Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko naurettavaa jos pelkään kerrostalomme kellaritiloja? En tunne kaikkia naapureita ja onhan tehty niitä kellarisurmiakin...

Vierailija
06.11.2020 |

En mielelläni käy varastokopeilla, saunaa ja pyykkitupaa en onneksi tarvitse.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo ole naurettavaa vaan itsesuojeluvaistoa.

Vierailija
2/30 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en niinkään pelkää että joku ihminen tekisi minulle pahaa noissa paikoissa vaan pelkään kummituksia ja olen siis jo +40v ..

Liian monta kauhuleffaa lapsena katsonut..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en niinkään pelkää että joku ihminen tekisi minulle pahaa noissa paikoissa vaan pelkään kummituksia ja olen siis jo +40v ..

Liian monta kauhuleffaa lapsena katsonut..

MIinä en pelkää aaveita vaikka uskonkin niihin, kummitus kun  harvemmin rais kaa ja tap paa. 

Ap

Vierailija
4/30 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan kuullut yhdestäkään kellarisurmasta. Missä näin muka on tapahtunut?

Vierailija
5/30 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kuvitelkaapa että entisen kotini kellaritiloihin oli  oikeasti kuollut ihminen ja vielä melko dramaattisella tavalla, luonnollinen kuolema se oli mutta verta tullut kamalasti. Vanha mies, saunan pukuhuoneeseen lyyhistyi. Inhotti aina käydä saunavuorolla kun tuntui että se pappa tuijottaa jostain nurkasta!

Vierailija
6/30 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin pelkään kellarikäytävää.

En ikinä pääsisi yli jos näkisin naapurin mummelin puolialastomana ennen saunavuoroa

Vierailija
7/30 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kuvitelkaapa että entisen kotini kellaritiloihin oli  oikeasti kuollut ihminen ja vielä melko dramaattisella tavalla, luonnollinen kuolema se oli mutta verta tullut kamalasti. Vanha mies, saunan pukuhuoneeseen lyyhistyi. Inhotti aina käydä saunavuorolla kun tuntui että se pappa tuijottaa jostain nurkasta!

Vika on korviesi välissä. Pappavainaa on todennäköisesti kiikutettu sieltä viimeiseen lepopaikkaansa, eikä siis tuijottele ketään mistään milloinkaan.

Vierailija
8/30 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan kuullut yhdestäkään kellarisurmasta. Missä näin muka on tapahtunut?

Susanne LIndholm 70-luvulla, Onerva Ketola 80-luvulla, Jukka Karlenius 90-luvulla.  Ei Ap

Vierailija
9/30 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Susanne Lindholm murhattiin kellarissa

Vierailija
10/30 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Susanne LIndholm 70-luvulla, Onerva Ketola 80-luvulla, Jukka Karlenius 90-luvulla.  Ei Ap

Eli siis ihan jatkuvastihan näitä tapahtuu. :D

Vierailija
11/30 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos huonosti käy ja kohtaa murtovarkaan joka meinaa juuri  keikata häkkivarastot, sisään jotenkin päässeen  agressiivisen narkkarin tai mt-ongelmaisen naapurin jonka mielestä olet itse beelzebupi niin henkihän siinä lähtee. Huutokaan ei noista tiloista kuulu kovin hyvin .Että sanoisin ap:n pelon olevan hyvin aiheellinen eikä hassua vainoharhaisuutta.

Vierailija
12/30 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastahan se mummo rais kattiin Oulussa

Vierailija
13/30 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei toki päivittäin, mutta  entä jos  juuri silloin kun viet vaatesäkkejä varastoon kohtaat päihteitään  varastelulla kustantavan tyypin joka on juuri tyhjentämässä naapurin varastoa, kokee sinut uhaksi ja vetää perhosveitsellä keuhkoihin ennenkuin ehdit kissaa sanoa?

Vierailija
14/30 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole. Meidän taloyhtiössä on palkattu vartija turvaamaan kellaritiloja. Harmi vaan kun on paikalla vain klo 7-22.

Vierailija
15/30 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole typerää vaan tervettä järkeä. Osaat olla varuillasi, hyvä. Ajatuksia ei kannata kuitenkaan päästää turhan pitkälle, vaan sitkeesti käytät kellaria ja varastoa edelleen. Olet vain tietoinen. Pidä puhelin käsillä ja ole epäkohtelias, jos tarvis. Jos varastolla joku pyrkii lähietäisyydelle, lähdet vain toiseen suuntaan ja näytät, että sulla on puhelin siinä. Voit vaikka soittaa jollekin.

Vierailija
16/30 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen aina pelännyt kerrostalojen kellareita. Ne pimeät pitkät käytävät. Hyi.

Etenkin lapsena piti toisinaan käydä kylmäkellarista hakea jotain pottuja tai hilloja. Ne oli ihan kauheita reissuja. Se ovi oli vielä sellainen painavampi kuin muut, no se kylmä ovi. Äiti pyysi ja mä paniikissa sitten hain sisaruksen tai kaverin naapurista mukaan. Aina ei seuraneitiä kerennyt saada.

Aikuisena mitä olen kerrostaloissa asunut, niin en ole kellareihin mitään juurikaan säilönyt. Yksin niissä en käynyt vieläkään. Saunavuoroja en ole ottanut, juurikin tästä syystä.

Pyykkituvat taas on olleet erillisiä osia, että näki ikkunoista ulos yms. Ei pelottavia ja olen tykännyt käyttää.

Vierailija
17/30 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helsingissä taloyhtiön kellarissa muusikko Lakopoulos pisti kylmäksi vasaralla nuoren muusikkovaimonsa Anna Baricin V. 2009.

Oulussa oikeauskoinen Afrikan sarvi iski viime vuonna yli 70 v. Vääräuskoisen suomalais- Mummon kimppuun pesutuvassa ja passitettiin linnaan väkisinmakaamisesta.

Vierailija
18/30 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei toki päivittäin, mutta  entä jos  juuri silloin kun viet vaatesäkkejä varastoon kohtaat päihteitään  varastelulla kustantavan tyypin joka on juuri tyhjentämässä naapurin varastoa, kokee sinut uhaksi ja vetää perhosveitsellä keuhkoihin ennenkuin ehdit kissaa sanoa?

Miksi mä asuisin jossain kaupungin kämpässä? :D

Vierailija
19/30 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin pelkään naapurustoani, sen verran epämääräistä sakkia asuu etenkin yhdessä lähitalossa:( Pelottaa liikkua edes ja etenkin pimeällä täällä aluellaa, olisi ihanaa muuttaa turvallisemmalle alueelle.

Vierailija
20/30 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tervettä, jos on sellainen kellari ettei pääse pakoon eikä avunhuudot kuulu. Suomessa on tapettu miehiäkin kellareissa eli edes pervot eivät ole ainoa mitä siellä tarvitsee pelätä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kolme