Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Whatsapp!!!!

Vierailija
23.02.2014 |

Jos lisään jonkun numeron whatsappiini, näkeekö tää toinen että oon lisännyt sen? Kun tällä kyseisellä henkilöllä ei oo mun numeroa? Toivottavasti joku tietäis

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahah piti laittaa et jos lisään sen henkilön numeron ja sit nään sen whatsapin mut meni vähän hassusti :D mut joo eli ei se nää mua sie omalla listallaan vaikka mä nään sen (ellen ala jutteleen), mut juu hyvä kiitos!

Vierailija
22/23 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 15:44"]

Jos naisille puhelimen käyttö on näin vaikeaa niin miksi edes ostatte laitteita?

Jos miehille tekstin ymmärtäminen on noin vaikeaa niin miksi edes luette yhtään mitään mistään?

(Tämä vain oletuksena että olet mies, aivan kuten sinä oletit että aloittaja ja muut olisivat naisia, itse en yhdessäkään viestissä nähnyt allekirjoitusta 't. nainen')

No niinpä. Mä itse ihan miehenä päädyin tähän keskusteluun pohtiessani uskaltaisko lisätä ihastukseni yhteystietoihin ja nähdä ehkä hänen kuvansa, en siksi, että ottaisin yhteyttä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 15:44"]

Jos naisille puhelimen käyttö on näin vaikeaa niin miksi edes ostatte laitteita?

Jos miehille tekstin ymmärtäminen on noin vaikeaa niin miksi edes luette yhtään mitään mistään?

(Tämä vain oletuksena että olet mies, aivan kuten sinä oletit että aloittaja ja muut olisivat naisia, itse en yhdessäkään viestissä nähnyt allekirjoitusta 't. nainen')

No niinpä. Mä itse ihan miehenä päädyin tähän keskusteluun pohtiessani uskaltaisko lisätä ihastukseni yhteystietoihin ja nähdä ehkä hänen kuvansa, en siksi, että ottaisin yhteyttä.

Uutta tietoa kellään?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä seitsemän