Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näin pärjään kolmella eri mekolla koko vuoden

Vierailija
13.02.2014 |

Minulla on vain kolme mekkoa, joita käytän. Yksi arkisempi, yksi keskitasoa ja yksi vähän parempi. (Loput 50 eivät mahdu enää päälle, kun olen lihonut) Ja olen tänä talvena tehnyt huomion, että niillä pärjää! Jatkossa aionkin pärjätä yhtä vähällä. Tämä on myös ekologista.

Asia on onnistunut näin: Kotona (asun yksin) riittää vanhat verkkarit. Lenkillä lenkkivaatteet. Töissä minulla on onneksi työasu, niin ei tarvi miettiä sinne vaatteita.

Kahta arkisempaa mekkoa vuorottelen ja vaihtelen niiden ilmettå koruilla ja eri värisillä neuletakeilla ja sukkahousuilla. Kenkiä minulla ei ole kuin yhdet talvisaappaat, perusmustat. Plus lenkkarir js työkengät. Käyn todella harvoin juhlimassa eli yksi juhlamekko riittää.

Tämä on helppoa. Ikinä ei tarvi stressata, mitä pukee päälle. Koska vaihtoehtoja on niin vähän. Halpaa ja helppoa.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mekot ostettu alesta, hinnat 8-10 euroa. ap

Vierailija
2/9 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en käytä mekkoja ollenkaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäh, vain kahdet kengät? (En laske työkenkiä)

Terv. nillittäjä nro 1

Vierailija
4/9 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai jaa. Mulla ei ole yhtäkään mekkoa ja toistaiseksi olen pärjännyt.

Vierailija
5/9 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

multa ei onnistuis moinen. mä vaihtelen tyyliä ja asuja päivittäin.

Vierailija
6/9 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa hienolta. Mulla vähän sama, tosin en käytä mekkoja vaan housuja. 

Kahdet housut: toiset ulkoiluun, toiset muuhun käyttöön. Yhdet nahkasaappaat, yhdet lenkkarit. Paitoja kolme: yksi ulkoiluun, kaksi muuhun käyttöön. Huppari ja villapaita. Ulkotakki.

Asun tilapäisesti toisella paikkakunnalla, enkä ottanut tänne paljoa kamoja, ja toimii todella hyvin. Ei paineita mitä pukisi, ei turhaa miettimistä. Suosittelen todella!

Vierailija
7/9 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2014 klo 17:06"]

Kuulostaa hienolta. Mulla vähän sama, tosin en käytä mekkoja vaan housuja. 

Kahdet housut: toiset ulkoiluun, toiset muuhun käyttöön. Yhdet nahkasaappaat, yhdet lenkkarit. Paitoja kolme: yksi ulkoiluun, kaksi muuhun käyttöön. Huppari ja villapaita. Ulkotakki.

Asun tilapäisesti toisella paikkakunnalla, enkä ottanut tänne paljoa kamoja, ja toimii todella hyvin. Ei paineita mitä pukisi, ei turhaa miettimistä. Suosittelen todella!

[/quote]

Mä harrastelen vähän samaa pukeutumisen suhteen. Johtuen kyllä ihan yleisväsymyksestä elämään ja (liian) isosta perheestä joka vie energiat sekä rahat että pystyisi miettiä omaa ulkonäköä. Tai mietin mä kyllä; toivoisin että joku repäisis mut johonkin uudistumis(plus shoppailu-)ohjelmaan. Mulla duunin puolesta vaatetus joten ei tule juurikaan panostettua ulkoasuun.. olen vähän kulahtanut 37-vuotias väsynyt perheenäiti :/ mutta asennehan se tässäkin ratkaisee, mua kyllä varmaan piristäisi uudet vaatteet. 

Vierailija
8/9 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli myös punaiset ja violetit talvisaappaat, pari vuotta vanhoja ja toisesta meni pohja rikki, toinen painui linttaan ja sitäkin oli jo korkokiiloista korjailtu ja viiluja laiteltu. Kaupoissa ei nyt oo värikkäitä saappaita mun hintahaarukalla, vaan nilkkureita, mutta ne on niin kapeita, etten voi pitää. Kesäksi on kolmet sandaalit, kiiakorkoiset violetit, punaiser korolliset ja kullanväriset parin sentin korolla. Plus matalat avokkaat ja useampi pari ihan tavallisia korkokenkiä. Sit tietenkin kumisaappaat. Näillä mennään! ap

Vierailija
9/9 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesällä menee noista kolmesta mekosta yksi, sit on yksi hihaton intialaistyylinen kukallinen, sit ruskea perusmekko ja sellainen yläosasta rypytetty mekko. Parit legginssit. Ehkä ostan yhden mekon viel jostakin alesta, jos löydän. En siis käytä ollenkaan housuja, ei oo mun juttu. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi viisi