Miksi mies ei suoraan sano, että tämä oli tässä?
Minulla on ollut juttua muutaman kuukauden erään miehen kanssa, ollaan nähty vähintään pari kertaa viikossa ja molemmat puhuttu että halutaan vakavaa. Mies on mennyt todella etäiseksi, maanantain jälkeen emme ole nähneet ja mies vastaa viesteihini vain pari kertaa vuorokaudessa (päivittäin kuitenkin). Ehdotin, että nähdään ja jutellaan tai puhuttaisiin edes puhelimessa. Mies on vastannut että joo puhutaan tänään, että hän soittaa sitten, mutta soittoa ei ole kuulunut moneen päivään.
Päättelin sitten, että koska mies ei vaikuta välittävän minusta eikä halua tosissaan edes puhua, niin ehkä hän ei vain halua jatkaa juttuamme. Joten laitoin hänelle suoraan, että lopetetaanko tämä juttu sitten vaikka viestillä, kun ei ole voitu edes puhua ja huomaan, että hän ei välitä vaan vaikuttaa siltä, että hän haluaa lopettaa tämän. Mies kuitenkin vastasi vain, että ei ole lopettanut mitään ja soittaa kohta. Soittoa ei kuitenkaan taaskaan kuulunut (jo kolmas päivä kun lupasi).
Pitäisikö minun nyt vaan antaa olla ja mennä jo elämässä eteenpäin? En kai voi vain jäädä viikkokausiksi roikkumaan mieheen ja odottamaan hänen mahdollista soittoaan, jota ei välttämättä oikeasti edes tule. Kai vakavissaan oleva mies olisi jo 3 päivän aikana soittanut, kun niin lupasi jokapäivä tehdä?
Ja miksei mies vaan sano suoraan, että ei halua jatkaa enää? Tein sen kuitenkin aika helpoksi, kun sanoin että lopetetaanko tämä nyt sitten vaikka vaan viestillä, jos hän niin haluaa.
Kommentit (96)
Vierailija kirjoitti:
AP Taidat olla aika nuori ja lapsellinen.
Mitä sitten, jos olisikin? Antaako jonkun nuori ikä/lapsellisuus syyn ignorata tämän ongelmat?
Pitää sua varalla todennäköisesti. On toi jo selvä juttu kun lupailee turhia. Anna olla vaan, ei saa jäädä tuleen makaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Osa miehistä (ja naisistakin, mutta miehistä näitä juttuja kuulee enemmän) on selkärangattomia lussuja. Miksi haluaisit edes yrittää tuollaisen pakoilijan kanssa, eihän se selvästi ole riittävän kiinnostunut sinusta? Pistä numero estoon, ja tee profiili Tinderiin. Parempia miehiä on HELPPO löytää.
Tinderissä minulla on profiili vieläkin, miehellekin sanoin että poistan sen heti sitten kun juttumme muuttuu vakavaksi. Olen siis lähes koko tämän jutun ajan epäillyt, että mies ei ole vakavissaan... Mutta en ole siis kenenkään tinder miehen luona käynyt tai muutenkaan kenenkään kanssa mitään tehnyt, profiili vain ollut vielä olemassa.
- Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osa miehistä (ja naisistakin, mutta miehistä näitä juttuja kuulee enemmän) on selkärangattomia lussuja. Miksi haluaisit edes yrittää tuollaisen pakoilijan kanssa, eihän se selvästi ole riittävän kiinnostunut sinusta? Pistä numero estoon, ja tee profiili Tinderiin. Parempia miehiä on HELPPO löytää.
Tinderissä minulla on profiili vieläkin, miehellekin sanoin että poistan sen heti sitten kun juttumme muuttuu vakavaksi. Olen siis lähes koko tämän jutun ajan epäillyt, että mies ei ole vakavissaan... Mutta en ole siis kenenkään tinder miehen luona käynyt tai muutenkaan kenenkään kanssa mitään tehnyt, profiili vain ollut vielä olemassa.
- Ap
Sovi treffit vaan ja katso, löytyykö fiksuja miehiä. Kyllä niitä nimittäin on, kun vähän valikoi. Tuo sun nykyinen tapaus ei ansaitse yhtään enempää huomiota.
Laitanko miehelle enää mitään viestiä että annan olla, kun selvästikin olen vain varalla, vai onko parempi lopettaa tämä vain niin että en laita enää mitään, koska tuskin mieskään enää yhteyttä ottaa jolloin homma loppuu itsestään?
- Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sillä on toinen ja sä olet varasijalla
Tätä mietin itsekin että jos on jo toinen, niin eikö sitä suuremmalla syyllä olisi ollut helppo vastata viestiini että joo no parempi lopettaa.
- Ap
Ap, toi mies yrittää lämmittää jotain toista naista, sinä olet varasijalla sitä varten, jos toi toinen ei onnistu, kun ei pysty olemaan ilman pldee. Sori, on tosi brutaalia, mutta jätä se sika. Köydöt paremman, joka oikeasti sinusta välittää
Vierailija kirjoitti:
Laitanko miehelle enää mitään viestiä että annan olla, kun selvästikin olen vain varalla, vai onko parempi lopettaa tämä vain niin että en laita enää mitään, koska tuskin mieskään enää yhteyttä ottaa jolloin homma loppuu itsestään?
- Ap
Laita viesti, jossa sanot että et enää halua jatkaa suhdetta. Kiitöt ja toivotat hyvät jatkot. Ja sitten et vastaa vonkausviesteihin, laita estot. Olet ns niskan päällä kun sinä olet se, joka suhteen lopettaa
Ja tää mies on sitten se ainoa koko maailmassa? Eiköhän löydy muitakin, kun noin kovasti yrität.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- Ap
No niin, nyt profiili aktiiviseksi ja treffejä kehiin
5/5, tällä kertaa tosi uskottava....tiettyyn pisteeseen asti. Olet kehittynyt
Vierailija kirjoitti:
Kuulostat ihan kauhean takertuvalta, kun ei riitä edes että pari kertaa PÄIVÄSSÄ viestittelee. Voisi hän haluta jatkaakin sinun kanssa, mutta ei vaan jaksa noin paljoa yhteydenpitoa koko ajan. Ihmisillä on yleensä työt ja muutakin elämää, ei sitä tuollaista jaksa.
Kyllä mulla on ainakin tapana viestitellä mun miehen kanssa pitkin päivää. Ja niin olemme toimineet ihan meidän suhteen alusta saakka. Miten sitä suhdetta sitten ylläpidetään, jos toinen ei jaksa yhteydenpitoa ollenkaan, vaan kokee sen painostavana? Ap:na antaisin miehen olla, ei hän ole sua varten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sillä on toinen ja sä olet varasijalla
Tätä mietin itsekin että jos on jo toinen, niin eikö sitä suuremmalla syyllä olisi ollut helppo vastata viestiini että joo no parempi lopettaa.
- Ap
Hän haluaa pitää sinut varalla, jos toisen kanssa ei onnistukaan. Jätä tällainen huijari, äläkä katso taaksepäin.
Vierailija kirjoitti:
- Ap
Et laita, olet jo tarpeeksi kysellyt perään. Etsi muuta seuraa ansaitset parempaa.
Älä laita viestiä. Olet jo tehnyt asiasi selväksi. Mies joko pitää sinua varalla tai yrittää saada sinut lopettamaan suhteen, kun jostain syystä se on miehille niin älyttömän vaikeaa. Jos suhteenne jostain syystä jatkuisi, niin mietipä millaista se tuollaisen miehen kanssa olisi pidemmän päälle.
Ghostaat vaan niin jäät voitolle. Parempi jättää kuin tulla jätetyksi tai jäädä roikkumaan.
Uutta matoa koukkuun vaan paremmalla onnella!
Nauti seksistä hänen kanssa, kun tapaatte. Ja anna muuten elää omaa elämäänsä. Tee sinä samoin 😉
Hyvässä suhteessa ei tarvitse tuollaista miettiä. Antaisin olla. Todennäköisesti mies jossain vaiheessa ottaakin yhteyttä, kun olet taas hänelle tarpeellinen.
Mitä teille on sanottu täällä itseänne tasokkaampien miesten tapailusta?