Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää eräs vela bloggaaja, joka jätti nyt työpaikkansakin,

Vierailija
23.02.2014 |

koska haluaa jumpata aamupäivisin ja käydä päivisin keskustassa kahvilla. Ja että voi keskittyä nyt kunnolla blogiinsa. Olin saanut hänestä sellaisen kuvan, että on kunnianhimoinen uranainen. Mielettömän kaunis nainen on, mutta vähän laski arvostus. En voi ymmärtää, mutta onneksi minun ei tarvitsekaan.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieman kateellinen?

Vierailija
2/32 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se sinulle kuuluu miten muut elävät elämäänsä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No buhuu ja itkupotkuraivari. Järisyttikö tämä sinun maailmaasi paljonkin?

Vierailija
4/32 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2014 klo 19:11"]

Hieman kateellinen?

[/quote]

En todellakaan. Mulla on ura ja lapset, enkä luopuisi niistä mistään hinnasta. ap

Vierailija
5/32 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

lol lol lol. eiköhän kuka tahansa meistä pitäisi vähän vapaata, jos se olisi taloudellisesti mahdollista. minä ainakin, ellen nyt aivan unelmaduunissa olisi.

en tiedä mistä olet saanut käsityksen, että hän on kunnianhimoinen uranainen, minusta on nimenomaan tullut hyvin esiin se, että arvostaa omaa aikaa, kotia, matkustelua, hyvää ruokaa ja stressittömyyttä, kaikki asioita jotka on ehkä huonosti yhdistettävissä jos kovasti yrittää luoda uraa. 

Vierailija
6/32 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bloggaamisesta tuli työ ja sä olet kateellinen? 

Vierailija
7/32 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2014 klo 19:11"]

Mitä se sinulle kuuluu miten muut elävät elämäänsä?

[/quote]

Kuten sanoin, ei se kuulukaan. Mutta se ettei tee elämässään mitään järkevää, tulee väistämättä vaikuttamaan blogin sisältöön, josta tulee entistä pinnallisempi. Onneksi voin aina jättää lukematta. ap

Vierailija
8/32 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäisin itsekin työnteon sikseen, jos vain voisin. Harmi vaan, kun ei ole varaa. Ehkä jonain päivänä...

Vierailija
9/32 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja yllättäen alkoi blogiin tulla tosi paljon mainoksia :)

Vierailija
10/32 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko muuten saada linkkiä tähän blogiin, kuulostaa ihan meikäläisen unelmaelämältä :) Tai ees jotain avainsanoja, että osais googlata?

Vierailija
11/32 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2014 klo 19:13"]

lol lol lol. eiköhän kuka tahansa meistä pitäisi vähän vapaata, jos se olisi taloudellisesti mahdollista. minä ainakin, ellen nyt aivan unelmaduunissa olisi.

en tiedä mistä olet saanut käsityksen, että hän on kunnianhimoinen uranainen, minusta on nimenomaan tullut hyvin esiin se, että arvostaa omaa aikaa, kotia, matkustelua, hyvää ruokaa ja stressittömyyttä, kaikki asioita jotka on ehkä huonosti yhdistettävissä jos kovasti yrittää luoda uraa. 

[/quote]

Hän on itse aiemmin kirjoittanut olevansa kunnianhimoinen uransa suhteen. ap

Vierailija
12/32 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt ärsyttää kun en tiedä kenestä on kyse.

Vierailija
13/32 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2014 klo 19:15"]

Ja yllättäen alkoi blogiin tulla tosi paljon mainoksia :)

[/quote]

Minäkin vähän kauhulla odottelin, että nyt tulee hirveästi yhteistyöpostauksia, mutta ei niitä mun mielestä kovin paljon vielä ole tullut? Siis sellaisia mainostuslinkkejä, että hän tienaisi kun lukijat klikkaavat? 

Perinteisemmät mainokset ei minua niinkään haittaa, eli se, että kerrotaan jostain tuotteesta jonka pressitilaisuudessa on ollut. Tietty on selvää että noita tulee enemmän, kun hänellä on nyt aikaa käydä niissä tilaisuuksissa. Mutta eiköhän sekin ajan mittaan tasoitu. Ja toisaalta kuten sanoin niin minua ne eivät juuri haittaa (joskaan eivät suuresti kiinnostakaan), koska sisältö on niin ilmiselvästi mainostusta eikä bloggaaja siitä itse hyödy sen enempää, kuin ehkä jonkun tuotepaketin ja tarjottavien naposteltavien verran :)

Vierailija
14/32 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blogin reunalla näkyvissä mainoksissa ei ole mitään pahaa. Ihan kiva saada vähän vaivanpalkkaa. Mainospostauksia en hyväksy.

Kiva, että saa bloggaaja keskittyä vain blogiinsa ja ottaa rennosti kun kerran pystyy. Kuka sitten lienee. Itse teen lähestulkoon samoin.

-toinen bloggaaja

Vierailija
15/32 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertokaa kuka

Vierailija
16/32 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehkä ap:lla ja tällä bloggaajalla on eri käsitykset kunnianhimoisuudesta, tai sitten voi vaan olla että mielipiteet ja käsitykset muuttuu vuosien varrella... Eikö hän lopettanut työnsä nimenomaan siksi, että ala ei ollut lähellä hänen kiinnostustaan, ja haluaisi jatkossa löytää työtä joltain itselleen läheisemmältä alalta (ilmeisesti esim. muoti-/blogimaailmasta)? Onhan se kuitenkin uran kannalta järkevä teko...

Vierailija
17/32 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kuka???

Vierailija
18/32 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antakaa pliis ees joku vihje

Vierailija
19/32 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

bellablogeista löytyy

Vierailija
20/32 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs siinä jos pätää löytyy, tekisin täsmälleen samoin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kuusi