Jokin aika sitten olin mieheni kanssa baarissa ja hieman nuorempi mies tuijotteli meitä. Katsoi minua ja miestäni ihan kuin ihmetellen miten voimme olla pariskunta. Nyt muuttanut parin talon päähän naapuriimme.
Kommentit (28)
ap:n tekee mieli vierasta ja tässä olisi yksi ap:ta kiinnostava kohde
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Exäni kanssa kun oltiin viihteellä niin monesti joku kävi kysymyssä miksi olet tuon kanssa. Oli niin miehiä kuin naisiakin kysyjissä. Selvinpäin olivat toisin kuin tuleva exäni. Joidenkin kanssa ehdin vaihtaa useammankin sanan ennen kuin tuleva exäni saapui uhkailemaan että vetää turpaan. Yleensä tuijottivat pitkään ennen kuin tulivat kysymään.
Olit kylän ainut, joka ei tiennyt exäsi rikollistaustasta?
Kyllä minä siitä sitten sain tietää ja lopulta myös ymmärsin että hän ei kovin syytön voinut olla. Sitä amneesiaa kun tuli kotonakin omien tekemisten suhteen.
Ah, perjantai ja provot korkattu! 🥳
Mahtava mahdollisuus kolmen kimppaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Exäni kanssa kun oltiin viihteellä niin monesti joku kävi kysymyssä miksi olet tuon kanssa. Oli niin miehiä kuin naisiakin kysyjissä. Selvinpäin olivat toisin kuin tuleva exäni. Joidenkin kanssa ehdin vaihtaa useammankin sanan ennen kuin tuleva exäni saapui uhkailemaan että vetää turpaan. Yleensä tuijottivat pitkään ennen kuin tulivat kysymään.
Niin, jos kyse on jostain pienehköstä kaupungista, niin helposti paljon yöelämässä liikkuville tulee tutuiksi ne vakiokasvot ravintoloista. Varsinkin, jos on kyse jostain baaritappelijasta, jonka kanssa aina tulee ongelmia.
Nämä kysyjät itse ei olleet mitään vakiokasvoja. Yhtäkään en ole jälkeenpäin nähnyt.
Vierailija kirjoitti:
Mulle kävi kerran niin, että yksi (toki lievässä humalassa oleva) mies tuli baarissa ihan kysymään, että oletko sinä todellakin tuon kanssa. Juu, olen. Pyöritteli vielä päätä kovasti, että mtien on mahdollista, aivan väärin tuommoinen. Oltiin kieltämättä silloisen miehen kanssa hieman eri tasoa. Mutta kun mä en välitä ulkonäöstä niinkään miesten kohdalla. Itsestäni pidän kyllä huolta ja minulle on tärkeä näyttää omasta mielestä hyvältä.
Näin on minullekin käynyt. Härskisti ukot tulee pokaamaan vaikka oma mies on vieressä "Ai, onks tää suin muijas vai?", "Aijaa, ai sä oot ton kaa", joku saattaa mulkoilla vielä koko illan sen jälkeen kun en lähtenytkään. On mulle suoraan sanottu ettemme miehen kanssa sovi yhteen. Mieheni on kultaisin ihminen kenet tiedän, kohtelee minua aina hyvin, pidän sitä ominaisuutta tärkeämpänä.
Miksi välittää ulkopuolisen mielipiteistä?
Oma elämäsi. Tee mitä tahdot.
Aika röyhkeää käytöstä nuorelta mieheltä.
Niin, jos kyse on jostain pienehköstä kaupungista, niin helposti paljon yöelämässä liikkuville tulee tutuiksi ne vakiokasvot ravintoloista. Varsinkin, jos on kyse jostain baaritappelijasta, jonka kanssa aina tulee ongelmia.