Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jokin aika sitten olin mieheni kanssa baarissa ja hieman nuorempi mies tuijotteli meitä. Katsoi minua ja miestäni ihan kuin ihmetellen miten voimme olla pariskunta. Nyt muuttanut parin talon päähän naapuriimme.

Vierailija
06.11.2020 |

Mit

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatteli, miten noin ruma nainen saa komean miehen?

Vierailija
2/28 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä oli jo muuttanut, et vain ollut huomannut. Mutta hän oli, ja katseli, että onkohan noi ne, jotka asuu siinä lähellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikemminkin miksi kaltaiseni nainen on ottanut tuollaisen miehen. mieheni on myös vanhempi. Ap

Vierailija
4/28 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän provon aihe siis on epäsopiva pari, jota muut ihmettelevät.

Vierailija
5/28 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietti todennäköisesti, miksi te näytätte tutuilta. Oli varmaankin nähnyt teidät pikaisesti pihalla käydessään asuntonäyttelyssä.

Vierailija
6/28 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täm oli ennen muuttoa koska silloin talossa asui eri perhe. Ap

Vierailija
7/28 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi kerran niin, että yksi (toki lievässä humalassa oleva) mies tuli baarissa ihan kysymään, että oletko sinä todellakin tuon kanssa. Juu, olen. Pyöritteli vielä päätä kovasti, että mtien on mahdollista, aivan väärin tuommoinen. Oltiin kieltämättä silloisen miehen kanssa hieman eri tasoa. Mutta kun mä en välitä ulkonäöstä niinkään miesten kohdalla. Itsestäni pidän kyllä huolta ja minulle on tärkeä näyttää omasta mielestä hyvältä.

Vierailija
8/28 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ongelma tässä on? Kyllähän ihmiset muuttaa. Luuletko, että se sun takia muutti lähistölle?

Vierailija
9/28 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasoteoria ja kuinka muutamme sen toistolla pienen pöpipiirin harhasta yleiseksi totuudeksi.

Vierailija
10/28 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin ihmisillä on koodattu aivoihin oletus että ulkonäöllisesti eri "kauneustasoa" olevat ihmiset eivät voisi olla intiimisti sillei tai muuten kuin säälistä enintään kavereita. Menevät ajatuksesta rikki. Heiltä menee hukkaan se että ihmisten ulkonäkö ei useillekaan ole se tärkein (tai ainoa) kriteeri, vaan yhteiset arvot, luonne, selkäranka, hellyys ja toisen kunnioitus on hyvässä suhteessa paljon tärkeämpää. Joillakin tämä korjaantuu ajan myötä kun ihmisenä kasvaa, mutta toisilla ei.

Vierailija
11/28 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikamoiset analyysit katseesta. Hän on saattanut "tuijottaa" teitä melkein mistä hyvänsä syystä.

Vierailija
12/28 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateelliset alapeukuttaa. Rumat av-mammat.

Vierailija
13/28 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kateelliset alapeukuttaa. Rumat av-mammat.

Niin mistä tässä nyt pitäisi olla kateellinen? Siitä, että joku vieras mies on ehkä tuijottanut, tuntemattomasta syystä?

Vierailija
14/28 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko se vaan tuojottanut kun sulla oli jotain ruokaa suupielessä?

Sinä itse olet antanut asialle merkityksen, vaikka sillä tuskin oikeasti on mitään merkitystä.

Vierailija
15/28 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä jompikumpi teistä näyttää joltain hänen tutultaan - meillä jokaisellahan on ainakin pari kaksoisolentoa tässä maailmassa - ja hän ihmetteli sitä. Syitä voi olla monia. Ei aina se syy, joksi sitä luulemme.

Vierailija
16/28 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exäni kanssa kun oltiin viihteellä niin monesti joku kävi kysymyssä miksi olet tuon kanssa. Oli niin miehiä kuin naisiakin kysyjissä. Selvinpäin olivat toisin kuin tuleva exäni. Joidenkin kanssa ehdin vaihtaa useammankin sanan ennen kuin tuleva exäni saapui uhkailemaan että vetää turpaan. Yleensä tuijottivat pitkään ennen kuin tulivat kysymään.

Vierailija
17/28 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Exäni kanssa kun oltiin viihteellä niin monesti joku kävi kysymyssä miksi olet tuon kanssa. Oli niin miehiä kuin naisiakin kysyjissä. Selvinpäin olivat toisin kuin tuleva exäni. Joidenkin kanssa ehdin vaihtaa useammankin sanan ennen kuin tuleva exäni saapui uhkailemaan että vetää turpaan. Yleensä tuijottivat pitkään ennen kuin tulivat kysymään.

Olit kylän ainut, joka ei tiennyt exäsi rikollistaustasta?

Vierailija
18/28 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittävää miten jotkut miettii ja analysoi parinvalintaa ja tasoja miltei pakonomaisesti. Ei ole mitään sääntöä mitä ei voisi rikkoa, paitsi lakisääteisiä tietysti ja niitäkin jotkut rikkoo.

Vierailija
19/28 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten vaan kuvittelet. Olet nyt nähnyt tuon miehen siinä naapurissa ja päähäsi pälkähti muisto, että tuo oli se sama mies siellä baarissa ja aloit nyt kehittelemään omassa pikkupäässäsi, että hän olisi jotenkin tuijottanut teitä.

Vierailija
20/28 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehelläsi on salasuhde hänen kanssaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yhdeksän