Mikä on kaunein vaatteesi?
Kommentit (32)
[quote author="Vierailija" time="23.02.2014 klo 18:54"]
Minä tilasin tällaset:
http://www.cybershop.fi/product/8209/polvihousut--ruskea-lapalla
Mun silmään noi on ihan hirveen kauniit, ja oli niin hyvät jalassaki! Ah, niin mun tyyliä :D ap
[/quote]
nuo ei todellakaan ole kauniit:DD
kaikki alusvaatteeni (sisältäen rintaliivit, korsetit, alushousut yms) , pari takkiani on tosi naisellisia ja kauniita. sitten mulla on sellainen bandeau-mekko ja muutamia nättejä toppeja :)
Minä tilasin tällaset:
Mun silmään noi on ihan hirveen kauniit, ja oli niin hyvät jalassaki! Ah, niin mun tyyliä :D ap
[/quote]
Oikeesti?? On ihan kivat, mutta kauneus on tosiaan katsojan silmässä.
[quote author="Vierailija" time="23.02.2014 klo 21:19"]
Minä tilasin tällaset:
[/quote]
nuo ei todellakaan ole kauniit:DD
[/quote]
Musta on! En osaa kuvitella kauniimpia polvihousuja! Mikä niissä susta sitten on rumaa? :D ap
Hääpukuni. Vihreää ja oranssia silkkiä.
Ei-minkään-merkkinen mekko, jonka ostin jostain varastomyynnistä 10e, joka oli päälläni häissä.
Niin siis omissani =)
[quote author="Vierailija" time="23.02.2014 klo 21:26"]
Ei-minkään-merkkinen mekko, jonka ostin jostain varastomyynnistä 10e, joka oli päälläni häissä.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="23.02.2014 klo 21:22"]
kaikki alusvaatteeni (sisältäen rintaliivit, korsetit, alushousut yms) , pari takkiani on tosi naisellisia ja kauniita. sitten mulla on sellainen bandeau-mekko ja muutamia nättejä toppeja :)
[/quote]
Oi, korsetit on kauniita! En itse sellaisia omista, sillä niille ei tulis oikein käyttöä.. ap
[quote author="Vierailija" time="23.02.2014 klo 21:27"]
[/quote]
Oi, korsetit on kauniita! En itse sellaisia omista, sillä niille ei tulis oikein käyttöä.. ap
[/quote]
alusvaatekorsetteja tarkemmin ottaen :3
[quote author="Vierailija" time="23.02.2014 klo 21:38"]
[quote author="Vierailija" time="23.02.2014 klo 21:27"]
[/quote]
[/quote]
alusvaatekorsetteja tarkemmin ottaen :3
[/quote]
Eikö sellaiset ole epämukavat päällä? Puristavat? ap
En ikinä osta vaatteita, jotka eivät ole kauniita.
Musta kotelomekko. Se istuu minulle täydellisesti =)