Mikä on kaunein vaatteesi?
Kommentit (32)
Alusvaatteet. Rakastan kauniita alusvaatteita... :-)
Mulla ei ole kauheasti kauniita vaatteita. Ehkä yksi Sanna Hopiavuoren mekko.
Minä tilasin tällaset:
http://www.cybershop.fi/product/8209/polvihousut--ruskea-lapalla
Mun silmään noi on ihan hirveen kauniit, ja oli niin hyvät jalassaki! Ah, niin mun tyyliä :D ap
Mulla on paljon kauniita vaatteita. Sellainen mistä nautin todella mutta on vain kerran käytetty on hollywood-glamour tyylinen tulenpunainen iltapuku. Käytin pojan häissä.
[quote author="Vierailija" time="23.02.2014 klo 19:24"]
Tilasit polvihousut läpällä? :-)
[/quote]
Jep. Cybershop on muuten aika mielenkiintonen kauppa, kantsii käydä tsekkaamassa! Kovin erityylisiä kuteita yhdessä kaupassa.
Mulla on niitä niin paljon... Uusin ostokseni on aivan ihana takki, niin naisellinen ja kaunis että ei sitä voinut kauppaan jättää <3
Pari vuotta sitten ostettu pikkumusta on myös yks mun suosikkejani, mutta juhlia on vaan niin harvassa, ettei sitä tule käytettyä kuin joskus kotona itsekseen. Eli tämä: http://images.bubbleroom.se/data/product/300w/lell-dress-78446-edae4.jpg
Musta silkkinen iltapuku, todella laadukas. Teetetty karonkkaani.
Ehkä omasta mielestäni kaikista ihanin on uusi juuri sopivalla tavalla vartaloani myötäilevä väriltään tumma laadukas farkkumekko, jossa tunnen oloni yksinkertaisesti hemmetin hyväksi ja seksikkääksi. Ja se taitaa näyttää siltä ulospäinkin, tai niin olin huomaavinani...
Frenc connectionin musta pikkumekko on lempparini.
[quote author="Vierailija" time="23.02.2014 klo 20:13"]
Ehkä omasta mielestäni kaikista ihanin on uusi juuri sopivalla tavalla vartaloani myötäilevä väriltään tumma laadukas farkkumekko, jossa tunnen oloni yksinkertaisesti hemmetin hyväksi ja seksikkääksi. Ja se taitaa näyttää siltä ulospäinkin, tai niin olin huomaavinani...
[/quote]
Olispa kiva nähä millanen. Missä käytät sitä? ap
Soaked in luxuryn oranssi pikkumekko. Ollut harmillisen vähällä käytöllä.
kertokaa ihmiset lisää :) kaikillahan kuitenki joku vaate on kaunein, vaikka sitten rumista se vähiten ruma?
Sirkka Könösen KÄSINkudottu villapusero. Siis sellainen paksumpi.
Oranssi - keltainen pääväritykseltään, kuvioina vaahteranlehdet.
[quote author="Vierailija" time="23.02.2014 klo 20:51"]
[/quote]
Kuulostaa hauskalta :D
[quote author="Vierailija" time="23.02.2014 klo 20:51"]
[/quote]
Kuulostaa hauskalta :D
Mulla on montakin kaunista vaatetta :P