Mitä teit tänään klo 15-17?
Mä tein ruokaa tyttären kanssa ja samalla katseltiin telkkaria. :)
Kommentit (49)
Leivoin leipää, palstailin, laitoin riisit kiehumaan, viikkasin pyykit kuivurista kaappiin ja laitoin seuraavan koneellisen pyykkiä kuivuriin.
Siivosin saunan (pesin siis lauteetkin) ja nyt se on lämpiämässä.
Oltiin lasten kanssa pulkkamäessä.
Palstailin, olin koirien kanssa lenkillä, puhuin puhelimessa, söin jäätelöä ja olin kaverilla käymässä.
katselin todella upeeta ja istuin tietokoneella, kaksi lasta oli ulkona ja kolmas otti päiväunet
Tulin ulkoilemasta perheen kanssa ja katselin jääkiekon loppuottelua, vähän siinä sivussa palstailin täällä.
Seurustelin vieraitteni kanssa ja nautimme hyvät kakkukahvit. Täytin vajaa viikko sitten puolipyöreitä ja niitä juhlimme näin jälkikäteen. Oli oikein hauskaa! Sain erittäin kauniin keväisen kukkakimpun ja aiemmin saamani lähjan lisäksi.
Join kahvia ja söin välipalaa, pelailin, pesin pyykkiä ja kävin tupakalla.
Imetin vauvaa. Katoin lätkää. Katoin Ylpeys ja ennakkoluuloa. Aloitin päivällisen tekemisen. Ai niin vaihdoin kakkavaipan.
Silitin pyykkiä ja olin tietokoneella.
Katsoin jääkiekkoa, lämmitin pizzan ja söin sen.
Katsoin peliä, selailin av:ta, join kahvit, söin välipalaa ja selailin pääsykoekirjaa.
Katsoin telkkarista Ylpeyttä ja ennakkoluuloa koko tuon ajan (leffa alkoi 14.55 ja päättyi 17.25).
Katsoin jääkiekkoa, leivoin patonkeja ja tein jälkiruokaa, syötiin, katsottiin lentoturmatutkintaa. :D
Istuin palstalla ja sitten lähdin lenkille viemään yhtä vaatepussia UFF:n laatikkoon ja samalla reissulla kauppaan.
Käveltiin lähikaupalle ja sitten oltiin puistossa lasten kanssa.
Olin kylässä ja juotiin kahvit.