Tässä asunnossa eläinteemaa kerrakseen =)
Kommentit (24)
Järkky 😬 Tämä on varmasti sitä värikkyyttä ja kodikkuutta mitä mammat täällä aina sisustusketjuissa kaipaa 😁
Juu olen kyllä luonnonystävä, mutta toi asunto on painajaismainen.
Keittiössä tosiaan ihana kissa, mutta kattokaas sitä oliota vessanpöntön vierellä.
Mä joutuisin laittamaan pyyhkeen tuon päälle, ennen pöntölle istumista.
Vierailija kirjoitti:
Järkky 😬 Tämä on varmasti sitä värikkyyttä ja kodikkuutta mitä mammat täällä aina sisustusketjuissa kaipaa 😁
Kuulostaa siltä, että sulla ei juuri ole silmää sisustukselle, jos ajattelet, että ainoa tapa toteuttaa värikkyys ja kodikkuus on tämä. Sä oot varmasti niitä, jotka sisustaa kotiaan omaperäisesti boho-tyyliin, ja mietit, onko munankuori sittenkin liian räikeä valinta olohuoneen seinämaaliksi.
Maahiset on rumia, mutta pahinta on mun mielestä nuo olohuoneen täytetyt eläimet. Mutta kukin tyylillään!
ok.luulin tähän asti, että minä olen suomen huonoin sisustaja.
Aivan mahtava Koti. En kyllä omaa kotiani noin sisustaisi, mutta aina yhtä ilahduttavaa, kun joku on oikeasti sisustanut kodin itselleen ja juuri sellaiseksi, josta itse pitää ja jossa viihtyy, eikä pyrkinyt tekemään siitä jonkun tietyn muotin mukaista tai sellaista, että "menee sitten varmasti kaupaksi, kun on neutraali".
Vierailija kirjoitti:
Aivan mahtava Koti. En kyllä omaa kotiani noin sisustaisi, mutta aina yhtä ilahduttavaa, kun joku on oikeasti sisustanut kodin itselleen ja juuri sellaiseksi, josta itse pitää ja jossa viihtyy, eikä pyrkinyt tekemään siitä jonkun tietyn muotin mukaista tai sellaista, että "menee sitten varmasti kaupaksi, kun on neutraali".
Ajattelen samoin. Ei edusta yhtään sitä, mistä mä pidän, mutta selvästi näkyy, että asukkaat ovat laittaneet sitä, mistä tykkäävät.
Olis mielenkiintoista tietää, millaisia ihmisiä asunnossa asuu
Ihan kamalahan toi sisustus on mun mielestä, mutta täytyy sanoa että kämppä on paljon kodikkaampi ja lämpöisempi/viihtyisämpi tunnelmaltaan kuin moni blogikämppä esim OKV ja mitä näitä mustavalkoisia mausoleumin näköisiä nyt on. Paremmin tuolla viihtyisin.
Vierailija kirjoitti:
Just näin. Minusta on aina yhtä outoa lukea täällä jossain sisustuskeskustelussa, kun tulee puhe vähänkin erikoisemmasta (lue jonkun muun värisestä kuin valkoisesta/vaaleasta) sisustusjutusta oli se sitten vaikka tapetti tai keittiökaapisto, että eiei tuollaista ei mene kämppä enää ikinä kaupaksi kun tuollaisen laitat. Sisustaako ihmiset kotejaan tosiaan muita ihmisiä ja mahdollista jälleenmyyntiä varten?
Asunnossa on ainakinnyhtenäinen tyyli läpi koko huoneiston.
Pidän tuosta keittiöstä eli laattaseinästä (tapetti?) ja vaaleansinisistä kaapeista yhdistelmänä.
Jotenkin tulee mieleen englantilaiset sisustukset, jossa halutaan ja osataan sisustaa koko huone rohkeasti lattiasta kattoon.
Hauska. Jäin pohtimaan että millaiset asukkaat tuolla kodissa on. Ehkä vähän vanhempi pariskunta. Vessassa tosin vain yksi hammasharja mukissa. Ehkä sittenkin sinkkunainen?
Vierailija kirjoitti:
Hauska. Jäin pohtimaan että millaiset asukkaat tuolla kodissa on. Ehkä vähän vanhempi pariskunta. Vessassa tosin vain yksi hammasharja mukissa. Ehkä sittenkin sinkkunainen?
Hieman erikoisempi boheemi viherpiipertäjä sinkkunainen...? 😂(Ja tämä ei ollut mikään solvaus, koska olen itsekin samaa lajia, ainakin osittain).
Hillitymmällä sisustuksella tuo voisi olla hieno.
Verhot ja päiväpeitto yksiväriset, kuolleet eläimet pois, peikot pois...
Jotenkin symppis, mutta maahiset on pelottavia :D