Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te, jotka olette joskus leikanneet hiuksianne itse:

Vierailija
23.02.2014 |

Miten se käytännössä onnistuu? Tuttavani sanoi leikanneensa hiuksensa itse ja sen kyllä huomaa.. näyttää kynityltä barbilta.... Tuliko sinun tukastasi ihan siisti, vaikka itse leikkasit?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarpeeksi siisti :)

Minulla on hieman kihara hiuslaatu, joten latvat sojottavat aina hieman eri suuntiin. Lopputulos näyttää vinkuralta, vaikka kaikki olisi leikattu ihan suoraan. Ei siis syytä edes yrittää.

Vierailija
2/8 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

YouTubesta löytyy hiustenleikkuu tutorial videoita. Itselläni on pitkät hiukset ja olen viimeiset pari vuotta leikannut näitä (latvojen tasoitusta ja kerrostuksia sivuille) itse, ja nää on nyt juuri sellaiset kuin olen aina halunnutkin! Lyhyiden kanssa ehkä hankalampaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanapersetutorial? Kouvoltukkatuto?

Vierailija
4/8 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän 9 millistä siilitukkaa ja leikkaan sen itse. En usko että parturi tekisi siitä millään keinoa paremman näköistä.

Vierailija
5/8 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkan itse, koska siten saan parhaan tuloksen. Olen koittanut ehkä kuutta parturia ja aina on hiukset pilattu tavalla tai toisella. Mulla on paksu, kihara ja karhea tukka. Jos sen leikkaa märkänä, se on kuivana ihan erilainen eikä ollenkaan tottelevainen. Tälle reuhkalle on ihan omat leikkaustapansa ja itse olen todennut, mikä toimii parhaiten mulle.

Vierailija
6/8 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kato ohjeita youtubesta.

Vierailija
7/8 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

30 vuotta sitten kun oli vielä permanentit muotia, istun kampaajalla useamman tunnin kun oli niin pitkä ja paksu tukka. Pöydällä oli Vidal Sassoonin kirja hiusten leikkaamisista, jota selasin tarkkaan ja ihmettelin kuinka hyvin esim otsatukka sopi useille ja kuinka se leikattiin. Meillä on nyt aika suuri perhe, ja leikkaan kaikkien, miniöiden ja lastenlastenkin tukat.  Tukan pitää näyttää hyvältä ilman mitään ekstraa, ja tuntua "omalta".  Jonkun hiukset leikkaa 10 minuutissa ja toisiin kuluu aikaa useampi tunti, ei väliä, se leikkaamin on kivaa ja haastavaa, pääasia että näkee toisen ilahtuvan lopputuloksesta.

Vierailija
8/8 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joskus leikannut, lopputulos oli hirveä ja oli pakko seuraavana päivänä mennä kampaajalle siistityttämään hiukset XD 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kaksi