Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaiset hiukset, millainen tyyli 45-vuotiaalle?

Vierailija
23.02.2014 |

Kertokaa vinkkejä, millaiset hiukset ja tyyli sopii 45-vuotiaalle? Olen vähän hukannut oman tyylini ja tietysti ihan hyvä, sillä tyylini oli varmaankin 90-luvun nuoren naisen tyyli ja peräisin ajalta ennen lapsia. Hiukseni ovat tummat, olen keskimittainen, vain hieman pyylevä harteikas, rintava x-mallinen. Osaatteko vinkata blogia tai sivustoa, jossa olisi vinkkiä tämänikäiselle?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalju.

Vierailija
2/22 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää enemmän hiuksiin ja tyyliin vaikuttaa minusta se, millainen persoona olet. Hiusten laatu kannattaa huomioida hiustyylissä. Itse asiassa ilman kuvaa on aika hankala antaa mitään suosituksia, mutta tuskin laitat sitä kuvaa (ihan ymmärrettävää).

Vierailija
4/22 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyisikö tuolta sinulle vinkkejä?

http://www.fabulousafter40.com/

Vierailija
6/22 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on pitkät hiukset, niin ehdottomasti nuttura. Lyhyisiin hiuksiin tiukka permanentti ja papiljotit taas käyttöön. Muutenkin sellainen siveä tätityyli: Marttakengät ja jakkupuku ja valkoinen brodyyripusero. Ja ehdottomasti mummonruskeat sukat / sukkahousut. Johan tällä palstalla vähän aikaa sitten kiellettiin yli 40-vuotiailta esim. farkut täysin sopimattomina. Yritin siis luoda av-mammojen hyväksymän täti-lookin!

Vierailija
7/22 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihdutuskuurille, hiukset pitkiksi ja muista värjätä etteivät näytä elottomilta, vaatteet vaikkapa hmstä. Ruotsissa kaikki käyttävät samat vaatteet oli sitten ikä 10 tai 90 v ja hyvin toimii. 

Vierailija
8/22 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot kiitokset linkeistä!

Vierailija
9/22 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa näkemättä, kannattaa mennä ammattitaitoiselle kampaajalle. Se mikä sopii, riippuu ihan persoonasta/kokonaisuudesta.

Vierailija
10/22 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2014 klo 17:36"]

Vaikea sanoa näkemättä, kannattaa mennä ammattitaitoiselle kampaajalle. Se mikä sopii, riippuu ihan persoonasta/kokonaisuudesta.

[/quote] 

Älä kuitenkaan sitä tee suomessa. Nirhaavat lyhyiksi. Mene mielummin vaikkapa tallinnaan niin jää jotain päähän 

Vierailija
11/22 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Räväkkä, punainen kananpersetukka.

Vierailija
12/22 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi tyyli josta pidät, älä pidä ikää rajoitteena. Ei ikä määrittele sitä miten voi pukeutua! :)

Vierailija
13/22 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2014 klo 17:45"]

[quote author="Vierailija" time="23.02.2014 klo 17:36"]

[/quote] 

Älä kuitenkaan sitä tee suomessa. Nirhaavat lyhyiksi. Mene mielummin vaikkapa tallinnaan niin jää jotain päähän 

[/quote]

Tuo on niin totta! Mikähän hinku kampaajilla on aina saksia lyhyeksi? Muka huonot latvat pois... Joopa joo, kyllä vahingoittunutta hiustakin voi korjata muuten kuin leikkaamalla!

Vierailija
14/22 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin on vaalennett pitkä tukka, jota pidän milloin mitenkin. Ponnarilla, nutturalla, auki, kiharrettuna, letillä, rusettipinneillä. Ei kai se ikäsidonnaista ole.

Vierailija
15/22 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikottu polkka sopii monelle, harvoilla (suomalaisilla) on enää yli 40-vuotiaana niin vahva tukka, että pitkät hiukset olisivat kivat.

Vierailija
16/22 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Strictly stylen, ja blonde rivets, bloggajan äiti on tosi tyylikäs vanhempi nainen, itse miettisin sellaista tyyliä, on hyvin klassinen pukeutuja, ja tumma pidempi polkka muistaakseni. 

Ainakin blonde rivets blogista löytyy kuvia tämän äidistä, yksi tyylikkäimpiä vanhempia suomalaisia naisia mitä olen nähnyt.

Sellainen klassisuus sopii aina.

Vierailija
17/22 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2014 klo 18:32"]

Rikottu polkka sopii monelle, harvoilla (suomalaisilla) on enää yli 40-vuotiaana niin vahva tukka, että pitkät hiukset olisivat kivat.

[/quote]

Varsinainen asiantuntija.

Vierailija
18/22 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2014 klo 18:36"]

Strictly stylen, ja blonde rivets, bloggajan äiti on tosi tyylikäs vanhempi nainen, itse miettisin sellaista tyyliä, on hyvin klassinen pukeutuja, ja tumma pidempi polkka muistaakseni. 

Ainakin blonde rivets blogista löytyy kuvia tämän äidistä, yksi tyylikkäimpiä vanhempia suomalaisia naisia mitä olen nähnyt.

[/quote] Harva 40+ suomalaisnainennnäyttää tuolta kuin blonde rivets bloggaaja...

Vierailija
19/22 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2014 klo 19:55"]

Harva 40+ suomalaisnainennnäyttää tuolta kuin blonde rivets bloggaaja...

[/quote]

Sen äidistä oli kyse.

Vierailija
20/22 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2014 klo 19:55"]

[quote author="Vierailija" time="23.02.2014 klo 18:36"]

[/quote] Harva 40+ suomalaisnainennnäyttää tuolta kuin blonde rivets bloggaaja...

[/quote] ai mut kyse olikin sen äidistä :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä neljä