Mikä huume haisee appelsiinille?
Sellainen tosi vahva, makea liuottimen haju joka lähtee joistain sekakäyttäjistä.
Kommentit (10)
Glade Orangesta tainnut ponnekaasuja imppailla.
[quote author="Vierailija" time="22.02.2014 klo 23:33"]Glade Orangesta tainnut ponnekaasuja imppailla.
[/quote]
Aah! Aah! En saa tarpeekseni tästä! Pakko saada lisää! Nyt Anttilaan Glade-varkaisiin!
Amfetamiini tuokuu hedelmäkarkille
[quote author="Vierailija" time="22.02.2014 klo 23:40"]
[/quote]
No ei tasan varmaan tuoksu. Pakko kirjoittaa vaikka ei tiedä?
[quote author="Vierailija" time="22.02.2014 klo 23:44"]
[/quote]
[/quote] No minun mielestä tuoksuu. Olen kymmeniä kertoja istunut vieressä, kun henkilö valmistelee jauheen luokseksi ja pistää suoneen. Sillä hetkellä tuoksuu aina hedelmäkarkit.
[quote author="Vierailija" time="23.02.2014 klo 00:02"]
[quote author="Vierailija" time="22.02.2014 klo 23:44"]
[/quote]
[/quote] No minun mielestä tuoksuu. Olen kymmeniä kertoja istunut vieressä, kun henkilö valmistelee jauheen luokseksi ja pistää suoneen. Sillä hetkellä tuoksuu aina hedelmäkarkit.
[/quote] liuokseksi, piti kirjoittaa..
Haju tulee ihon läpi. Ihan tavallisella kaljalla saa aikaiseksi samanlaisen hajun kun tarpeeksi kauan juopottelee.. Voi kai olla mikä vain, mut ainakin piri tunkee vahvasti iholta läpi.
Haju tulee ihon läpi. Ihan tavallisella kaljalla saa aikaiseksi samanlaisen hajun kun tarpeeksi kauan juopottelee.. Voi kai olla mikä vain, mut ainakin piri tunkee vahvasti iholta läpi.
Tai jos oli vaikka juuri ennen syönyt appelsiinia?
[quote author="Vierailija" time="22.02.2014 klo 23:24"]
Sellainen tosi vahva, makea liuottimen haju joka lähtee joistain sekakäyttäjistä.
[/quote]
Ei mikään.