Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis se limsako EI ZUP?! Vaan 7UP!? Maailmani kääntyi juuri ylösalaisin!

Vierailija
05.11.2020 |

En tiedä mitä sanoa, 29 vuotta olen juonut Zuppia. Nyt selvisi että joinkin 7uppia.

Vertaistukea?

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl mun mummu osti aina zuppia

Vierailija
42/51 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenkin aina miettinyt kuka tuota litkua juo... en ole koskaan nähnyt kenenkään ostavan sitä, juovan sitä, omaavan sitä jääkapissaan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin tietää 3 tarkkaa reseptiä: linnan booli, Coca-cola ja mämmi?

Mämmin resepti ei ole mikään salaisuus. Googlesta löytyy, ei muuta kuin tekemään.

Vierailija
44/51 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tajusin vasta pari vuotta sitten, että Nalle Puhin Nasu Possunen oikeasti esittää porsasta. Mun mielestä se on ollut vaan joku vaaleanpunainen mielikuvituseläin. 😂

Vierailija
45/51 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin oli vain Zuppia. Tajusin vasta aikuisena mun ihmettelin miks isä sano sevenappi.

Syntynyt 70-luv lopulla ja lapsuudessa ei niin limsoja juotu.

Vierailija
46/51 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

7UP on muuten aika pahaa, Sprite on paljon parempaa. Vähän sama kuin Pepsi on kuraa verrattona Coca-Colaan. Ei tosin mikään ihme kun 7UP on PepsiCo:n tuota ja Sprite Coca-Cola Companyn. 

Vierailija
47/51 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tajusin vasta pari vuotta sitten, että Nalle Puhin Nasu Possunen oikeasti esittää porsasta. Mun mielestä se on ollut vaan joku vaaleanpunainen mielikuvituseläin. 😂

Et sit sen tyhmempi ole :D

Vierailija
48/51 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eniten mietin miksei KUKAAN ole IKINÄ reagoinut kun olen kertonut juovni Zuppia? Lapsenakin pyysin vanhemmiltani Zuppia, kavereiden kanssa viinat blandattu Zupilla ja loput Zupit krapulassa jne.

Millaiset vanhemmat antavat lapselleen limsaa ja millainen ihminen juo aikuisena limsaa?

Et varmasti sinä, olet parempi ihminen kuin me muut! Onhan sädekehäsi tarpeeksi kiiltävä vai haluaisitko kiillotuksen?

Pirkka-niksi: kun sädekehän laittaa 38,5 minuutiksi likoamaan Zuppiin ja sen jälkeen kuivaa sukkahousuilla, niin sädekehä kiiltää kuin uusi.

Vierailija
49/51 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei. Antakaa kun minä kerron!

Zup, zzup. Kaliforniassa kun tapaa, kysyy 'zzap'. Zap soinnillisella ässällä. Rob Cn mukaan sama kuin whats'up. Kun jengi tapaa, kysyy. San Diegossa.

Mitä kuuluu. Kuis panee. Mites läiskii.

Zzapp

Vierailija
50/51 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olenkin aina miettinyt kuka tuota litkua juo... en ole koskaan nähnyt kenenkään ostavan sitä, juovan sitä, omaavan sitä jääkapissaan...

No, mistä tiedät että se on litkua?

Vierailija
51/51 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vuoristorata on siis nimensämukaisesti vuoristolta näyttävä rata. Tajusin tämän tässä 33 vuotiaana.

HÄH?

Niin :D En oo aiemmin sisäistänyt, että miksi vuoristorata on nimetty vuoristoradaksi. Se on ollu vaan "vuoristorata" - huvipuistolaite. Mut nyt tajusin et vuoristorata kumpuilee kuten vuoristo, joten ilmeisesti siitä on rata saanut nimensä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kaksi