Siis se limsako EI ZUP?! Vaan 7UP!? Maailmani kääntyi juuri ylösalaisin!
En tiedä mitä sanoa, 29 vuotta olen juonut Zuppia. Nyt selvisi että joinkin 7uppia.
Vertaistukea?
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Siinähän lukee Zup! Miksi Zup jos oikea nimi on 7up?!
Aina lukenut 7UP.
Mun maailma kääntyi ylösalaisin kun tajusin että än yy tee nyt -sanonnassa än (N) yy (y) tee (T) tulee sana NYT :D
Eniten mietin miksei KUKAAN ole IKINÄ reagoinut kun olen kertonut juovni Zuppia? Lapsenakin pyysin vanhemmiltani Zuppia, kavereiden kanssa viinat blandattu Zupilla ja loput Zupit krapulassa jne.
Niin mäkin luulin joskus 80-luvulla...kunnes koin saman herätyksen kuin sinä nyt. 😁
Vierailija kirjoitti:
Eniten mietin miksei KUKAAN ole IKINÄ reagoinut kun olen kertonut juovni Zuppia? Lapsenakin pyysin vanhemmiltani Zuppia, kavereiden kanssa viinat blandattu Zupilla ja loput Zupit krapulassa jne.
ehkä ne vaan oletti et oot vajakkki
Vierailija kirjoitti:
Niin mäkin luulin joskus 80-luvulla...kunnes koin saman herätyksen kuin sinä nyt. 😁
Sama.
Mitä kielitaidoton alkoholisti sanoi hississä kun halusi kahdeksanteen kerrokseen?
7up and one more
Minun maailmani nyrjähti kun selvisi että se kelmi Aku Ankassa ei olekaan Velmu Viirusilmä vaan Viurusilmä. Mikä ihmeen viuru????
Ja varmaan sanomattakin selvää että ZUPia olen juonut minäkin 🤦
Vierailija kirjoitti:
Millaiset vanhemmat antavat lapselleen limsaa ja millainen ihminen juo aikuisena limsaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millaiset vanhemmat antavat lapselleen limsaa ja millainen ihminen juo aikuisena limsaa?
Et varmasti sinä, olet parempi ihminen kuin me muut! Onhan sädekehäsi tarpeeksi kiiltävä vai haluaisitko kiillotuksen?
Vierailija kirjoitti:
Minä olen aina juonut Coca-Golaa.
Ja mä olen juonut appelsiini Vantaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et varmasti sinä, olet parempi ihminen kuin me muut! Onhan sädekehäsi tarpeeksi kiiltävä vai haluaisitko kiillotuksen?
En kiitos - kiillotan sitä itse vimmatusti samalla kun kirjoitan näitä alentavia letkautuksia ruoka- ja juomaketjuihin.
Vierailija kirjoitti:
Minun maailmani nyrjähti kun selvisi että se kelmi Aku Ankassa ei olekaan Velmu Viirusilmä vaan Viurusilmä. Mikä ihmeen viuru????
Ja varmaan sanomattakin selvää että ZUPia olen juonut minäkin 🤦
Mikä ihmeen viurusilmä? Viirusilmähän se on??
Uskomatonta. Kaikkihan sanovat Seven up.