Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Moniko teistä ei katso televisiota periaatteessa koskaan? Tai ei ole telkkaria ollenkaan?

Vierailija
05.11.2020 |

Mitä katsotte, jos katsotte? Kuinka usein?

Kommentit (63)

Vierailija
41/63 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on televisio, mutta tv-kanavat eivät siinä näy, joten siinä mielessä ei katsota televisiota. Kuitenkin suoratoistopalveluista katson miehen kanssa 30-60 min päivässä jotain hyvää sarjaa tai dokumenttielokuvaa.

Muuta en ehtisikään.

Se on hianoo, että tulit tämän tänne aamu seitsemältä kertomaan.

Sincc

Vierailija
42/63 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä tässä paljoa proletariaatin edustajana telkkareita katsella tai omistella. Ei ole varaa. Työpanos menee lähinnä porvarin hyväksi. 

Näinhän se menee. Töitä tehty jo vuosikymmeniä ja silti ei ole vieläkään nelikymppisellä miehellä varaa ostaa omia huonekaluja. Eli äidin ja isän vanhoilla mennään ja on menty parikymmentä vuotta.

Oma palkka ei riitä edes telkkarin ostamiseen. Äidin ja isän vanha telkkari hajosi yli kymmenen vuotta sitten.

Ilman on oltu ja kännyn kautta hoidetaan kaikki pakolliset.

Ostovoima on ajettu niin helvetin alhaiseksi ettei aikaakaan olisi katsella. Väsyneenä tulee ylityöpakosta, niin ei huvita, ei huvita ja jaksa edes vetää alkoholiakaan.

Kun seuraava päivä on raskaampi raataessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/63 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä on televisio, mutta tv-kanavat eivät siinä näy, joten siinä mielessä ei katsota televisiota. Kuitenkin suoratoistopalveluista katson miehen kanssa 30-60 min päivässä jotain hyvää sarjaa tai dokumenttielokuvaa.

Muuta en ehtisikään.

Se on hianoo, että tulit tämän tänne aamu seitsemältä kertomaan.

Sincc

Tattis ja kraattis vaan. Ollos hyvä maanmies.

Kyllähän sitä k-junalla matkustaessa Keravalta Pasilaan kerkeää kirjoitella vaikka mitä. Melkein puolisen tuntia aikaa ja sitten siitä bussiin toiset puolituntia.

Tunti aikaa kirjoitella vaikka mitä tai lueskella lehtien uutisia.

Kyseessä on it- ala

Vierailija
44/63 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä katson ohjelmia suoratoistopalveluista, mutta tv-verkossa oleva telkkari mulla on ollut viimeksi vuonna 2009. Nyt meillä on ollut tv-vastaanotin jokusen kuukauden, mutta se on pleikkaria varten.

Vierailija
45/63 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan sama miltä näytöltä katsoo, "tv:n" katsomista on kaikki videot mitä katsoo, oli laite mikä tahansa.

Vierailija
46/63 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kysymys, tajusin vasta miten vähän katson. Melkein vain Areenaa ja tabletilta. En jaksa enää esim MTV3 : a koska mainoksia on liikaa, samoin alkaa olla Nelosellakin. Katsottavan pitäisi olla koukuttavaa että viitsisin.

Eniten harmittaa kun hyvätunnelmainen leffa pätkäistään ja aletaan kailottaa vaikka jostain vaginavoiteesta.

Vierailija
47/63 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en muuta enää tee kuin katson tv:tä. Fduddaa noi jatkuvat uusinnat ja muu pska tuotanto. Ja joo, kotimaiset jutut on suurelta osin ok.

Vierailija
48/63 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kymmenen uutiset katson jos jaksan. Yleensä en vaivaudu katsomaan edes niitä. Jos huomaan jonkun hyvän konsertin niin katson, mutta niitä tulee harvoin.

Vierailija
49/63 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseä ei kiinnosta katsoa mainosten välissä pätkiä uusinnoista jotka on pyörinyt jo 90 luvulta lähtien. Yleltä tulisi joskus ja jouluna jotai  järkeviä dokkareita mutta pääasiassa sieltä tulee vain feministisen vihervasemmiston woke propaganda paskaa niin en ala virittämään antenninjohtoa sen takia

Vierailija
50/63 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On meillä yksi tv-vastaanotin, mutta ei sillä tv-lähetyksiä voi katsoa. Se on lapsille pleikkaa ja suoratoistoa varten. Mulle ja miehelle on tietokoneen näyttö suoratoistoa varten. Jos katsotaan jotain koko perheen voimin, yleensä tuosta telkkarista, koska se on isompi. Mulla on viimeksi ollut telkkari tv-lähetyksiä varten vuonna 2009. Tähän vielä loppuun se, että sekä tämä nykyinen telkkari että edellinen on saatuja. Edellinen meni vielä eteenpäin Ukrainan-pakolaisille, kun saatiin tuo uusi.

Vierailija
51/63 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netflix, via, hbo, disney 

yle- ei. 

Vierailija
52/63 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei edes ole enää koko tv:tä. En siis ole katsonut varmaan 10 vuoteen.

Vierailija
53/63 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en jaksa katsoa, vaikka sellainen perheessä on. Seuraan vain yhtä sarjaa ja teen sen puhelimella.

Vierailija
54/63 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisin se, ettei katso tai omista telkkaria, ei kerro oikein mitään. Minulla ei ole ollut telkkaria moneen vuoteen, mutta katson silti erilaisia sarjoja, elokuvia, urheilulähetyksiä jne. lähes päivittäin. 

Vierailija
55/63 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheeta kuraa suolletaan toosasta alituisesti. Chat-ohjelmakin kuollu ja kuopattu.

Vierailija
56/63 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En katso mitään. Vielä on toistaiseksi TV, mutta en aio mitään uusia laitteita ostaa, kun HD-muutos tulee. Ei ole sen arvoista katsottavaa yhdelläkään kanavalla.

Vierailija
57/63 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karson 99% suoratoistokanavia ja YouTubea.

Vierailija
58/63 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan sama miltä näytöltä katsoo, "tv:n" katsomista on kaikki videot mitä katsoo, oli laite mikä tahansa.

Ei ole ollenkaan sama. Jos katsoo lineaarista tv:tä 80% ajasta tulee mainoksia. Kun katsoo suoratoistopalveluista, mainoksia ei tule lainkaan. Juuri siksi lineaarisen tv:n katsominen on romahtanut. 

Vierailija
59/63 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista syntisten apparaattia me oikeauskoiset kavahdamme ! Vielä koittaa hetki jolloin syntiin langenneet palavat kera Pahalaisen palvelijain kadotuksen tulisessa pätsissä, kiristelevät hampaitaan ja tuskaisina katuvat haureita tekojaan ! TOTISESTI !

Vierailija
60/63 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole telkkaria. Tabletilla katson joskus areenasta uutiset, mutta hyvin harvoin, oikeastaan vain kun jotain oikein merkittävää on tekeillä. Tabletilla tulee katsottua youtubea jonkin verran.