Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Moniko teistä ei katso televisiota periaatteessa koskaan? Tai ei ole telkkaria ollenkaan?

Vierailija
05.11.2020 |

Mitä katsotte, jos katsotte? Kuinka usein?

Kommentit (63)

Vierailija
1/63 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista koska olisin telkkaria katsonut.

Vierailija
2/63 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä, enkä ole uskovainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/63 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai minä sitten sitä olohuonetta katselen, missä ei ole televisiota. Pitääkö sitä jotain katsella?

Vierailija
4/63 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En omista telkkaria, joten en sitä katso 🙂

Saatan katsoa Vain Elämää ipadista, muuten en mitään.

Vierailija
5/63 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä kavereilla. Himassa jotain muutamia kertoja vuodessa.

Vierailija
6/63 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson ehkä 3-4 tuntia viikossa, siis aika vähän. Ja oikeastaan pelkkiä musiikkiohjelmia. 

Vierailija
7/63 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avaan telkkarin ehkä kahdesti viikossa. Silloin katson uutisia, joskus olen myös katsonut esim. jonkin Tanssii tähtien kanssa -jakson tai dokumentin, josta olen lukenut lehdestä ja joka kiinnostaa. Laitan telkkarin heti kiinni kun ohjelma loppuu. En jaksa sitä mekkalaa, mikä sieltä tulee. Voi mennä viikko, ettei laitetta avata lainkaan. Sitten taas useampi päivä, että katson ainakin uutiset.

Vierailija
8/63 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En katsele kun en kerkiä. Tämä pätee myös suoratoistopalveluihin.

Vierailija
9/63 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kerran kk tulee katsottua, jos silloinkaan. Oli tuossa muutama vuosi kun ei ollut telkkaria ollenkaan. Hankin sit käytettynä ihan hyvä töllöttimen, kun kotiini tuli kissanvahti viikoksi asumaan ollessani reissussa ulkomailla ja tiesin että hän katsoo paljon tv:tä.

Vierailija
10/63 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on telkkari aina päällä taustameluna kun asun yksin, mutta en mä sitä oikeastaan ikinä katso.

Vierailija
11/63 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En katso. Meillä on alakerran takkahuoneessa töllö, muttei sitä katso kukaan. Vieraat tästä joskis ahdistuvat ja kyselevät olohuoneessa telkkarin perään, mutta katsokoot sitä kotona ja meillä voi seurustella.

Vierailija
12/63 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En katsele kun en kerkiä. Tämä pätee myös suoratoistopalveluihin.

Kännykältä näppärästi sitten pidät itsesi mukana päivänpolttavissa asioissa?

Vierailija
13/63 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Telkkareita on kolme ja joku niistä on lähes aina päällä mutta ei sitä tule juuri katsottua.

Katson Temppareita jos muistan ja Suomen kaunein koti ja mökki ja Kenen kotona, jos satun huomaamaan että joku niistä on alkamassa tai menossa.

Vierailija
14/63 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olohuoneessa on 55' televisio tietokoneen näyttönä josta katsotaan kyllä Netflixiä yms.

Vierailija
15/63 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Telkkaria ei ole ollut enää moneen vuoteen, meni rikki emmekä hankkineet uutta koska emme välittäneet mistään ohjelmista. Internet tarjoaa kaiken mitä voi kuvitella tarvitsevansa. Juuri silloin, kun haluaa.

Vierailija
16/63 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En katso. Omistan elokuvien katsomista varten.

Vierailija
17/63 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole telkkaria ollenkaan - aika kuluu mukavasti ilmankin. :) Pelkään että lösähtäisin vain telkkarin ääreen joka ilta, jos sellainen olisi. Nyt tulee urheiltua paljon töiden jälkeen.

Vierailija
18/63 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Telkkari on, mutta katson siitä lähinnä Netflixiä. Varsinaisia telkkariohjelmia en katso oikeastaan ollenkaan. Joskus Yle Areenasta jotain kiinnostavia dokumentteja.

Vierailija
19/63 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutin pois vanhempien asunnosta (jossa telkkari) jo vuosia sitten, enkä muista kertaakaan kaivanneeni telkkaria omaan asuntooni. Ehkä voisin joskus hankkia näytöksi jos tulisi ostettua vaikka pleikkari tai xbox, mutta eipä ole niillekään ollut vielä tarvetta. Vietän paljon aikaa tietokoneella.

Vierailija
20/63 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teemaa tuijotan ja

Rekkakuskit jäällä

Mökillä tv rikki. Paljon muuta tekemistä, ei edes tulisi katsottua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi seitsemän