Moniko teistä ei katso televisiota periaatteessa koskaan? Tai ei ole telkkaria ollenkaan?
Kommentit (63)
Kai minä sitten sitä olohuonetta katselen, missä ei ole televisiota. Pitääkö sitä jotain katsella?
En omista telkkaria, joten en sitä katso 🙂
Saatan katsoa Vain Elämää ipadista, muuten en mitään.
Lähinnä kavereilla. Himassa jotain muutamia kertoja vuodessa.
Katson ehkä 3-4 tuntia viikossa, siis aika vähän. Ja oikeastaan pelkkiä musiikkiohjelmia.
Avaan telkkarin ehkä kahdesti viikossa. Silloin katson uutisia, joskus olen myös katsonut esim. jonkin Tanssii tähtien kanssa -jakson tai dokumentin, josta olen lukenut lehdestä ja joka kiinnostaa. Laitan telkkarin heti kiinni kun ohjelma loppuu. En jaksa sitä mekkalaa, mikä sieltä tulee. Voi mennä viikko, ettei laitetta avata lainkaan. Sitten taas useampi päivä, että katson ainakin uutiset.
En katsele kun en kerkiä. Tämä pätee myös suoratoistopalveluihin.
Ehkä kerran kk tulee katsottua, jos silloinkaan. Oli tuossa muutama vuosi kun ei ollut telkkaria ollenkaan. Hankin sit käytettynä ihan hyvä töllöttimen, kun kotiini tuli kissanvahti viikoksi asumaan ollessani reissussa ulkomailla ja tiesin että hän katsoo paljon tv:tä.
Mulla on telkkari aina päällä taustameluna kun asun yksin, mutta en mä sitä oikeastaan ikinä katso.
En katso. Meillä on alakerran takkahuoneessa töllö, muttei sitä katso kukaan. Vieraat tästä joskis ahdistuvat ja kyselevät olohuoneessa telkkarin perään, mutta katsokoot sitä kotona ja meillä voi seurustella.
Vierailija kirjoitti:
En katsele kun en kerkiä. Tämä pätee myös suoratoistopalveluihin.
Kännykältä näppärästi sitten pidät itsesi mukana päivänpolttavissa asioissa?
Telkkareita on kolme ja joku niistä on lähes aina päällä mutta ei sitä tule juuri katsottua.
Katson Temppareita jos muistan ja Suomen kaunein koti ja mökki ja Kenen kotona, jos satun huomaamaan että joku niistä on alkamassa tai menossa.
Olohuoneessa on 55' televisio tietokoneen näyttönä josta katsotaan kyllä Netflixiä yms.
Telkkaria ei ole ollut enää moneen vuoteen, meni rikki emmekä hankkineet uutta koska emme välittäneet mistään ohjelmista. Internet tarjoaa kaiken mitä voi kuvitella tarvitsevansa. Juuri silloin, kun haluaa.
En katso. Omistan elokuvien katsomista varten.
Ei ole telkkaria ollenkaan - aika kuluu mukavasti ilmankin. :) Pelkään että lösähtäisin vain telkkarin ääreen joka ilta, jos sellainen olisi. Nyt tulee urheiltua paljon töiden jälkeen.
Telkkari on, mutta katson siitä lähinnä Netflixiä. Varsinaisia telkkariohjelmia en katso oikeastaan ollenkaan. Joskus Yle Areenasta jotain kiinnostavia dokumentteja.
Muutin pois vanhempien asunnosta (jossa telkkari) jo vuosia sitten, enkä muista kertaakaan kaivanneeni telkkaria omaan asuntooni. Ehkä voisin joskus hankkia näytöksi jos tulisi ostettua vaikka pleikkari tai xbox, mutta eipä ole niillekään ollut vielä tarvetta. Vietän paljon aikaa tietokoneella.
Teemaa tuijotan ja
Rekkakuskit jäällä
Mökillä tv rikki. Paljon muuta tekemistä, ei edes tulisi katsottua.
En muista koska olisin telkkaria katsonut.