Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Me ei tehdä miehen kanssa yhdessä enää mitään

Vierailija
22.02.2014 |

Ei ruokailla, ei keskustella, ei harrasteta, lomaillaan eri aikaan, ei käydä missään - ei edes ruokakaupassa, ei saunota...

Ainoa mitä yhdessä tehdään on, että nukutaan samassa vuoteessa.

Miltä kuulostaa? Eron alulta?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lueppa AP tekstiä ja mieti miltä kuulostaa.

Vierailija
2/7 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin.

Ainakaan minä en pysty enkä pystynyt elämään sisar-veli suhteessa miehen kanssa. Eikä kyllä mieskään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mekin eikä mies yritä edes parantaa tilannetta.

Ero pyörinyt mielessä mutta en halua rikkoa perhettä näin heppoisin syin. 

Vierailija
4/7 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2014 klo 21:43"]

Ei ruokailla, ei keskustella, ei harrasteta, lomaillaan eri aikaan, ei käydä missään - ei edes ruokakaupassa, ei saunota...

[/quote]

No eihän tuo rakkaussuhteelta enää kuulosta. Mites, voisiko tilannetta muuttaa? Suuttuisiko mies jos menisit saunaan hänen kanssaan? Tai jos pyytäisit iltakävelylle?

Vierailija
5/7 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään suhde ei pyöri itsekseen jos puolisot eivät viitsi tehdä mitään yhteisen onnen eteen ja rakentaa suhdettaan. Ei ole liian myöhäistä. Aloittakaa jostain pienestä, esimerkiksi yhdessä syöminen lähentää, koittakaa järjestää aikaa toisillenne. 

Vierailija
6/7 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, en nyt tiedä. Me syödään kyllä yhdessä, kun samalla syö lapsekin. Kaksin ollaan viimeksi syöty joskus syksyllä. Jos alan puhumaan miehelle jotain, niin aina jompi kumpi kersa kiekaisee siihen päälle jotain, ja koska tää vituttaa mua jo valmiiksi, niin en jaksa edes avata suutani. Iltaisin olen liian väsynyt keskustelemaan. Lomaillaan koko perheenä. Kaksin lomailin miehen kanssa kerran vuonna 2008 kolme päivää. Ei saunota yhdessä, koska siinä vaiheessa kun lapset vihdoin on saanut peseydyttyä ja olis mun vuoro mennä miehen kanssa saunaan, olen jo liian väsynyt.

Joskus kyllä käydään ihan kaksin ruokakaupassa, ooh! Ja nukutaan toki samassa sängyssä, kyllä seksiäkin joskus on, kerran pari kuussa.

Ei meillä ainakaan ole suunnitelmissa erota. Tää nyt on tömmöstä paskaa parisuhteen kannalta, ehkä vielä jonain päivänä saadaan olla hetki kaksin, sitä odotellessa.

Vierailija
7/7 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2014 klo 21:50"]

[quote author="Vierailija" time="22.02.2014 klo 21:43"]

[/quote]

No eihän tuo rakkaussuhteelta enää kuulosta. Mites, voisiko tilannetta muuttaa? Suuttuisiko mies jos menisit saunaan hänen kanssaan? Tai jos pyytäisit iltakävelylle?

[/quote]

Ei mies ole laisinkaan suuttuvaa sorttia. Hänen elämä on täynnä työntekoa, tällä viikolla joka pv 12-14 tunnin työvuoroja. Nytkin on töissä. En tiedä palaako kohta vai vähän myöhemmin. Siinä vaiheessa minä olen jo saunonut ja nukkumassa.

Niin lenkille. Vaikuttaa siltä ettei hän ehdi. Tyhjän saa pyytämättäkin.

Viimeksi olemme lomailleet kaksin v. 2006 ja lasten kanssa koko perhe v. 2012. Ehkä sitten ensi vuonna taas, tälle vuodelle ei ainakaan päästä. Enkä tiedä haluanko edes.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kolme