25-vuotias viiden lapsen äiti paikalla, kysyttävää?
Kommentit (8)
[quote author="Vierailija" time="22.02.2014 klo 20:03"]Ikinä ajatellut olla muuta kuin suurperheen äiti? Minusta ok, että joku tekee tuollaisen ratkaisun noin nuorena, mutta kyllä täytyy itse todeta, että onneksi elin nuoruuttani ennen kuin lapsia sain. Esikoisen sain 23-vuotiaana, silloin olin valmis äidiksi. Minkäikäisiä lapsesi ovat?
[/quote]
Koulutukseltani olen sairaanhoitaja, että kyllä tässä muitakin hommia tulee tehtyä. Lapset ovat 10-, 8-, 6(2x)- ja 4-vuotiaita.
Oletko saanut esikoisesi ollessasi 15-vuotias? Onko sama mies vielä kuvioissa?
Oletko Sinä harkinnut jatkossa ehkäisyä? Toivon vain kyllä tai ei -vastausta.
[quote author="Vierailija" time="22.02.2014 klo 20:14"]
[quote author="Vierailija" time="22.02.2014 klo 20:03"]Ikinä ajatellut olla muuta kuin suurperheen äiti? Minusta ok, että joku tekee tuollaisen ratkaisun noin nuorena, mutta kyllä täytyy itse todeta, että onneksi elin nuoruuttani ennen kuin lapsia sain. Esikoisen sain 23-vuotiaana, silloin olin valmis äidiksi. Minkäikäisiä lapsesi ovat?
[/quote]
Koulutukseltani olen sairaanhoitaja, että kyllä tässä muitakin hommia tulee tehtyä. Lapset ovat 10-, 8-, 6(2x)- ja 4-vuotiaita.
[/quote]
Joopa joo, missähän kohtaa on edes peruskoulu keretty käydä loppuun, saati sitten ehditty hankkia muuta koulutusta ja työkokemusta kun on noin tiuhaan kakaroita pukannut.
Olisit laittanut vaikka 5 vuotta lisää ikääsi niin provo olisi ollut uskottava.
[quote author="Vierailija" time="22.02.2014 klo 20:14"]
[/quote]
[/quote]
Miten voit olla sairaanhoitaja, jos olet saanut ensimmäisen lapsesi 15-vuotiaana? Minä olen nimittäin 25-vuotias sairaanhoitaja ja valmistuin 15-vuotiaana peruskoulusta, jonka jälkeen opiskelin kolme vuotta lukiossa ja 3,5 vuotta ammattikorkeassa eli vähintään 6,5vuotta opiskeluja sen jälkeen kun on 15. Tämä tekisi 3,5 vuotta välivuosia, jos olisi tehnyt sekä lukion että amk:n tavoiteajassa. Eli 8kk per lapsi olisit ollut kotona, vähentäen yhden lapsen? Aika taitava olet ollut...
Jaahas. Osanottoni oletkin varmasti saanut verotuksen kautta. Musta on surullista kun lapset tekee lapsia. Mutta jokainen tietysti tekee omat valintansa.
Ikinä ajatellut olla muuta kuin suurperheen äiti? Minusta ok, että joku tekee tuollaisen ratkaisun noin nuorena, mutta kyllä täytyy itse todeta, että onneksi elin nuoruuttani ennen kuin lapsia sain. Esikoisen sain 23-vuotiaana, silloin olin valmis äidiksi. Minkäikäisiä lapsesi ovat?