Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mielikuva miehestä..
22.02.2014 |
Millainen mielikuva tulee miehestä, joka on jo kahdesti ollut naimisissa ja lapsia on useita. Aina uuden suhteen alussa on vielä edelleen naimisissa vaikkakin asuu erossa. On pettänyt vaimojaan avioliittojen aikana useita kertoja. Miten tälläisellä miehellä voi olla ns. vientiä kokoajan? Aina jaksaa ihmetyttää se miten joku lähtee suhteeseen ihmisen kanssa, jolla on vielä edellinen suhde ihan levällään.
Kommentit (2)
Tulee mieleen sääliö - säälittävä ääliö. :)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Epätoivoisia riittää, eli kun toinen voivottelee tarpeeksi kuinka vaimo ei ymmärtänyt, mutta sinä olet elämäni nainen!! Eli vähän niinkuin kaupankäynnissä, ei se hullu ole, joka pyytää, vaan se joka maksaa - tässä siis uusi nainen on oltava vähän hullu kun menee miehen pa*kanjauhantaan mukaan.