Apua, mulla on kuulemma ihrapeppu
Mitä teen, olen vähän yli 20v nainen, mulla on kerääntynyt rasvaa peppuun ja mahan kohdalle ja mitkään dietit ei näytä tehoavan. Pari poikaa sanoo mulla olevan ihrapeppu, vaikka ei oe nähnyt mun paljasta pyllyä, Onko mun pakko mennä salille ja jättää limut pois?
Kommentit (3)
Mä olen huomannut mässäileväni heti aivan yletteömsti, jos en saa munaa. Yhtenäkin viikonloppuna, kun poikaystävä ei päässyt flunssan vuoksi luokseni, niin söin mässytin koko ajan kaikkia herkkuja ja se näkyy oitis perseen leviämisenä. Kyllä se niin tärkeää olis sitä munaa saada säännöllisesti.
Kouluaikana mua haukuttiin laardiperseeksi. Isohan se hanuri vieläkin on, mut mies tykkää siitä kuin hullu puurosta. Olen itekin alkanut tykänä perseestäni. Kai se johtuu iästiäkin, kun olen kohta nelikymppinen. Hyväksyn nykyään itseni tällaisena kuin olen.
[quote author="Vierailija" time="22.02.2014 klo 16:51"]
Mitä teen, olen vähän yli 20v nainen, mulla on kerääntynyt rasvaa peppuun ja mahan kohdalle ja mitkään dietit ei näytä tehoavan. Pari poikaa sanoo mulla olevan ihrapeppu, vaikka ei oe nähnyt mun paljasta pyllyä, Onko mun pakko mennä salille ja jättää limut pois?
[/quote] Ole huoleti, aika monella samanikäisellä on ns.rasvapeppu, joka muuttuu timmimmäksi pikku jumpan ansiosta. Pieni kysymys, harrastatko seksiä, se laihduttaa?