Mikä siinä ponihännässä on niin kamalaa?
Miksi sitä väheksytään joka paikassa? Onko parempi, että pitkät paksut hiukset sojottaa sähköisenä ja epäsiistinä ympäriinsä?
Kommentit (10)
Minä rakastan pitkiä hiuksiani ja pidän ne aina kiinni, ponnarilla, nutturalla, letillä... Usein kuulee, että miksi sulla on aina hiukset kiinni. Ihan kuin pitkiä hiuksia kuuluisi pitää vapaana. Joskus pidän vapaana myös, mutta hiuslaatuni on just tuota hentoa sähköistä ja velttona päätä pitkin roikkuvaa, ja jotka muotoilutuotteet saa heti likaisen näköiseksi. En tajua miksi mun pitäisi esim. leikata lyhyt tukka tai pitää sitä tukkaa auki jos en tykkää. Just joku viikko sitten taas yksi tyyppi ihmetteli, että miksi sulla on hiukset aina kiinni. Ittellään aina samaan tapaan kammattu lyhyt tukka, joten mitä eroa???
Mulla kanssa pitkät hiukset usein kiinni, koska mulle käy hiukset paremmin niin, siis että niska näkyy kun on hiukset ylhäällä. Lisäksi paksut hiukset hiostaa helposti niskassa jos on auki. Lyhyet hiukset on joskus ollut, mutta en osaa pitää lyhyttä mallia. Enkä ymmärrä miksi pitäisi olla lyhyt hiusmalli vain sen takia että olen yli 30-vuotias.
Tunnen nelikymppisen naisen, jolla ollut aina ohuet hiukset ja pitkä roikkoletti liimaponnarilla. Ei voi leikata hiuksia, koska lyhyet ei sovi. Mikään lyhyt malli olisi tuskin tässä parinkymmenen vuoden aikana ollut niin päätä myöten kuin tuo hiiriponnari, mutta ei. Ei sovi lyhyet.
Ei se ponnari itsessään mikään paha ole,mutta on niin tylsää,kun bussissa istuu toistakymmentä ponnaripäätä.Ihmettelen miten ennen naiset jaksoivat laittaa kampauksia,vaikka elettiin paljon vaatimattomammin kuin nyt.Arkenakin oli oikeasti kampaus.Nykyään ei laitettuja hiuksia näy kuin ikääntyneillä naisilla,joiden nuoruudessa ei todellakaan voinut vaellella ponnaripäässä.Ja taas selvyyden vuoksi,en ole sovinistimies vaan keski-ikäinen nainen.
Ei se ponnari itsessään mikään paha ole,mutta on niin tylsää,kun bussissa istuu toistakymmentä ponnaripäätä.Ihmettelen miten ennen naiset jaksoivat laittaa kampauksia,vaikka elettiin paljon vaatimattomammin kuin nyt.Arkenakin oli oikeasti kampaus.Nykyään ei laitettuja hiuksia näy kuin ikääntyneillä naisilla,joiden nuoruudessa ei todellakaan voinut vaellella ponnaripäässä.Ja taas selvyyden vuoksi,en ole sovinistimies vaan keski-ikäinen nainen.
Keski-ikäinen nainen ei ehkä tiedosta, että ennen oli varmaan enemmän aikaa tehdä niitä muitakin kampauksia. Kukaan ei pidä kampausten tekemistä arvokkaampana, kuin ylimääräisiä kymmenminuuttisia jotka voi aamulla viettää nukkuen väsymystään pois. Maailma vaatii nykyään enemmän, se näkyy näissä pikanteissa yksityiskohdissa ulkonäössämme. Pukeutuminen on myös paljon rennompaa kuin ennen vanhaan. Ei ehdi silitellä vaatteita, tai jos ehtisi, niin ei ole energiaa!
Kyllä, minä itse olen turhautunut siihen etten jaksa tai ehdi laittaa hiuksiani muuten kuin ponnarille. Olen niin väsynyt tähän oravanpyörään.
Ei kai se kamala ole. Näyttää tyttömäiseltä ja siitä saa hyvän otteen.
Niin ponihäntä on tosi tylsä ja mulle tulee mieleen hevonen. Nuttura on siisti ja asiallinen ja naisellinen sitten vielä jotain kivat korvakorut niin nainen on valmis. Eikä tarttee välttämättä meikata jos on hyvä iho ja hyvin nukkunut-nuttura naisellista sopivasti-ei iskee mikään hevosnäyttelytunnelmaa;mihin kaikki ne hevosetkaan ovat ryntäneet??? Aschhhh TYÖHÖÖN!!!
[quote author="Vierailija" time="22.02.2014 klo 14:08"]
Miksi sitä väheksytään joka paikassa? Onko parempi, että pitkät paksut hiukset sojottaa sähköisenä ja epäsiistinä ympäriinsä?
[/quote]
No itse pidän hiuksia melkein aina ponnarilla :D Joku kaverin kaveri on muistaakseni sitä mieltä,että jos on pitkät hiukset,niitä pitäisi laittaa kampauksille. En mä ainakaan jaksa jos ei oo tarvetta edustaa,ponnarilla saa hiukset kivasti pois naamalta ja voi valita sen hiuslenksun fiiliksen mukaan :)
Missä sitä väheksytään? Minä en ainakaan, päinvastoin. Kiinni olevat pitkät hiukset näyttävät monesti paljon siistimmältä, kuin auki olevat oikein lentävät hiukset. Ponnarin lisäksi voi tehdä nutturoita, erilaisia lettejä ym.