Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rakastan miestäni mutta seksi on paskaa

Umpikujassa
05.11.2020 |

Ollaan oltu reilu 10v yhdessä, yhteisiä lapsiakin kolme. Rakastan miestäni ja olen hyvin kiintynyt häneen, mutta ongelma on seksi. Kamalaa sanoa, mutta hänen kokonsa on ”ongelma”. Ei hän mikään mikromuna ole, mutta kuitenkin aika pieni, n. 13,5cm erektiossa, paksuutta ehkä parin sormen verran. Olen aikoinaan saanut isompaa ja kamalaa sanoa, mutta kaipaan sitä tunnetta niin... olemme ostaneet seksileluja, jopa penikseen laitettavan ”jatkeen”, mutta eihän se tunnu aidolta, saman ”ilon” saa dildosta. Tilanne on musertava, sillä olen alkanut haaveilemaan seksistä muiden miesten kanssa. Seksi ei aiemmin ole ollut itselle niin tärkeässä osassa, mutta nyt kunnon ”aikuistumisen” myötä tunnen olevani hyvinkin seksuaalinen ihminen, tuntuu etten saa tarpeitani tyydytettyä... mitä ihmettä voin tehdä. Suren asiaa valehtelematta joka päivä. Tuntuu, että luovun hyvästä seksistä niin kauan kuin olen mieheni kanssa, hyvä seksi jää kokonaan kokematta...En kuitenkaan haluaisi tämän takia erotakaan, kun muuten mies on ihana.... olen aivan umpikujassa. Olen jopa ehdottanut avointa suhdetta miehelleni (tosin en kertonut tarkkaa syytä). Mies luonnollisesti torppasi idean heti. Ja kun ihan oikeasti, kyllä koolla vaan on väliä, vaikka kuinka osaisi hyvin sormia tai kieltään käyttää... itken.

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä yksi tällaisen eron kokenut mies, ihan samasta syystä vielä. Akka nosti kytkintä muutama vuosi sitten isomman munan perään. Vei lapset mennessään ja mulle jäi käteen repaleinen itsetunto ja päihdeongelma. Mieti ap tarkkaan montako elämää haluat tuhota oman himosi takia.

Oikeastiko mieluummin jäisit suhteeseen, jossa tietäisit naisesi pitävät seksielämäänne huonona ja seksuaalisia kykyjäsi ja avujasi hänelle riittämättöminä? Miksi ihmeessä ripustat itsetuntosi naisen varaan?

M35

Kyllä miehen pitää pystyä nauttimaan elämästä ilman naista ja viinaakin. Taitaa ongelma olla enemmän viinassa, kuin kullin koossa. Itsetunto lähtee omasta itsestä ja tyytyväisyydestä itseen. Siihen ei tarvita ketään ulkopuolista.

Ap:n mies puolestaan saisi luultavasti paremman elämän ilman ko. vaimoa.

Kiitoksia näistä kannustavista lauseista.

Sanotaanko näin että kun elät onnellista perhe-elämää, on lapset, koira, asunto ja lainat. Aivan tasaista perusmenoa, kuvittelet että kaikki on hyvin. Vaimoke vaikuttaa tyytyväiseltä, lapset varttuu ja sitä rataa. Sitten eräs päivä kun tulet töistä kotiin ja näet vakava ilmeisen vaimon keittiössä, joka sanoo että meidän pitää puhua. Tunnustaa olleensa tyytymätön jo pitkää, on pettänyt, ja nyt aikoo muuttaa toisen miehen luo. Silloin lähtee elämältä pohja. Kaikki mitä oot vuosia rakentanut, niin hyvässä kuin pahassa häviää kuin paska mereen. Silloin ainakin minulle tuli tunne että en minä sitten riittänytkään. Itkua, hajoilua unettomia öitä, työkyky alenee, joudut työpaikalla tarkkailuun. Viina vie, ja mies seuraa. Niin siinä vaan joskus käy.

Että olkaa hyvät ja työntäkää mielipiteenne esimerkiksi perseeseenne.

Vierailija
22/42 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastaavasti miestä neucottaisiin vaan jättämään vaimo, "koska pitäähän miehen saada nauttia". Ja lapsethan jäis vaimolle, joten miehelle täysi vapaus sitten paneskella. Näin se vaan menee..

No eikö aloittajaa neuvottu juuri näin? Ei vain halua lähteä. Tyypillisenä naisena hän on valmis uhraamaan omat tarpeensa perheen ja parisuhteen eteen. En varmaan koskaan pysty tajuamaan, miksi naiset tekevät näin.

M35

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastaavasti miestä neucottaisiin vaan jättämään vaimo, "koska pitäähän miehen saada nauttia". Ja lapsethan jäis vaimolle, joten miehelle täysi vapaus sitten paneskella. Näin se vaan menee..

No eikö aloittajaa neuvottu juuri näin? Ei vain halua lähteä. Tyypillisenä naisena hän on valmis uhraamaan omat tarpeensa perheen ja parisuhteen eteen. En varmaan koskaan pysty tajuamaan, miksi naiset tekevät näin.

M35

Ehkä siksi että ihmisillä on lukuisia eri tarpeita. Se että yksi tarve ei jossakin tietyssä elämänvaiheessa täyty, ei edellytä mitään uhrautumista. Se on osa elämää. Jos avioliiton ja sen hetkisen elämän ainoa ongelma on miehen vehkeen koko, niin AP:n elämässä on asiat todella hyvin. Ei ole mitään järkeä romuttaa omaa elämää sekä miehensä ja lastensa elämää sen toivossa että jostakin ehkä löytyisi se mies jonka kanssa olisi huiman hyvää seksiä.

Vierailija
24/42 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi vie meitä. Usein kuvitellaan kaiken olevan yhtä orgasmia. Totuus on kuitenkin, että vain muutos on pysyvää. Lapset eivät haluja vie, mahdollisuuksia pikapanoihin toki rajoittavat. Seksiin tarvitaan kaksi, jotka sitä tahtovat. Muuten hommasta tulee helposti pakkopullaa. Puhukaa ja puhukaa. Olkaa avoimia, niin selviätte vaikeuksista. Elämässä on paljon kovempiakin juttuja kuin seksin puute. Suhteellisuudentajua, pliide.

Vierailija
25/42 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M35

Ehkä siksi että ihmisillä on lukuisia eri tarpeita. Se että yksi tarve ei jossakin tietyssä elämänvaiheessa täyty, ei edellytä mitään uhrautumista. Se on osa elämää. Jos avioliiton ja sen hetkisen elämän ainoa ongelma on miehen vehkeen koko, niin AP:n elämässä on asiat todella hyvin. Ei ole mitään järkeä romuttaa omaa elämää sekä miehensä ja lastensa elämää sen toivossa että jostakin ehkä löytyisi se mies jonka kanssa olisi huiman hyvää seksiä.

En osaa kuvitella olevani niin huonossa suhteessa, etteikö heikko seksielämä olisi erinomainen syy erota.

M35

Vierailija
26/42 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkästä aikaa Provo munankoko aloitus. Hieman omaperäisempi kuin aiemmat. 3+/5

Vierailija
27/42 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs yleisempi tilanne, rakastat seksiä, mutta mies on paska.

Vierailija
28/42 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, onko teillä riittävästi mielekästä esileikkiä? Tunnetko kaikesta huolimatta halua miestäsi kohtaan, vai ovatko halusi kuihtuneet kun tiedät että itse seksi ei kuitenkaan ole sellaista kuin toivoisit?

Itselläni oli kerran suhde jossa kävin mieheen niin kuumana että saatoin laueta jo housuihini tai siinä vaiheessa kun mies työntyi ensimmäisen kerran sisään.. eikä kokoluokka todellakaan ollut kuin sonnilla; kemiamme vain toimivat sillä saralla niin uskomattoman hyvin että olin usein kauheassa kiimassa jo pelkästä katseesta ja kosketuksesta. Harmi, että suhde kaatui lopulta muihin asioihin.

Pointti tässä siis se, että ainakin omalla kohdalla se henkinen puoli on oikeastaan suurin osa seksiä ja nautintoa. Ja käänteisesti; vaikka miehellä olisi millainen varustus, ei siitä olisi minulle iloa ilman seksuaalista kipinää.

En tiedä pystyykö sitä kipinää löytämään pitkässä parisuhteessa uudelleen tai onko se ainakaan kovin helppoa, mutta ehkä voisitte kokeilla jos ette ole vielä heittäneet ns. pyyhettä kehään? Oletteko harkinneet seksuaaliterapeutilla käyntiä, tantraa, fantasioidenne jakamista tms.?

Vierailija
29/42 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
30/42 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun miehesi kerran kuitenkin on kiinnostunut tyydytyksestäsi niin olisiko mahdollista miettiä vaikkapa dildoa yhtä aikaa kullin kanssa sisääsi tai fistausharjoituksia? Puolisoni alkoi pitää aukkojensa venyttelystä raskaana ollessaan ja olemme sittemmin koettaneet saada isoa kättäni mahtumaan hänen aukkoihinsa, raskaana ollessa lähinnä peppureikään ja viime aikoina pilluun. Kaikki viisi sormea on mennyt rystysiin saakka molempiin mutta puoliso on aina lauennut lujaa siinä vaiheessa, kun alan työntää rystysiä joutsenkaula-asennossa sisään ja sen jälkeen hän haluaa kullin sisäänsä. Oikein tehtynä fistaaminen ei satu eikä riko paikkoja.

Eihän se käsi kulli ole mutta ei myöskään muovinen lelu, joten sillä voisi saada sinulle isompaa penetraatiota miehesi kanssa.

Vierailija
31/42 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sama ongelma ja hyvin sama lähtökohta kuin AP:lla, mutta minä olen mies. Seksi on minun näkökulmastani ihan paskaa, eikä sitä huvita enää edes harrastaa, vaikka koko ajan mielessä onkin.

Olin tämän vuoksi jättää naisen jo alkutaipaleella, mutta kun muuten synkkaa niin hyvin, niin tämän kanssa joutuu nyt tulemaan toimeen.

Vierailija
32/42 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep 15cm provohan tämä on, mutta vastataan nyt siltä varalta, että sattuisikin olemaan oikea tilanne.

Oikea ratkaisuhan tuohon että tarjoat miehellesi anaalia. Pienempi kalu siellä taitaa usein olla mukavampi ja ostat itsellesi reilumman kokoisen dildon joka menee samaan aikaan ykköseen. Silloin molemmat voittaa. Sinä saat isoa ja mies ei tunne riittämättömyyttä kun kakkosessa hänkin on hyödyllinen.

Vierailija
33/42 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet normaali nainen,joka on tullut siihen vaiheeseen elämässään, että on valmis pettämään. Perustelit syysi, ainahan jonkun syyn keksii saadakseen seikkailun.

Vierailija
34/42 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiasiahan on se, että tuon kokoisella peniksellä voi todellakin antaa naiselle taivaallista seksiä. Omalla miehelläni on oikeastaan tarkalleen tuon kokoinen penis ja laukean squirtaten ainakin 5 kertaa joka yhdynnässä. Eli peniksen kokohan ei tässä nyt ole se ongelma.

Vierailija
35/42 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja lisään vielä, etten ole nuorempana koskaan ollut niinkään miesten makuun. Nyt kuitenkin kypsyessä miehet ovat selkeästi kiinnostuneempia minusta, joten ehkä myös tästä johtuen kosketus naiselliseen seksuaalisuuteeni on herännyt eri lailla. Hormonit hyrräävät kuin teinillä... Lapsellista ehkä, mutta ounastelisin näin... -ap

Nyt voit ehkä kuvitella mikä miehelläsi on ollut halun määrä jo pitkään. En toki tunne miestäsi, mutta valtaosalla miehiä seksihalut pysyy teinin tasolla noin neljään kymppiin asti. Sitten voit miettiä minkä verran teillä on seksiä ollut ja onko miehesi saanut mitä on halunnut vai onko hän unohtanut tämän perheensä vuoksi.

En tunne teidän seksielämääkään, mutta aika monessa parisuhteessa nainen on se, jota ei niin paljoa seksi kiinnosta. Silloin seksi on ei niin tärkeä asia ja enemmän haluavan mahdollinen yhden illan pano on maailman loppu. Kun nainen sitten löytää naisellisuutensa ja innostuu seksistä on mies jo alamäessä halujen suhteen. Kas kummaa siinä kohtaa seksi olisikin tärkeä asia parisuhteessa ja tunteeton pano toisen selän takana ei olekaan niin iso asia, ainakaan sen enemmän haluavan naisen mielestä.

Vierailija
36/42 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sinun miehesi olisi syytä pistää sinut pellolle ilman lapsia ja rahaa. Kuten sanoi, hän yrittää tyydyttää sinut kaikin tavoin ja on muilla elämän osa-aluilla ihana. Mutta, sinä olet ihan repaleinen kun et saa isompaa munaa.

Ole ystävällinen ja poistu pilaamasta hänen ja hänen lapsien elämää.

Vierailija
37/42 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas luulen, että olet niitä naisia, jotka eivät koskaan ole tyytyväisiä. Ja niitä on!

Vierailija
38/42 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on sama ongelma ja hyvin sama lähtökohta kuin AP:lla, mutta minä olen mies. Seksi on minun näkökulmastani ihan paskaa, eikä sitä huvita enää edes harrastaa, vaikka koko ajan mielessä onkin.

Olin tämän vuoksi jättää naisen jo alkutaipaleella, mutta kun muuten synkkaa niin hyvin, niin tämän kanssa joutuu nyt tulemaan toimeen.

Kannattaa mieluummin etsiä nainen, jonka kanssa synkkaa sekä seksissä että muutenkin.

M35

Vierailija
39/42 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppottaisiko leikkaushoito asiaa. Pidennysleikkaus tuo lisää noin 5cm ja paksunnosleikkaus 50% paksuutta penikseen. Kustannus noin 6t€.

Vierailija
40/42 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et osta seksiä joltain isokaluiselta mieheltä? Sitten ei tartte erota. Välttämättä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi seitsemän