Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rakastan miestäni mutta seksi on paskaa

Umpikujassa
05.11.2020 |

Ollaan oltu reilu 10v yhdessä, yhteisiä lapsiakin kolme. Rakastan miestäni ja olen hyvin kiintynyt häneen, mutta ongelma on seksi. Kamalaa sanoa, mutta hänen kokonsa on ”ongelma”. Ei hän mikään mikromuna ole, mutta kuitenkin aika pieni, n. 13,5cm erektiossa, paksuutta ehkä parin sormen verran. Olen aikoinaan saanut isompaa ja kamalaa sanoa, mutta kaipaan sitä tunnetta niin... olemme ostaneet seksileluja, jopa penikseen laitettavan ”jatkeen”, mutta eihän se tunnu aidolta, saman ”ilon” saa dildosta. Tilanne on musertava, sillä olen alkanut haaveilemaan seksistä muiden miesten kanssa. Seksi ei aiemmin ole ollut itselle niin tärkeässä osassa, mutta nyt kunnon ”aikuistumisen” myötä tunnen olevani hyvinkin seksuaalinen ihminen, tuntuu etten saa tarpeitani tyydytettyä... mitä ihmettä voin tehdä. Suren asiaa valehtelematta joka päivä. Tuntuu, että luovun hyvästä seksistä niin kauan kuin olen mieheni kanssa, hyvä seksi jää kokonaan kokematta...En kuitenkaan haluaisi tämän takia erotakaan, kun muuten mies on ihana.... olen aivan umpikujassa. Olen jopa ehdottanut avointa suhdetta miehelleni (tosin en kertonut tarkkaa syytä). Mies luonnollisesti torppasi idean heti. Ja kun ihan oikeasti, kyllä koolla vaan on väliä, vaikka kuinka osaisi hyvin sormia tai kieltään käyttää... itken.

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi elämä jokaisella.. ja se pitäisi aina naisen UHRATA perheelle..ei ikinä toisinpäin. Kun nainen saa miehelle lapset, ja väkisinkin lihoo jonkinverran, SE on syy miehelle jätää lapset ja vaimo, jonkun uuden ihanan takia. Kaksinaismoraali yes rules!

Vierailija
42/42 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihominen on kyllä ihan itsestä kiinni, ei perheen vika. Toisaalta kukaan sen takia jätä, vika voi olla myös ihan omassa käytöksessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kuusi