Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

yksinäinen!

Vierailija
22.02.2014 |

Hei! olen jo vuosia ollut ilman kavereita ja se masentaa minua. Onko ketään samassa tilanteessa olevaa?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ajauduit tuohon tilaan?

Vierailija
2/14 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin asuin kotona vanhempieni kanssa. Kun minut huostaan otettiin ja jouduin kauas kotoa enkä saanut käydä kotona kukaan kaverini ei halunnut olla Kanssani tekemisissä.. NYT yksinäisyyttä ja kaverittomuutta on kestänyt 10 vuotta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä asia noi lyhykäisyydessään. En tiedä mitä tekisin olen niin yksinäinen tuntuu että olen vain minä neljä seinää.

Vierailija
4/14 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua miten elämä muuttuu. Löysin miehen, sain lapsia ja nyt lasten kautta on tullut äitiystäviäkin. Mieskin oli ollut yksinäinen, vaikka ei hänen luonteessaan mitään vikaa ole. Miehellä ei vieläkään ole paljoa varsinaisia ystäviä, mutta onneksi hän on alkanut harrastamaan ja tapaa sitä kautta tuttujaan, joista siis kukaan ei ole varsinaisesti ystävä hänelle. Perheemme kanssa hänkään ei koe olevansa enää niin yksinäinen. Työ vie miehen ajasta leijonan osan. Ei ehkä uskoisi, mutta hän on menestynyt työelämässä ja toimii nykyisin johtotehtävissä. 

Onko sinulla sosiaalistavaa lemmikkiä esim koiraa, jonka varjolla voisit harjoitella juttelemista ihan tuntemattomienkin kanssa? Jokin muu harrastus ja sen varjolla vähän tutustumista?

Vierailija
5/14 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kisu löytyy. Itse Olen raskaana kohta viikko 12 edessä. Olisi kiva Jos olisi joku kehen voisi tutustua ja jutella vähän jotain seuraa ettei tarvitse olla yksin. Tiedätkö voiko täällä tutustua ihmisiin/saada kavereita?

Vierailija
6/14 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa että sinulla menee hyvin. Voisinpa sanoa itsestäni ja tilanteestani Samaa..

Vierailija
7/14 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ap raskaana ja yksin? 

Vierailija
8/14 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep

Vierailija
9/14 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En luota siihen, että täältä av:lta saisi ystäviä. Täällä voi kyllä harjoitella keskustelua. Lasten kautta saa ystäviä vaikka pulkkamäessä. Vauvan kanssa on yksinäisempää kuin isomman lapsen, mutta onneksi on edes perhekerhoja ja muskareita, joissa voi käydä tappamassa aikaansa.

Vierailija
10/14 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen isä?

Vierailija
11/14 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tulevalla lapsella isää? Yksinäisille odottajille on varmasti neuvolankin kautta tarjolla tapaamisia. Tutkipa neuvolan ilmoitustaulua tai kysy.

Vierailija
12/14 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no se on ok. Mutta kuppi maistuu. Aika karmeaa. Minkä ikäinen muuten itse olet?

Vierailija
13/14 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten muuten itse olet päätynyt tänne keskustelu palstalle?

Vierailija
14/14 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin katosit?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yksi