Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen ei halua nukkua vieressä

Vierailija
05.11.2020 |

Eli olen jonkin aikaa tapaillut aivan ihanaa naista, mutta minua mietityttää se, kun hän teki jo alusta asti selväksi, että ei halua nukkua miehen vieressä. Hän kuulemma tarvitsee täysin oman rauhan ja oman tilan, jotta pystyy nukkumaan hyvin, ei kuulemma ole koskaan osannut nukkua toisen kanssa. Joten mietin, että onko teillä kokemusta tällaisesta erillään nukkumisesta? Miten vaikuttaa parisuhteeseen? Olen aina ajatellut, että se on yksi parisuhteen suola, että saa nukahtaa toisen viereen ja herätä yhteiseen aamuun.

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kertokaa nyt joku, miten tämä onnistuu suhteessa, jossa ei asuta yhdessä ja kummallakin on oma yhden hengen asuntonsa?

Vierailija
22/49 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se toimii hyvin. Ei tule liian kuuma, miehet ovat kuumentavia - hohkaavat lämpöä kuin patteri. Tai sitten toiveenne eivät kohtaa, jos ihannoit vieressä nukkumista niin, että koet sen ykköstoiveeksi parisuhteessa. Sänkyteollisuus tai petivaatteiden suunnittelu ei ole ratkaissut vielä kuumentumis- ja muita ongelmia parisuhteissa, vaikka silti jotkut haluavat nukkua itsekseen. Ehkä hän ei säikähdä, jos kaksi vahingossa nukahtaa joskus vierekkäin, vaikka siitä voi siirtyä omaan sänkyyn.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän häntä. Minäkään en saa nukuttua toisen kanssa koska toisen hengitys haisee öisin, tuhina, kuorsaus ja kääntyily häiritsee. Herkät aistit, joten kaikki äänet ja hajut häiritsee kovasti. Kellon sointi katkaisee aamulla omat unet liian aikaisin ja illalla jos toinen tai itse haluaa lukea, valot. Yksin nukkuu sikeimmin.

Vierailija
24/49 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä nukumme puolison kanssa vierekkäin, mutta toisinaan saan niin pahoja unettomuuskausia, että ne eivät katkea, jos en saa nukkua yksin. Toistaiseksi on toiminut, että jompi kumpi nukkuu sohvalla muutaman yön, mutta olen valmis maksamaan jopa hotelliöistä, jos asuntomme lakkaa olemasta riittävän kokoinen. Puolisoni ei ole erityisen kovaääninen nukkuja, mutta unettomuuskausina jo tavallisen hengityksen kuuleminen pitää minut hereillä hienoisella epätasaisuudellaan (vrt. kellon tikitys on helpompi kestää, koska täysin säännöllinen rytmi).

Vierailija
25/49 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuva seksin vaatiminen ja painostaminen johti siihen, että en enää pystynyt nukkumaan miehen vieressä. Kaikki kosketus oli kutsu seksiin. En osannut enää rentoutua samassa sängyssä, kun en saanut olla rauhassa. Illalla halusi nukkua lusikassa ja kähmiä tissejä, aamulla se saa*anan käsi tuli lääppimään ennen kuin ehdin edes herätä. Lopulta valvoin kaikki yöt koska hänen mukaansa kuuluu nukkua samassa sängyssä. V*tut! Sanoin, että jos sä estät mua nukkumasta omassa sängyssä niin se vaikuttaa parisuhteeseen. Jos sä kunnioitat yhtään mua ihmisenä niin lopetat vaatimisen ja hyväksyt, että nukun missä haluan. Sen jälkeen voidaan taas alkaa työstämään parisuhteen ongelmia ja kokeilla josko tämä suhde enää toimii vuosien painostuksen jälkeen. Mulle oma tila just nyt viimein. 

Vierailija
26/49 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nuorena nukuin mieheni vieressä todella mieluusti, vaikka yhdessä 80 cm leveässä vuoteessa. Jossain vaiheessa hankittiin parisänky, eli se 80 cm kummallekin. Mutta jossain 15 vuoden jälkeen alkoi miehen kuorsaus häiritä tosissaan ja muutettiin eri makkareihin. Nyt vanhemmiten en pystyisi nukkumaan kenenkään vieressä.jos 

Vierailija
27/49 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu olevan joku ihmeellinen käsitys että nukkumispaikka olisi parisuhteen mitta. Kyllä ne seksit voi muuallakin hoitaa ku öisin samassa sängyssä. Kyllä jokaisella on oikeus nukkua missä haluaa. Ja jos se miestä häiritsee niin anna häiritä. 

Vierailija
28/49 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se niin outoa ole, vaikka haluaa nukkua hyvin.

Vierailija
29/49 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei munkaan mielestä. Mun mies ymmärtää asian niin, että se on joko parisuhde samassa sängyssä tai eri sängyt ja ei parisuhdetta. Väänsin rautalangasta ja sanoin, että jos hän estää mua nukkumasta kuten haluan niin SE tarkoittaa sitä että ei ole parisuhdetta.

Vierailija
30/49 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä yksi herkkäuninen, joka haluaa nukkua yksin! Mieheni ja minä olemme vetäneet yhtä köyttä jo 9 vuoden ajan ja suhteen alussa mekin väenvängällä nukuimme yhteisessä sängyssä toistemme vieressä, koska ajattelimme, että niin nyt vain kuuluu parisuhteessa tehdä, mutta todellisuudessa olin usein kärttyinen, koska heräilin paljon kesken kaiken pelkästään siihen jo, jos toinen kääntyili vieressäni. Muutimme uuteen isompaan asuntoon(nykyiseemme), jossa meillä molemmilla on omat makuuhuoneet. Tämä on vaikuttanut vain positiivisesti parisuhteeseemme. Olemme paremmalla tuulella ja voimme paremmin, kun saamme nukkua yömme kunnolla.

Tämä on hyvä järjestely kun saa nukkua yön rauhassa. Sitten kun siltä tuntuu niin voi käydä toisen huoneessa vähän harrastelemassa seksin iloja.

Vierailija
31/49 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni haluaisi nukkua yhdessä, mutta minä en. Nukkuessaan mies pyörii, ähisee, käy vessassa, avaa ja sulkee ikkunaa. Minä haluan nukkua hiljaisessa, pimeässä ja lämpimässä. Olen hyvä nukkuja; laitan pään tyynyyn ja herään 8h myöhemmin jakaus tallella.

Miestä tilanne vaivaa, mutta minua ei. Hän voisi tietenkin jättää minut, mutta tuossa tuo vielä on. Muuten meillä on kaikki asiat hyvin, joten minä en näe syytä erota. Tehköön mies omat ratkaisunsa.

Vierailija
32/49 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis kertokaa nyt joku, miten tämä onnistuu suhteessa, jossa ei asuta yhdessä ja kummallakin on oma yhden hengen asuntonsa?

Kumpikin nukkuu omassa asunnossaan. Mitä hankalaa tuossa on? Parisuhde toteutuu hereillä ollessa.

Vierailija
33/49 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toihan on paras. Soitat sen kylään aina kun panettaa ja sitten ilmoitat, että alkoikin nukuttamaan niin nainen ymmärtää häipyä asunnosta.

Vierailija
34/49 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

HYVÄ että pitää kiinni rajoistaan, ölisevän porsaan vieressä en itsekään nukkuisi. Nainen nukkuu vauvan ja lastensa kanssa, niinkuin luonto on tarkoittanut. Siittävät koiraat ulkoruokinnassa ja omillaan

Liian pitkään ollaan vieroitettu vauvat häkkisänkyihin, jotta sairas miesvauva saa omia naisen itselleen. Se on loppu nyt

Vierailija
35/49 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieneenkin asuntoon mahtuu lähes aina myös sohva, tai varapatja. En ymmärrä mikä ylitsepääsemätön este asunnon koko olisi. 

Vierailija
36/49 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä nukumme puolison kanssa vierekkäin, mutta toisinaan saan niin pahoja unettomuuskausia, että ne eivät katkea, jos en saa nukkua yksin. Toistaiseksi on toiminut, että jompi kumpi nukkuu sohvalla muutaman yön, mutta olen valmis maksamaan jopa hotelliöistä, jos asuntomme lakkaa olemasta riittävän kokoinen. Puolisoni ei ole erityisen kovaääninen nukkuja, mutta unettomuuskausina jo tavallisen hengityksen kuuleminen pitää minut hereillä hienoisella epätasaisuudellaan (vrt. kellon tikitys on helpompi kestää, koska täysin säännöllinen rytmi).

Tuo on suojamekanismi sille, että mies on sairas. Tiedät sitten, kun diadnoosi tulee, että olet vaistonnut sen jo pitkään. Samoin ylipainosta johtuva röhkiminen on sairauden merkki ja siksi karkoittaa ihmiset luotaan

Olen nukkunut yhden miehen vieressä, kenen uni ei millään tasolla häirinnyt minua. Hän oli hiljainen ja rauhallinen nukkuja. Terve

Vierailija
37/49 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei munkaan mielestä. Mun mies ymmärtää asian niin, että se on joko parisuhde samassa sängyssä tai eri sängyt ja ei parisuhdetta. Väänsin rautalangasta ja sanoin, että jos hän estää mua nukkumasta kuten haluan niin SE tarkoittaa sitä että ei ole parisuhdetta.

Kuule, siinä tapauksessa anna miesvauvan mennä. Naisen vieressä tarvitsee nukkua vain vauvan, joka ruokailee parin tunnin välein. Lemmikit ja lapset toki tykkäävät siitä, mutta jos omassa sängyssään tulee ahdistelluksi ja r aiskatuksi, niin se henkilö kyllä sitä sängystä poistetaan

Vierailija
38/49 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääasia että nainen haluaa nussia!

Vierailija
39/49 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä yksi herkkäuninen, joka haluaa nukkua yksin! Mieheni ja minä olemme vetäneet yhtä köyttä jo 9 vuoden ajan ja suhteen alussa mekin väenvängällä nukuimme yhteisessä sängyssä toistemme vieressä, koska ajattelimme, että niin nyt vain kuuluu parisuhteessa tehdä, mutta todellisuudessa olin usein kärttyinen, koska heräilin paljon kesken kaiken pelkästään siihen jo, jos toinen kääntyili vieressäni. Muutimme uuteen isompaan asuntoon(nykyiseemme), jossa meillä molemmilla on omat makuuhuoneet. Tämä on vaikuttanut vain positiivisesti parisuhteeseemme. Olemme paremmalla tuulella ja voimme paremmin, kun saamme nukkua yömme kunnolla.

Tämä on hyvä järjestely kun saa nukkua yön rauhassa. Sitten kun siltä tuntuu niin voi käydä toisen huoneessa vähän harrastelemassa seksin iloja.

Samaa mieltä. Paitsi että sen huoneen tulee olla eri asunnossa, niin on vielä juridinen turva kotirauhastakin, ja voi käytellä rauhassa keittiötä ja kylpyhuonetta ilman pelkoa häirinnästä. Miestä voi sitten tavata niissä merkeissä siinä ympäristössä, missä haluaa ... hmm, en keksi, missä ...

Vierailija
40/49 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vuodesohva yövieraalle?