Nainen ei halua nukkua vieressä
Eli olen jonkin aikaa tapaillut aivan ihanaa naista, mutta minua mietityttää se, kun hän teki jo alusta asti selväksi, että ei halua nukkua miehen vieressä. Hän kuulemma tarvitsee täysin oman rauhan ja oman tilan, jotta pystyy nukkumaan hyvin, ei kuulemma ole koskaan osannut nukkua toisen kanssa. Joten mietin, että onko teillä kokemusta tällaisesta erillään nukkumisesta? Miten vaikuttaa parisuhteeseen? Olen aina ajatellut, että se on yksi parisuhteen suola, että saa nukahtaa toisen viereen ja herätä yhteiseen aamuun.
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Minä en alkaisi seurustelusuhteessa sellaiseen, että pitäisi seksin jälkeen aina kadota yön selkään. Joten kaikkien yhteisten iltojen pitäisi anna olla minun luonani.
Minua ei haittaa, jos toinen lähtee yöksi pois, nukun yksin ihan hyvin, eikä minulle ole sinänsä tärkeää herätä kumppanini viereltä. Mutta kuinkahan kauan toinen osapuoli todella jaksaisi tuollaista järjestelyä?
Tuollaisessa seurustelusuhteessa pitäisi paneskella mahdollisimman varhain, että ei tarvitsisi lähteä pimeällä, mahdollisesti räntäsateessa kotiinsa.
Vierailija kirjoitti:
Vaikutti omalla kohdallani sillä lailla, ettei suhde kehittynyt koskaan kasuaalia seksiä pidemmälle.
Tarkoittanet satunnaista seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Mä en pysty nukkumaan kumppanin vieressä koska pienet äänet kuten tuhina ja sen sellaiset äänet ja liikehdintä vaikeuttaa unensaantiani. Nukutaan eri huoneissa.
Sama, häiritsee jo se että toinen hengittää! Toki korvatulppia voi pitää, muttei sekään pidemmän päälle ole mukavaa.
Vierailija kirjoitti:
Pieneenkin asuntoon mahtuu lähes aina myös sohva, tai varapatja. En ymmärrä mikä ylitsepääsemätön este asunnon koko olisi.
Yksiössä varapatjalla nukkuminen on kuin nukkuisi samassa sängyssä, luuletko ettei kuorsaus/kääntyily/vessassa käyminen yms. kuulu sinne lattialle? Ja KUMPI sillä patjalla nukkuisi? Talon isäntä vai vieraana oleva emäntä? Juu, ei kiitos, kyllä pitää olla seinä välissä ja ovi kiinni.
Kuulostaa mun vaimolta. EI nukuta edes samassa huoneessa.
Vierailija kirjoitti:
En minäkään pysty nukkumaan samassa sängyssä, enkä edes samassa huoneessa kuin mies. Naisilla on kai useammin univaikeuksia kuin miehillä. Jos mies ehdottomasti vaatisi, että pitäisi nukkua yhdessä, niin tulisi ero ja mies joutuisi etsimään uuden kumppanin kokonaan, sillä minä en voi terveyttäni uhrata sellaisen vuoksi. Nukkumisrauha on kynnyskysymys minulle.
Nainen on luonnostaan yleensä herkkäunisempi (etenkin lastensaannin jälkeen). Mies puolestaan yleensä kuorsaa. Ei hyvä yhdistelmä. En halua nukkua huonosti miehen takia, joten omat makuuhuoneet. Lomallakin mennään näin, muuten en pystyisi nauttimaan lomasta kun olisin väsynyt ja v*ttuuntunut.
Unen riistäminen on kidutuskeino.
Kunpa saisin ton miehen tajuamaan että nukkumispaikalla ei ole mitään tekemistä parisuhteen kanssa. Mutta hän nyt vaan ajattelee, että olen ajamassa alas parisuhdetta jos nukun omassa sängyssä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en alkaisi seurustelusuhteessa sellaiseen, että pitäisi seksin jälkeen aina kadota yön selkään. Joten kaikkien yhteisten iltojen pitäisi anna olla minun luonani.
Minua ei haittaa, jos toinen lähtee yöksi pois, nukun yksin ihan hyvin, eikä minulle ole sinänsä tärkeää herätä kumppanini viereltä. Mutta kuinkahan kauan toinen osapuoli todella jaksaisi tuollaista järjestelyä?
Tuollaisessa seurustelusuhteessa pitäisi paneskella mahdollisimman varhain, että ei tarvitsisi lähteä pimeällä, mahdollisesti räntäsateessa kotiinsa.
Voihan se suhde olla vaikka sitäkin, että mies vie dinnereille ja ostelee lahjoja. Ei ole mikään pakko panna ollenkaan
En minäkään pysty nukkumaan samassa sängyssä, enkä edes samassa huoneessa kuin mies. Naisilla on kai useammin univaikeuksia kuin miehillä. Jos mies ehdottomasti vaatisi, että pitäisi nukkua yhdessä, niin tulisi ero ja mies joutuisi etsimään uuden kumppanin kokonaan, sillä minä en voi terveyttäni uhrata sellaisen vuoksi. Nukkumisrauha on kynnyskysymys minulle.