MITÄ tarkoittaa TAUKO parisuhteesta? (toisesta ketjusta tuli mieleen tämä)
Ilmeisesti jotkut pitävät taukoa parisuhteesta. Mitä tämä tarkoittaa? Minulla on vain joko parisuhde, tai sitten olen sinkku. Voisiko suhdetta tauottelevat kertoa mitä se tauolla oleminen tarkoittaa? Syyksi ei kelpaa se ettei nähdä vähään aikaan, mutta muuten ollaan parisuhteessa kyllä, koska tuo tarkoittaa vain sitä ettei nähdä vähään aikaan, eli taukoa näkemisessä, ei taukoa parisuhteesta.
Kommentit (25)
Mun miesystävä muuttui äkisti tosi avuliaaksi. Teki oma-aloitteisesti pari roikkunutta pikkuremppaa mun kotona, kaupassa käydessä halusi maksaa mun ostokset jne ja sitten. Ilmoitti että haluaa pitää taukoa, tilaa itselle. Wtf??
Siinä vaiheessa kun on jo käyty vieraissa, ehdotetaan omantunnontuskissa taukoa.
Jos joskus sattuu myöhemmin jäämään pettämisestä kiinni, sanotaan että "se tapahtui silloin kun meillä oli tauko, remember?" Eli pikkasen venytetään kalenteria, ei sitä kukaan päivälleen kuitenkaan muista..
Tai jos tämä selitys ei mene läpi, sanotaan "noku meillä oli sillon vaikeaa ja minähän ehdotin taukoa, muistatko?"..
Vierailija kirjoitti:
Mun miesystävä muuttui äkisti tosi avuliaaksi. Teki oma-aloitteisesti pari roikkunutta pikkuremppaa mun kotona, kaupassa käydessä halusi maksaa mun ostokset jne ja sitten. Ilmoitti että haluaa pitää taukoa, tilaa itselle. Wtf??
Pannut vieraita ja nyt syyllisyys painaa.
Fakta tieto.
Olen ollut muutaman kerran parisuhteessa tauolla, sekä omasta että toisen aloitteesta. Olemme sopineet erikseen, jos tauolla saa tapailla muita.
Tauot ovat tosiaan olleet miettimistä varten ja vain muutaman viikon mittaisia. Eron enteilyä useimmiten. Vaikea päätöshän se usein on.
Up