Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ihmiset jotka elätte pa*kassa parisuhteessa

Vierailija
22.02.2014 |

Auttakaa minua ymmärtämään. Ja siis pyydän tätä, oikeasti ymmärtääkseni yhtä kaveria.

Jutellaan usein puhelimessa ja livenäkin. Puhelut koostuvat usein aiheista " lapset, (itselläkin 2 lasta ja mies eli tiedän ettei aina ole satua tämä elämä) väsymys ja miehen välinpitämättömyys"(sitä se mielestäni on...)

Kaverilla siis lapsia ja mies joka ei ota osaa atjen pyörittämisern. Tai ottaa jos huvittaa, kun huvittaa. Mies on työtön ja kaveti kotona pienten lasten kanssa. Mies tekee periaatteessa mitä haluaa..ja mitä ei.

Nukkuu pitkään, herää ja valittaa lasten metelistä ( ei siis herää aamulla vaan joskus klo 14 jälkeen) pelaa kun huvittaa, käy kaupassa (yksin) jos huvittaa... _Kaikki_ siis jää yatäväni tehtäväksi. Lisäksi vahtii joka menoa ja on batmaniin verrattava sankari jos kerran imuroi tai siivoa.

Kontrolloi ja mollaa, pitää piikanaan.

Vihaiaena ja väsyneenä kaveri aina uhkaa viskata pihalle. Mutta kertoo tämän mulle, ei miehelle.

Kysymys siis kuuluu: kun toinen ei arvosta _millään_ tavalla, mikä saa jäämään?

Olen yrittänyt kannustaa ja tsempata ja auttaa mutta majdoyyomiin en minäkään pysty. :/

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs vikaa tuossa on? Nainen oikeassa paikassa.

Vierailija
2/6 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyrkin ja hellan välissä oikea paikka? Jos naiset ovat alapuolella, miksi asutte niiden kanssa ja teette lapsia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa tutulta. Tällä hetkellä vain sen takia että mies hoitaa lapset kouluun.meillä eei ole seksiä. Siihen hommaan on rakastaja.

Vierailija
4/6 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meilläkään häävi parisuhde ole... ei seksiä ja mitään ei tehdä kahdestaan. Jos yritän jutella, vastaukset on aina tiuskimista. Mutta jos vain olen enkä odotakaan mitään, kaikki sujuu painollaan.

Ai miksen häivy? Meidän perheeseen kuuluu itseni lisäksi kaksi pientä lasta, enkä halua heiltä rikkoa perhettä siksi, että iskä ei tee kanssani kaikkea mitä haluan. Meillä mies hoitaa kaupassa käynnit, lasten aamutoimet ja tarhaanviennit, leikkii lasten kanssa joka päivä ja isä on lapsille melkein äitiä tärkeämpi. Jos meillä lapsi sairastuu, mies laittelee minulle tekstareita töistä: "Onko meillä Pamolia? Montas kiloa Maija nyt painaakaan, pitäskö jo olla sitä vahvempaa?" ja "tarjoa tarpeeksi juotavaa, vaikka mehua jos muu ei mene alas" jne. Tai kun neuvolassa joskus kysyttiin, montako tippaa annetaan D-vitamiinia lapselle, katsoin kysyvästi miestä, vaikka neuvolantäti katsoi minua... Eli mies handlaa meillä kotihommat vähintään tasavertaisesti. Se taas antaa minulle mahdollisuuden omaankin elämään, eli voin harrastaa, käydä välillä yön yli reissuilla tyttökavereiden kanssa jne. Eikä minun tarvitse koskaan kysyä, että voisitko hoitaa lapsia tai auttaisitko siinä tai tässä.

Perheenäkin käydään elokuvissa, luistellaan ja ulkoillaan, käydään kerran kesässä jossain pikku reissussa jne. Eli perheenä ollaan toimiva, parina ei. Mutta siltikin ajattelen, että en voi yksikössä "perhe" ajatella vain omia tuntemuksiani, vaan olen vastuussa myös lastemme elämän eheydestä.

Vierailija
5/6 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2014 klo 09:56"]Ei meilläkään häävi parisuhde ole... ei seksiä ja mitään ei tehdä kahdestaan. Jos yritän jutella, vastaukset on aina tiuskimista. Mutta jos vain olen enkä odotakaan mitään, kaikki sujuu painollaan.

Ai miksen häivy? Meidän perheeseen kuuluu itseni lisäksi kaksi pientä lasta, enkä halua heiltä rikkoa perhettä siksi, että iskä ei tee kanssani kaikkea mitä haluan. Meillä mies hoitaa kaupassa käynnit, lasten aamutoimet ja tarhaanviennit, leikkii lasten kanssa joka päivä ja isä on lapsille melkein äitiä tärkeämpi. Jos meillä lapsi sairastuu, mies laittelee minulle tekstareita töistä: "Onko meillä Pamolia? Montas kiloa Maija nyt painaakaan, pitäskö jo olla sitä vahvempaa?" ja "tarjoa tarpeeksi juotavaa, vaikka mehua jos muu ei mene alas" jne. Tai kun neuvolassa joskus kysyttiin, montako tippaa annetaan D-vitamiinia lapselle, katsoin kysyvästi miestä, vaikka neuvolantäti katsoi minua... Eli mies handlaa meillä kotihommat vähintään tasavertaisesti. Se taas antaa minulle mahdollisuuden omaankin elämään, eli voin harrastaa, käydä välillä yön yli reissuilla tyttökavereiden kanssa jne. Eikä minun tarvitse koskaan kysyä, että voisitko hoitaa lapsia tai auttaisitko siinä tai tässä.

Perheenäkin käydään elokuvissa, luistellaan ja ulkoillaan, käydään kerran kesässä jossain pikku reissussa jne. Eli perheenä ollaan toimiva, parina ei. Mutta siltikin ajattelen, että en voi yksikössä "perhe" ajatella vain omia tuntemuksiani, vaan olen vastuussa myös lastemme elämän eheydestä.

[/quote]

No tämän ymmärrän vielä. Mutta nyt tarkennan vielä että ks mies ei osallistu lastenhoitoon. Tai tässäkin niin että jos sattuu huvittamaan. Jos äiti ja lapset on kipeinä äiti valvoo ja hoitaa vaikka olisi itse missä kunnossa.

Aivan sama kuinka paljon väsyttää jos pienempi valvottaa...äidin tehtävä on herätä yö unilta VAIKKA miew olisi jo hereillä valmiiksi. ...

Mies siis päivät kotona mutta tekee mitä huvittaa.

Vierailija
6/6 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten takiahan noissa yleensä roikutaan. Vaikea uskoa, että kahden aikuisen suhteessa kukaan käyttäytyisi noin typerästi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kolme