Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten voisin ehdottaa miehelle, että nuolisi minua?

Vierailija
05.11.2020 |

On ilmoittanut, että ei nuole.
Miten saisi edes kokeilemaan?

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies vaihtoon jos ei nuole. M50

Vierailija
22/50 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo on ilmoittanut, etten saa työntyä kakkoseen. Miten saisin edes kokeilemaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen vaihtoon, jos ei anna kakkosta. N50

Vierailija
24/50 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen vaihtoon, jos ei anna kakkosta. N50

Ootko sä vapailla markkinoilla?

t. m-53

Vierailija
25/50 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, jos ei ole ennenkään nuollut, niin tuskin kokemus kovin hyvä edes olisi, jos hän itse ei sitä halua tehdä.

Sama juttu kuin suihinotossa, sitä pitää vähän osata ja ennen kaikkea haluta, ei se muuten oikein missään tunnu.

Vierailija
26/50 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kiitos viikonlopun pelastamisesta. Sain parhaat naurut pitkään aikaan tätä eltjua lukiessa. Arvostan hyvää huumorintajua.

Vierailija
27/50 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajelet puhtaaksi, ja käsket ukkosi itse pesemään pillun omasta mielestään hyväksi, vaihtarina panet pesemään ja sitten käsket vielä ajelemaankin! Meillä mies aina ajelee minut. Tosin, ei sille ole vaikeata nuoleskella..eikä ajellakkaan.

Vierailija
28/50 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajelet puhtaaksi, ja käsket ukkosi itse pesemään pillun omasta mielestään hyväksi, vaihtarina panet pesemään ja sitten käsket vielä ajelemaankin! Meillä mies aina ajelee minut. Tosin, ei sille ole vaikeata nuoleskella..eikä ajellakkaan.

Minä sidoin muijani sänkyyn ja peitin silmät, enkä kertonut mitä aion tehdä. Ajelin huolella tiellä olevat karvat pois ja muotoilin sellaisen kiitoradan, mistä tykkään. Loppuja ei tarvinne kuvailla :)

Vierailija
29/50 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, jos ei ole ennenkään nuollut, niin tuskin kokemus kovin hyvä edes olisi, jos hän itse ei sitä halua tehdä.

Sama juttu kuin suihinotossa, sitä pitää vähän osata ja ennen kaikkea haluta, ei se muuten oikein missään tunnu.

Jokseenkin noinhan se taitaa mennä. Kyllähän sitä toisen toiveita ja tuntemuksia pitää ottaa huomioon ja pyrkiä niitä jossain määrin toteuttamaankin, tilanteiden mukaan. Mutta jos toiminta perustuu ihan vain pyrkimykseen miellyttää toista, niin ei siitä nyt varmaan tajunnanräjäyttävää seuraa - puolin taikka toisin.

"I don't know the question, but sex is definitely the answer."

kik: ammugammu

Vierailija
30/50 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sängyssä ei tarvitse tehdä mitään ellei halua, eikä sinun tule miestä siihen painostaa. -täti-ihminen

Vierailija
31/50 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimo on ilmoittanut, etten saa työntyä kakkoseen. Miten saisin edes kokeilemaan?

Miehillä ja naisilla on eri säännöt. 

*Kysymyksesi on canceloitu*

Vierailija
32/50 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

M56 kirjoitti:

Uskon että miehelläsi ei ole mitään asenteellista pelkoa, jotkut ovat vain niin hygieniakammoisia.

Käy ottamassa brassivahaus. Pyydä miehesi hieman tavallista aikaisemmin yhteiseen iltasuihkuun, haluat näyttää hänelle "jotain". Kun pääsette peseytymään, pese sieltäkin jo hyvin huolella ja pyydä häntä viimeistelemään pesu, koska tänään HALUAT että HÄN NUOLEE sinut KUNNOLLA.

Jos tuon jälkeen vielä on estynyt, sano, että jos tänään ei onnistu, sinä haluat ja takaat sen, että joku sina saa varmasti nuolla.

Suusta ei saa "hygieenistä" enempää kuin sukuelimestä. Eihän ne bakteerit minnekään pesussa katoa, vaginassa on oma bakteeriflooransa ja suulla omansa. Hammaslääkäri Kari Pihlman: Suu on ihmisen likaisin paikka." Suutelussa bakteerifloorat kumminkin muistuttaa toistaan,  mutta suun ja vaginan bakteerifloorat ovat ihan erilaisia. Esim. hiivatulehduksen olen saanut suuseksistä, sitten lopetin. Yäk!

Suuseksi on tosin helppo tapa saada orgasmi jos ei osaa saada sitä yhdynnässä.Mutta liian riskaabeli, varsinkin naisia nuolevalle miehille: suu- ja kurkkusyövän mahdollisuus on olemassa.

Vierailija
33/50 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano sille miehelles, että sä haluisit kokeilla mieluiten just sun kanssa miltä tuntuu, kun mun pillua nuollaan....

Vierailija
34/50 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyytäisikin nuolemaan niin tietäisi että oikeesti siitä tykkää. Itse kun saa kaiken ehdottaa ja aloittaa niin ei oikein tule oloa että jotain haluaa. Edes perus seksissä ei saa tuota oloa kun toinen ei tee aloitetta koskaan. Sit narisee kun haluan häntä. Vaikka on harvoin seksiä. 

35/50 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karvat pois ensin!

Vierailija
36/50 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M56 kirjoitti:

Uskon että miehelläsi ei ole mitään asenteellista pelkoa, jotkut ovat vain niin hygieniakammoisia.

Käy ottamassa brassivahaus. Pyydä miehesi hieman tavallista aikaisemmin yhteiseen iltasuihkuun, haluat näyttää hänelle "jotain". Kun pääsette peseytymään, pese sieltäkin jo hyvin huolella ja pyydä häntä viimeistelemään pesu, koska tänään HALUAT että HÄN NUOLEE sinut KUNNOLLA.

Jos tuon jälkeen vielä on estynyt, sano, että jos tänään ei onnistu, sinä haluat ja takaat sen, että joku sina saa varmasti nuolla.

Suusta ei saa "hygieenistä" enempää kuin sukuelimestä. Eihän ne bakteerit minnekään pesussa katoa, vaginassa on oma bakteeriflooransa ja suulla omansa. Hammaslääkäri Kari Pihlman: Suu on ihmisen likaisin paikka." Suutelussa bakteerifloorat kumminkin muistuttaa toistaan,  mutta suun ja vaginan bakteerifloorat ovat ihan erilaisia. Esim. hiivatulehduksen olen saanut suuseksistä, sitten lopetin. Yäk!

Suuseksi on tosin helppo tapa saada orgasmi jos ei osaa saada sitä yhdynnässä.Mutta liian riskaabeli, varsinkin naisia nuolevalle miehille: suu- ja kurkkusyövän mahdollisuus on olemassa.

Mistä näitä bakteerikammoisia oikein sikiää. Kannattaisi katsoa kenen pillua nuolee. Olen nuollut vaimoni pillua joka viikko jo 48 vuotta, enimmät vuosikymmenet monta kertaa viikossa. Koskaan en ole saanut hiivatulehdusta vaikka joskus sellaisia on ollut vaimon pillussakin. Eikä ole tullut vielä tähään ikään 67v suu-eikä kurkkusyöpää. Helpommin ne saa tupakasta tai alkoholista yms.  Enemmistö suomalaisista pareista harrastaa suuseksiä molemmin puolin, joten ei liene hiivat yms kovin yleisiä suussa.

Vierailija
37/50 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyt että maistuisiko särkipiirakka ?!

Vierailija
38/50 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä27148 kirjoitti:

Karvat pois ensin!

Ei nyt vaikuta mitenkään nuolemiseen. Toki joku bakteerikammoinen voi olla niin tyhmä, että luulee karvasen olevan epähygienisempi kuin posliinin, mutta juttu on juuri päinvastoin. Karvaton toosa hikoaa, kuten karvattomat kullitkin.

Vierailija
39/50 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

valitettavasti osa meistä miehistä ei vain pidä antaa suuseksiä, edes silloin vaikka naiselle se olisi ainoa tapa saada orgasmi. Se on valitettavaa.

Meillä vaimo saa suuseksiä aina kun vähänkin antaa vinkkiä että nyt voisi.

Ja nuolen karvoilla tai ilman, molemmat käy

Vierailija
40/50 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istut naamalle ja sanot, että anna mennä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kolme