Miten voisin ehdottaa miehelle, että nuolisi minua?
On ilmoittanut, että ei nuole.
Miten saisi edes kokeilemaan?
Kommentit (50)
No eikö tuo suuseksi nyt kuulu "asiaan" jos haluat. Puolin ja toisin tai sitten ei ollenkaan.
Hyvä kysymys aloittajalta. Itse tykkään kielihommista. Se on yllättävän vaikeaa mutta upean palkitsevaa kun tietää että nyt taitaa mennä hyvin ;-) Vähän hankala tilanne, kun toinen ykskantaan ilmoittanut että ei käy. Ja varmastihan tilanne on se että mies saa suuta ja pitäisi olla ainakin vastavuoroinen? Jos maku pelottaa, niin voin sanoa että terve nainen maistuu kuin euron kolikolle ;-) Mutta se julkeus ja toisen nautintohan se on mistä kicksit tulevat :-) Muistan kun ensimmäinen tyttöystäväni kysyi minulta autossa, matkalla jonnekin, jotain pervoa pyllyjuttua. Mentiin ihan punaiseksi ja oltiin hiljaa vähän aikaa, mutta sitten seuraavalla kerralla kokeiltiin ja mukavaa oli. Luottamushan se varmaan on keskeistä, että vaikka vähän noloa onkin, niin se ei loppupeleissä haittaa, mutta siis viime kädessä pitää uskaltaa kysyä.
Pituus ja paino ois hyvä tietää,ruma pipari kanssa tappaa nuolemisen
Sheivaat posliiniksi peseydyt hyvin, laitat stay-upit jalkaan ja annat miehesi sitoa sinut X-asentoon sänkyyn. Jos ei tuon jälkeen tajua ihan itse käyttää kieltä, niin on varmaan syytä vaihtaa miestä.
Istut naamalle paljaalla perseellä ja sano, että nuole homo!
Vierailija kirjoitti:
No eikö tuo suuseksi nyt kuulu "asiaan" jos haluat. Puolin ja toisin tai sitten ei ollenkaan.
Nyt tuon vasta sanot. 20 vuotta nuolin naistani näköjään aivan turhaan, kun ero tuli ja suuseksi jäi saamatta.
Oikeasti toimiva keino (ainakin baarituttujen kanssa) on olla sanomatta mitään, mutta ottaa miehen pää päättäväisesti mutta hellästi käsiesi väliin, ja painamaan se siitä jalkojesi väliin. Kyllä yleensä ovat ymmärtäneet mitä haluan.
Pyllistät syvään paljaalla pepulla ja pyydät, että olisiko niin kiltti ja antaisi vähän pusua....
Sanot että kun naapurin setäkin nuolee, mikset sinä.
Uskon että miehelläsi ei ole mitään asenteellista pelkoa, jotkut ovat vain niin hygieniakammoisia.
Käy ottamassa brassivahaus. Pyydä miehesi hieman tavallista aikaisemmin yhteiseen iltasuihkuun, haluat näyttää hänelle "jotain". Kun pääsette peseytymään, pese sieltäkin jo hyvin huolella ja pyydä häntä viimeistelemään pesu, koska tänään HALUAT että HÄN NUOLEE sinut KUNNOLLA.
Jos tuon jälkeen vielä on estynyt, sano, että jos tänään ei onnistu, sinä haluat ja takaat sen, että joku sina saa varmasti nuolla.
Siis mitä ihmettä. Miehesi on kertonut sinulle, ettei hän nuole naisen alapäätä, ja sinä mietit, miten saisit miehen tekemään jotakin, mitä hän ei halua?
Mies on tehnyt rajansa sinulle selväksi. Joko hyväksyt tuon rajan, tai sitten etsit itsellesi uuden seksikumppanin.
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti toimiva keino (ainakin baarituttujen kanssa) on olla sanomatta mitään, mutta ottaa miehen pää päättäväisesti mutta hellästi käsiesi väliin, ja painamaan se siitä jalkojesi väliin. Kyllä yleensä ovat ymmärtäneet mitä haluan.
Ja miehelle, jonka nainen on sanonut, ettei hän ei halua ottaa suihin, sanoisit, että ota päästä kiinni ja päättäväisesti ohjaa kulli hänen suuhunsa?
Vierailija kirjoitti:
Eikö tuo nyt lähentele jo raiskausta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö tuo nyt lähentele jo raiskausta?
Pakottaminen seksuaaliseen tekoon.
Meillä taas puoliso ei halua että nuolen, vaikka minä haluaisin nuolla. En painosta, koska hänellä on oikeus kieltäytyä sellaisesta mitä ei halua. Hän kyllä ottaa minulta suihin välillä, mutta ei harmikseni ei loppuun saakka.
Vierailija kirjoitti:
Oletko itse imenyt?
Kyllä. Ja koen, että olisin itse valmis kokeilemaan asioita. Mies on tyytyväisempi muutenkin sellaiseen, että ei kokeile juuri mitään.
Olen mies ja sitä mieltä, ettei siihen voi ketään pakottaa! Itse en edes nauti siitä jos nainen ottaa multa suihin vastoin omaa tahtoaan. Nuorempana parikymppisenä ei olisi tullut mieleenikään nuolla naisen pillua mutta kun tuli ikää enemmän niin oikeastaan nykyisin haluan sitä kun saan itse jotain ihme kiksejä siitä kun huomaan miten nainen nauttii. Ai niin ja onhan niitä ihan järkyn hajuisia pillujakin tullut vastaan siitäkin huolimatta, että pimmpi on just pesty ja se ainakin rajoittaa!
Esim.Sheivaat ihan paljaaks.Hommaat semmoset avohaara pikkarit.puet ne ylläriks päälle..Sanot vaa hänelle ett haluut ett sua nuollaa ja imetää ny.alkuun..M44