Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kommentit (109)

Vierailija
81/109 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2014 klo 00:51"]

Mikä sairaus sillä on?

t. mies

[/quote]

fitness skitsolla?

vääristynyt mailman-ja oman kehokuva sanoisin

Vierailija
82/109 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2014 klo 23:51"]

[quote author="Vierailija" time="21.02.2014 klo 23:48"]

Siis se, että JOLLEKULLE tulee treenaamalla huippupyöreä perse ei tarkoita, että treenillä on sama vaikutus kaikkiin. Oikeasti geeneillä on kropan muotoon valtava vaikutus. Niille, joilla ei kerry perseeseen "ollenkaan" rasvaa ei kovin pyöreää persettä tule treenaamalla.

[/quote]

Kyllä tulee jokaiselle pyöreä gluteus joka treenaa oikein, pitkäjänteisesti ja syö oikein. JOKAISELLA ihmisellä kasvaa lihas kun sitä rasitetaan tarpeeksi.

[/quote]

Eli kumpi sen pyöreyden nyt sitten saa aikaan, rasva vai lihas? Kun näytetään miesperseisten fitness-kisaajien kuvia niin sanotaan, että joo kun tossa kunnossa siinä perseessä ei ole rasvaa niin siksi se on tuommoinen. Sitten kuitenkin sanotaan, että lihas tekee pyöreyden.

Siis joo, ihannetilanne on varmasti semmoinen sopivasti treenattu perse, joka on treenin ansiosta kiinteä ja ryhdikäs, mutta jossa on kuitenkin ihan kunnolla rasvaa myös tuomassa pyöreyttä ja estämässä miespersevaikutelman.

Mä uskon "kuka vaan saa treenillä pyören perseen" sitten, kun näen luotettavan ennen-jälkeen kuvan siitä, miten lattaperseinen keskivartalolihava nainen on saanut treenaamalla superpyöreän perseen. Mä kun vaan luulen, että omppumallisella se rasva häviää perseestä jo aika minimiin ennen kuin mahaläskit lähtevät. Ja se pelkkä lihas ei vielä pyöreäksi tee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/109 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja mitä nyt katsoo noita treenaus-tv-ohjelmiakin niin kovasti se vartalon perusmalli näkyy aina säilyvän, vaikka miten puhuttaisiin J-Lo-pepun treenaamisesta.

Vierailija
84/109 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko vittu tosissanne? Ei tainnut teille mammoille tulla mieleen että myös fitnessissä on eri sarjoja? Tietenkin kun puolustetaan rasvaista ja treenaamatonta persettä, kaivetaan esiin bodyfitness-kuvat esimerkkinä "kamalista treenatuista pyllyistä".

Bodyfitnessissä perseen EI KUULU olla pyöreä ja iso, siksi kisaajat eivät edes treenaa sitä pyöreäksi. Siksi linkittämienne kuvien pyllyt ovat huonoja. Bodyfitness keskittyy leveeään selkään ja jaloissa treenataan eniten reisiä. Joten se siitä.

En jaksa edes linkitellä pyöreitä treenattuja pyllyjä teille, meinasin ensin, mutta sitten ajattelin että mitäpä turhaan. Saatte mun puolesta kuvitella treenin tekevän pepusta hirveän. Eipä oo sitten ainakaan liian monella hyvä treenattu perse ;) Se olisi tylsää jos se olisi tavallista. Miehet saa sitten enemmän ihastella ja kehua meidän treenattujen pyllyjä kun teitä löysäperseisiä on paljon.

Vierailija
85/109 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei helvetti tätä keskustelua oikeasti... Pakaroille pyöreän muodon pääasiassa antaa iso pakaralihas gluteus maximus (myös medius ja minimus vaikuttavat), mutta liian alhaisella rasvaprosentilla voi näyttää hieman miesmäiseltä, mutta osa vaikutelmaa tulee myös erittäis leveistä hartioista ja selästä kuten noilla bodyfitness kilpailijoilla. Sopiva rasvakerros antaa sitten naisellista pehmeyttä, mutta siihen riittää ihan jo rasvaprosentti 20, välttämättä suurempi ei ole parempi, jos rasvaa kertyy paljon esim. keskivartalolle. Itse olen luonnostaan leveälantioinen luustoltani (lantiolla ei tällä hetkellä juur edes ole rasvaa), joten mallii on melko naisellinen, mutta silti treenaaminen on kohottanut ja pyöristänyt pyllyäni, aikaisemmin se oli selluliittinen ja roikkuvampi. Miesperseinen en kyllä ole, koska en ole millään fitnessdieetillä ja kuten sanoin, lantionikin on luiden puolesta leveähkö.

Vierailija
86/109 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät geenit? En kyllä puhuisi Kimistä ja hyvistä geeneistä samana päivänäkään, hahaha. Yhdistän nimittäin laadukkaat geenit pitkälti älykkyyteen ja muihin henkisiis ominaisuuksiin terveyden ohella. Kim ei vaikuta ihan penaalin terävimmältä kynältä eikä obsessio vaippaperseeseen omituisilla keinoilla viittaa kovin terveeseen mieleen.

Vierailija
87/109 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei sitten nappaa ollenkaan naiset jotka ovat fanaattisia asian jos toisenkin suhteen, kuten esim nää fitness mimmit jotka tässäkin yritää kovin saada miehiä 'tajuamaan' mikä on oikeanlainen mieltymys perseen suhteen, ja halveksivat muunlaisen mieltymyksen omaavia.

Mutta sehän nyt ei vaan mene sillätavalla oikeassa elämässä. Ja mitä se niiltä on pois jos monet miehet tykkääkin enemmän erinäköisistä naisista?

Mua henkilökohtaisesti kiinnostaa vaan kunnon muhkea herkkuperse naisella, ja se ei kyllä ole minkään salintreenin tulosta, joillain ne muodot löytyy vaan ihan omasta takaa ja saavat kiittää siitä pitkälle hyvää perimäänsä.

Kurvikas, hymyilevä, itsevarma nainen joka on lisäksi fiksu, rento sekä huumorintajuinen saa mut sulamaan sen edessä. En edes katsele noita timmejä salia ja ruokavalioita harrastavia, eivät vaan ole mun juttu. Ja mulla miehenä on täysi oikeus siihen mielipiteeseen ja viehtymykseen, siinä ei ole mitään ongelmaa.

Nainen, tällanen se olla pitää:

http://www.pinterest.com/AmazonBarbie/only-a-dog-wants-a-bone/

ai ai!

Vierailija
88/109 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi !

Vierailija
89/109 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2014 klo 12:45"]

Mua ei sitten nappaa ollenkaan naiset jotka ovat fanaattisia asian jos toisenkin suhteen, kuten esim nää fitness mimmit jotka tässäkin yritää kovin saada miehiä 'tajuamaan' mikä on oikeanlainen mieltymys perseen suhteen, ja halveksivat muunlaisen mieltymyksen omaavia.

Mutta sehän nyt ei vaan mene sillätavalla oikeassa elämässä. Ja mitä se niiltä on pois jos monet miehet tykkääkin enemmän erinäköisistä naisista?

Mua henkilökohtaisesti kiinnostaa vaan kunnon muhkea herkkuperse naisella, ja se ei kyllä ole minkään salintreenin tulosta, joillain ne muodot löytyy vaan ihan omasta takaa ja saavat kiittää siitä pitkälle hyvää perimäänsä.

Kurvikas, hymyilevä, itsevarma nainen joka on lisäksi fiksu, rento sekä huumorintajuinen saa mut sulamaan sen edessä. En edes katsele noita timmejä salia ja ruokavalioita harrastavia, eivät vaan ole mun juttu. Ja mulla miehenä on täysi oikeus siihen mielipiteeseen ja viehtymykseen, siinä ei ole mitään ongelmaa.

Nainen, tällanen se olla pitää:

http://www.pinterest.com/AmazonBarbie/only-a-dog-wants-a-bone/

ai ai!

[/quote]

Sinä et nähtävästi ymmärrä lukemaasi. Tässä on keskusteltu siitä, että salitreenillä kuka tahansa voi muokata ahterinsa pyöreäksi. Sitten jotkut aasit nillittävät vastaan ettei tämä ole kaikille mahdollista ja kiistävät samalla ihmisen anatomian. 

Vierailija
90/109 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on keskusteltu ap:n linkittämästä muhkeasta perseestä, tai ainakin yritetty, kunnes joku intoilija alkoi selittämään pakaralihaksien treenaamisesta ja kisaamisesta.

fitnesstä on siis monta lajia, ok, yhä edellenkään mua ei nappaa ne vartalot

plastiikkakirurgiaa on monenmoista, ok, ei kiinnosta sellaiset kehonpalvojat ja -muokkaajat

kauneuskilpailuja on monenlaisia, ok, ei silti kiinnosta ne jotka niihin lähtee mukaan

uskonlahkoja on monia lajeja, ok, en ole kiinnostunut koskaan fanaatikoista

huumeita on montaa eri lajia, ok, ei tippaakaan kiinnosta narkkihorot

tatuointityylejä on monenlaisia, okei, en silti voi sietää tatuoituja naisia

jne

ymmärrätkö?

ei sillä ole merkitystä miten paljon ja mitä lihasta treenaataan, se timmi ja tiukka vartalo ei muutu seksikkääksi tai naiselliseksi mun silmissä koskaan.

Vierailija
91/109 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helvetti kun alkoi oksettaa.

Vierailija
92/109 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2014 klo 22:25"]

Makuasioista ei voi kiistellä.

[/quote]

Tästä jo melkein voi.

Vierailija
93/109 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2014 klo 22:27"]

Vaipat?

[/quote]

muovivaipat.

Vierailija
94/109 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuollaista "mustan naisen takapuolta" millään treenillä saa! Se on geneettinen juttu että takapuoli on sen mallinen että sille voi asettaa vaikka drinksulasin.

Vierailija
95/109 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Kimin, J.Lon, Shakiran jne persauksia millään treenillä kyllä saa! :-DDDD

Vierailija
96/109 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2014 klo 00:51"]

Mikä sairaus sillä on?

t. mies

[/quote]

Miksi "mies" kirjoittaa AINA viestiensä perään että: mies ???! :DDD

Vierailija
97/109 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli perse tiukka ja miesmäinen tai rehevän muodokas ja naisellinen, on musta kyllä kovin hämmentävää sinänsä tää nykyajan tapa postailla treeneistä peppukuvia trikoissa selkä notkolla ja huulet töröllään,

tai sitten kuten eräs postasi hänen treenipenkissä 'istumista ja ajattelua' häiritsevästä miehestä ivallisesti,

tai muuten vaan hyvin paljastavissa ja vähän arvailujen varaan jättäviä herutuskuvia Itsestään.

Mä ymmärrän tavallaan että tää somen yleistyminen ja villitys saa aikaan sen harkintakyvyn hämärtymistä, laumasielut tekee kaiken perässä miettimättä juuri miksi edes tekee niin, yhteiskunta on muuttunut hirveän ulkonäkö- ja suorituskeskeiseksi. Materialismi ja narsismi jyrää kaiken inhimillisyyden ja vaatimattomuuden joka on heikkoutta vaan.

Kaunista kulissia esitetään kaikilla foorumeilla ja silti ollaan sisältä niin hiton lopussa ja hajalla. Ja pelottaa ihan minkälaisen kuvan ja mallin tällaiset vanhemman antavat lapsilleen.

Ja vähän vakavammin ajatellen, vaikka naamakirjaa ja instagramia sun muita ei ollut edes olemassa meidän monen nuoruudessa, kuinka moni olisi ajatellut mitään hyvää esim omasta äidistään julkisesti esittelemässä upeita pakaroitaan, kuvaamassa terveellisiä ruoka-annoksia, poseeraamassa milloin mihinkin omakuvaan että saisi muillekin todisteltua kuinka upea nainen on... Siis täysin seinähullunahan mä omaa äitiänikin olisin pitänyt silloin jos tollasessa maailmassa olisi elänyt. 

Oli se perse millainen tahansa, pitäkää se ihan vaan omana asiananne ja keskittykää nyt vähän tärkeämpiin asioihin. 

Vierailija
98/109 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2014 klo 02:20"]

Oletteko vittu tosissanne? Ei tainnut teille mammoille tulla mieleen että myös fitnessissä on eri sarjoja? Tietenkin kun puolustetaan rasvaista ja treenaamatonta persettä, kaivetaan esiin bodyfitness-kuvat esimerkkinä "kamalista treenatuista pyllyistä".

Bodyfitnessissä perseen EI KUULU olla pyöreä ja iso, siksi kisaajat eivät edes treenaa sitä pyöreäksi. Siksi linkittämienne kuvien pyllyt ovat huonoja. Bodyfitness keskittyy leveeään selkään ja jaloissa treenataan eniten reisiä. Joten se siitä.

En jaksa edes linkitellä pyöreitä treenattuja pyllyjä teille, meinasin ensin, mutta sitten ajattelin että mitäpä turhaan. Saatte mun puolesta kuvitella treenin tekevän pepusta hirveän. Eipä oo sitten ainakaan liian monella hyvä treenattu perse ;) Se olisi tylsää jos se olisi tavallista. Miehet saa sitten enemmän ihastella ja kehua meidän treenattujen pyllyjä kun teitä löysäperseisiä on paljon.

[/quote]

Jaaha, onko tämä tosiaan niin kiihdyttävä aihe, että luetun ymmärtäminen katoaa? Ensinnäkin mä olen sanonut, että paras perse on varmasti sellainen, joka on treenattu JA sopivasti rasvainen kuitenkin, että naisellinen muoto säilyy. En ole missään kohtaa ihannoinut löysää rasvapersettä. Toiseksi mä kysyin noita kuvia linkittäessäni, että eikö se vaan tuossa lajissa kuulu asiaan, että treenataan perseestä pyöreä. Kysyin, koska fitness ei ole mua millään tavalla kiinnostava laji, joten en siitä tiedä. Kuitenkin nokkelampi olisi voinut tuosta kysymyksestä päätellä, että olen nimenomaan osannut ottaa huomioon sen, että kenties tuossa ei edes pyritä pyöreän perseen muokkaamiseen.

Täällä fitness-hurahtaneet ilmeisesti näkevät punaista heti, jos ei joku suostu ihannoimaan samaa muotia. Ei pystytä näkemään muuta kuin av:lle tyypillisesti kaksi ääripäätä: jos epäilee/kritisoi fitnessin mahdollisuuksia perseen muodon muokkauksessa, on automaattisesti aasi joka ei vaan tajua mistään mitään ja joka kannattaa löysiä läskiperseitä. Sori nyt, jotkut meistä osaavat ajatella kriittisesti myös muoti-ilmiöistä.

Vierailija
99/109 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä pepa

Vierailija
100/109 |
22.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi takamus on aivan liian iso koko kroppaan nähden, joten ei miellytä.

Pamela Anderssonin kroppa on aika lailla sopusuhtainen jos hyvää naisvartaloa halutaan etsiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yksi