Paljonko sinun pitäisi laihtua, jotta olisit tyytyväinen painoosi?
Itse olen saanut itseni vihdoin ihannepainooni (1.5v meni). Eli nyt painan 66kg tavoite on 65-68kg. Pituutta on 172cm.
Kommentit (26)
40 g, nyt 110 kiloa ja normipaino olisi 60, mutta olisin tyytyväinen jo 80 kg.
Vierailija kirjoitti:
30 kg. pituus 165 paino 75. viisi vuotta sitten painoin 45 ja olin täydellinen, nyt mätäri.
Haluaisit olla siis merkittävän alipainoinen?
Painoindeksisi on 16,50 (siis mitoilla 165 cm ja 45 kg)
Sairaalloinen alipaino 0 – 14,9
Merkittävä alipaino 15 – 17,9
Lievä alipaino 18 – 18,9
Normaali paino 19 – 24,9
Lievä ylipaino 25,0 – 29,9
Merkittävä ylipaino 30,0 – 34,9
Vaikea ylipaino 35,0 – 39,9
Sairaalloinen ylipaino 40,0 tai enemmän
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
12 kg. Olisin silloin 65 kiloinen, olen juuri synnyttänyt, joten raskauskilojen karistaminen edessä.
Jos imetät ja teet vaunulenkkejä ne lähtevät nopeasti! Tsemppiä siihen! Multa lähti kolmen raskauden jälkeen kilot aina rivakasti, mutta sitten kun palasin viimeisen jälkeen pysyvästi työelämään, paino lähti salakavalasti nousuun; hyötyliikunta väheni ja ruoanmäärä + napostelu lisääntyi :(
Tässä toinen, jolla on raskauden jälkeinen painonpudotusurakka vielä edessä. Viimeisilläni raskaana ja raskauskiloja kertynyt tähän mennessä 15 kg, ja ennen raskauttakin olisi ollut varaa pudottaa vaikka 10kg, että sitä 25 kg painonpudotusta odotellessa... Toki onneksi painoa pudonnee synnytyksen jälkeen itsestäänkin, kun vauva + istukka + lapsivesi lähtevät ja turvotus lakkaa. Ihan kaikkia kiloja ei kuitenkaan voi turvotuksenkaan piikkiin laittaa, että sanotaan, että kyllä sitä painoa jää pudotettavaksi varmaan 20 kiloa ainakin. Toivotaan, että imetys ja vaunulenkit auttaa ja että mies tosiaan ottaa vauvan hoitoonsa, että pääsen uimaan ja/tai lenkille itsenäisestikin.
Pituus 172cm ja paino ennen raskautta 76 kg, nyt huidellaan siinä 90-91kg tietämillä ja vielä muutama viikko askettuun aikaan.
5 koronakiloa pitäisi saada pois niin sitten olisi hyvä.Tavoite noin 60kg ,pituus 166cm.
Mä en punnitse itseäni vaan käytän mittarina peiliä ja vaatteita. Niin kauan kuin S-kokoiset vaatteet näyttää hyvältä päällä ja peilikuva miellyttää, olen oikein tyytyväinen painooni. En edes omista vaakaa.
Urheilen todella paljon - vauhti on vain kasvanut kun nelikymppiset sain juhlittua. Uimahallissa on kokovartalopeili allasalueelle johtavan oven vieressä, ja siitä näkee hyvin, mikä on tilanne. Jos kuva ei jostain syystä miellyttäisi, lisäisin salitreeniä ja tarkkailisin syömisiäni jonkin aikaa.
Mulla tavoitteena lihoa 3kg. Painan nyt 59kg. Pituus 163cm.