Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

TE, JOTKA TEETTE KORUJA ITSE. AUTTAKAAS KIITOS

Vierailija
05.11.2020 |

Ajattelin tehdä kivihelmistä eli puolijalokivistä joululahjaksi äidille ja siskoille helmet kun he niistä pitää. En ole vielä tarvikkeita tilannut ja aloin miettimään, että millä tavalla sen korun ns. suljen. Jos laitan ihan korulukon, niin miten piilotan solmut? Tai jos teen vain päänkin yli laitettavat, niin siltikin tulee solmu siihen sulkukohtaan... Mitä en nyt hoksaa :D Auttakaa aloittelijaa.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

PORAA YHTEEN HELMEEN ISOMPI REIKÄ KÄYTÄ PURISTETTAVAA TINALIITINTÄ JA PIILOTA LIIMAN KANSSA LIITIN SINNE YHDEN HELMEN ISOMPAAN REIKÄÄN. OLE HYVÄ.

Vierailija
2/3 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kiva idea!

Kun koru tehdään oikeanlaiseen lankaan tai siimaan, noi solmut jää yleensä varsin huomaamattomiksi. Ne voidaan myös peittää ja varmistaa erilaisilla välihelmillä tai solmukapseleilla. Osan lukoista rakenne on itsessään sellainen, että solmu peittyy.

Suosittelen lainaamaan kirjastosta aiheeseen liittyvän kirjan, jossa yleensä nää perusasiat selitetään.

On myös pilvin pimein nettisivuja ja youtubekanavia, joista saat ohjeita ja kivoja ideoita.

Tekemisen iloa! Lahjan saajat ilahtuvat varmasti! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt itse vain hopeakoruja. Niissä lukko laitetaan normaalin lenkin väliin, eikä piilotettavaa jää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kuusi