Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

SUOMI - RUOTSI otteluseurantaketju

Vierailija
21.02.2014 |

Eli klo14 tv2:lla.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2014 klo 16:24"]Suomalaiset elvisteli liikaa etukäteen tutti y.m. jutuillaan ja niinhän siinä sitten kävi. Tietty nöyryys on aina paikallaan, ei kannata nuolaista ennenkuin tipahtaa, että siitäs saitte.

[/quote]

Siitä tuttijutusta on jo kaksi vuotta?

Vierailija
42/45 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2014 klo 15:42"]

[quote author="Vierailija" time="21.02.2014 klo 15:40"]

Kuka toi urpo on joka haastattelee pelaajia erätauolla? Olen jo aikaisemmin kiinnittänyt huomiota. Voi Olli-parkaa kun joutui haastateltavaksi..

[/quote]

Kaj Kunnashan se siellä. Aika myötähäpeäfiilikset kyllä tulee. "Sun äänestä kuuluu kyllä pettymys." Kiitos Sherlock, ja maa on myös pyöreä. Mitä ihmettä tuollaiseen "kysymykseen" pitäisi vastata?

[/quote]

Mua on kans toi Kaj Kunnas ärsyttäny. Mikä peli se oikein tässä oli, oliko se Kanda-matsi kun Kunnaksen eka kommentti maalintehneelle haastateltavalle (oliko Selänne?) oli että "se meni sun pyllystä". Mitä vittua, mitä tohon pitäis vastata. Kunnas ei esitä kysymyksia vaan heittelee vaan jotain irrallisia epämääräisiä lauseita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2014 klo 16:24"]

Suomalaiset elvisteli liikaa etukäteen tutti y.m. jutuillaan ja niinhän siinä sitten kävi. Tietty nöyryys on aina paikallaan, ei kannata nuolaista ennenkuin tipahtaa, että siitäs saitte.

[/quote]

Se, että lehdistö (lue: iltapaskat) tekee mukahauskoja elvistelyjuttuja, ei tarkoita sitä että jäälle hyppäävällä joukkueella olisi asenteessa vikaa.

Vierailija
44/45 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2014 klo 16:31"][quote author="Vierailija" time="21.02.2014 klo 15:42"]

[quote author="Vierailija" time="21.02.2014 klo 15:40"]

Kuka toi urpo on joka haastattelee pelaajia erätauolla? Olen jo aikaisemmin kiinnittänyt huomiota. Voi Olli-parkaa kun joutui haastateltavaksi..

[/quote]

Kaj Kunnashan se siellä. Aika myötähäpeäfiilikset kyllä tulee. "Sun äänestä kuuluu kyllä pettymys." Kiitos Sherlock, ja maa on myös pyöreä. Mitä ihmettä tuollaiseen "kysymykseen" pitäisi vastata?

[/quote]

Mua on kans toi Kaj Kunnas ärsyttäny. Mikä peli se oikein tässä oli, oliko se Kanda-matsi kun Kunnaksen eka kommentti maalintehneelle haastateltavalle (oliko Selänne?) oli että "se meni sun pyllystä". Mitä vittua, mitä tohon pitäis vastata. Kunnas ei esitä kysymyksia vaan heittelee vaan jotain irrallisia epämääräisiä lauseita.

[/quote]

T. Ruudulle sanoi noin.

Vierailija
45/45 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme neljä