Miten tulla toimeen sen kanssa että jää ilman parisuhdetta
Ikää 28-vuotta, mies, ja ei koskaan parisuhdetta. Näin myös tulee jatkumaan mitä todennäköisimmin. Miten te muut ikisinkut olette tulleet sinuiksi sen kanssa, että jää elämän ehkä keskeisimmät asiat kokematta?
Kommentit (48)
Kelpaisiko sinulle kiltti nainen?
Vuosikymmenten myötä on huomannut, että menee se elämä näinkin eli parisuhde ei ole välttämättömyys, vaikka sitä välillä kaipaakin. Myöskään kun ei vain jaksa olla koko ajan surullinen, sitä luontaisesti etsii muita asioita, joista saa iloa.
Viimeisen kolmen vuoden aikana ole oivaltanut, että suuri osa parisuhteista on melko kehnoja. En olisi koskaan uskonut ajattelevani joskus näin mutta tämän vuoden aikana olen tajunnut miten onnekas olen kun olen alkanut aidosti viihtyä itsekseni enkä enää lainkaan haaveile parisuhteesta!
Mieti miten SINÄ voisit olla kiinnostava vastakkaiselle sukupuolelle? Ei auta uhriutua ja vinkua vaan tehdä parannuksia, pätee niin miehiin kuin naisiin. Nähkää vähän vaivaa ja tarkkailkaa ympäristöänne! Miettikää millaiset ihmiset ovat löytäneet kumppanin ja millaisia piirteitä heissä on niin ulkoisesti kuin sisäisesti, että heidät on joku kelpuuttanut omakseen. Jos olet pelokas, katkera, itsekäs, ylipainoinen, löysäkroppainen, tikkulaiha, ruma, tyylitön, kömpelö, huonoitsetuntoinen jne., ei sinua kukaan täysijärkinen halua lähestyä saati ottaa osaksi elämää. Sinun on laihdutettava, saatava parempi kroppa esim. salilla ja tultava itsevarmaksi ja lopetettava itsesäälissä rypeminen. Jos kasvosi ovat yksinkertaisesti epäviehättävät, niin voit ainakin yrittää pitää ihostasi ja ruokavaliostasi hyvää huolta, että näyttäisit vähän paremmalta. Pienet kauneusleikkauksetkin ovat mahdollisia ja suht halpoja nykyään ja hiustyylillä voi vaikuttaa asioihin jo paljon. Ole aina siisti ja paranna hygieniasi tasoa. Pukeudu laadukkaisiin vaatteisiin, hanki mielenkiintoisia ja avartavia harrastuksia, älä jämähdä lapsuus- tai teini-ikään vaan opettele olemaan aikuinen.. Jos olet mies, pyri olemaan miehekäs jos et sitä luontaisesti ole, ja jos olet nainen, pyri olemaan naisellinen jos et sitä luontaisesti ole. Valitus ei auta, jos olet saanut huonot kortit ja haluat jotain sinun on tehtävä kaikkesi sen hyvän eteen mitä haluat!
Päivä päivältä. Pitkästä aikaa tänään tunteet nousivat pintaan. Luulin olevani täysin kovettunut, mutta tipautinpa melkein yhden kyyneleen. Kipu ei ole enää pelkästään henkistä vaan sen tuntee fyysisesti kovana pistona rinnassa.
Vierailija kirjoitti:
Aloita tanssiharrastus. Tuut saamaan pimp kun taidot kehittyvät.
Tämä! Tai joku muu naisvaltainen harrastus. Ala vaikka tutkia Raamattua ja mene seurakunnan toimintaan. Saat 100% varmuudella tyttöystävän ja hänestä itsellesi vaimon.
Minä olen lähes samanikäinen nainen ja en ole koskaan seurustellut. Tosin mitä siitä edes tulisi jos ei luota kenenkään ja lähes pelkään ihmisiä eikä ole ystäviä, joten en paljon tapaa ketään. Olen vielä aika ujo. Näiden takia sitä aina mietin, että olenko itsekin sinkku ja jään ilman parisuhdetta. En tällä hetkellä voi edes uskoa kenenkään tahtovan juuri minut kumppaniksi ja toisaalta tottuisinko siihen, kun pelottaa jo moni helpompikin asia. En minä kenenkään taakaksi tahdo, mutta en myöskään särkyä enää lisää ja tavata ikäviä ihmisiä enempää.
Tarkoitin siis tuolla sitä, että junasi ei ole välttämättä vielä mennyt.
M31