Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko hoitotahdossa kieltää jonkun vanhemman vierailun esimerkiksi

Vierailija
04.11.2020 |

sairaalassa, jos on itse tajuton. Tämä todennäköisesti repisi letkut irti, jos pääsisi huoneeseen.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/6 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy lääkäriltä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisit tuollaisessa tilassa, olisit teholla, joten vierailut olisivat todnäk joka tapauksessa kiellettyjä.

Vierailija
4/6 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kieltänyt.

Vierailija
5/6 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kieltää

Vierailija
6/6 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ilmaiset tahtosi ennen kuin olet tajuton, niin se todennäköisesti onnistuu. Tai jos soitat nyt omaan sairaalaasi ja pyydät kirjaamaan tiedon siitä, että tietojasi ei saa luovuttaa kenellekään muulle kuin kirjatulle lähiomaiselle etkä halua sallia vierailuja kenellekään muulle, kuin lähiomaiseksi merkatuille.

Jos taas teet pyyntösi kantaan, niin sitä tuskin kukaan kiiretilanteessa katsoo. Se voidaan huomata pari päivää teholla olon jälkeen, jolloin todennäköisesti ainakin puhelimitse on jo keretty antaa tietoja tai omainen on päässyt käymäänkin. On hyvin harvinaista, etteikö omien vanhempien haluaisi vierailevan itsensä luona silloin kun on kuolemansairas. Siksi ei ensimmäisenä olla kieltämässä vanhempien vierailuja, vaikka potilas olisikin tajuton eikä pysty ilmaisemaan tahtoaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi seitsemän