Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Kun jännität tai stressaat jostain, niin koskeeko sinulla mahaan?

Vierailija
20.02.2014 |

Miksi ylipäätään jotkut ihmiset stressaa? voiko siitä päästä eroon?

Itse sanon että voi, koska mä pääsin. Lukio iässä. Siitä lähtien oon reagoinu ahdistuksella. Sen oon pistäny merkille myös et jännitys ja stressi on sama asia.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
20.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up.

Vierailija
2/7 |
20.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, mut tulee päänsärky.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
20.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, mut tulee päänsärky.

Vierailija
4/7 |
20.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kaikilla koske maha jos stressaa? :o

Musta ahdistuksesta voi tulla päänsärky koska se on psyykkistä... tai sit psyykkisestä jännittyneisyydestä voi lyödä niska ja hartia seudun jumiin, josta seuraa myös päänsärky. Mut ei se mitään stressii oo, reagointii vaan johonkin epämielyttävään tilanteeseen.

Eikö stressi ole sitä just et ihminen jännittää sairaanloisesti jotain turhanpäivästä asiaa? ei kykene ottamaan vaan rennosti, koska kaikki asiathan täällä pitäis kyetä ottaa rennosti. Mut sit tietysti tietyissä epämielyttävissä tilanteissa tulee ahdistus, psyykkinen jännittyneisyys, mut ei se ressii oo...

Ressi on vähän niinku typerien ihmisten tai lasten vaiva.

Vierailija
5/7 |
20.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännittäessä koskee, stressatessa ei.

Vierailija
6/7 |
20.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännittäessä tuntuu mahanpohjassa sellanen ilkeä tunne, voi sanoa, että koskee mahaan ja täytyy ehkä käydä vessassa pari kertaa, koska jännittää niin et maha menee vähän sekaisin.

Stressi on eri, silloin tulen ärtyisäksi ja ahdistuneeksi, hartiat, niskan, kaulan ja kasvojen lihakset kiristyy ja alkaa päätä särkeä. Mulla on stressaantuneena posketkin niin kipeät, että niihin sattuu jos painaa. Kiristelen siis kaikkia pään ja hartian alueen lihaksia. Tosi veemäistä, siihen kun ei särkylääkkeetkään auta, vaan se stressi pitäis vaan saada pois. 

Vierailija
7/7 |
20.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännittäessa menee vatsa ruikulille. Stressatessa menee yöunet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kuusi