Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

48kg/174cm, kysyttävää?

Vierailija
20.02.2014 |

?

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
20.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä olet syönyt tänään? Mitä söit eilen?

Vierailija
22/42 |
20.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pudota vielä muutama kilo niin pääset osastojaksolle

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
20.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epätervettä ja epäterveellistä. Osteoporoosi, onko sinulla tai osteopenia?

Vierailija
24/42 |
20.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko alisyöjä? Olen itsekin ollut yhtä hoikka (eri mitoilla vain), mutta söin ehkä kuitenkin liian vähän. Aloin lihoa vasta kun aloitin nukahtamiseen lääkkeen, joka lisäsi ruokahalua.

Vierailija
25/42 |
20.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2014 klo 18:33"][quote author="Vierailija" time="20.02.2014 klo 18:30"]

Hirveän ruikku, rumaa, androgyynistä eli epänaisellista:)

[/quote]

Oletko lihava ja kateellinen?

[/quote]

Hei oikeasti, tää naurattaa, kun oletetaan että kaikki ihannoi tuollaista sairaaloista laihuutta. Itse en pidä noin ruipeloa kauniina.. P.s. Olen hyvin hoikka ja painan 10kg enemmän, sama pituus.

Vierailija
26/42 |
20.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

- toimiiko hormoonitoimintasi enää?

- onko sinulla valkoista nukkaa ympäri kehon?

- mitä olet syönyt tänään?

- oksenteletko tai käytätkö laksatiiveja?

- onko sinulla rintoja?

- oletko lapseton? vapaaehtoisesti?

- jos sinulla on lapsia haluatko välittää heille, että kehosi on "normi"naisen keho?

Vierailija
27/42 |
20.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olisi osastojakso?

Vierailija
28/42 |
20.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tuttu joka on samoissa mitoissa kuin sinä ja hän on kyllä todella hentoinen tai oikeastaan luinen ja tissit on rusinat.

Hänellä on aina kylmä ja nukkuu huonosti/käy ylikierroksilla ja hän on ahdistunut.

Vaatteita on vaikea löytää varsinkin housuja kun ei ole kuitenkaan mikään teini enää.

Hän syö pieniä lasten annoksia ja on aika nirso.

Korvaa ruokaa teellä ja kahvilla.

Vierailija
29/42 |
20.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla mitään kuukautishäiriöitä vai tulevatko kuukautiset normaalisti ja säännöllisesti?

Vierailija
30/42 |
20.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ap. Olen samoilla mitoilla, 3 lapsen äiti. Syön kotiruokaa ja aina kun muukin perhe. Olen aina(myös teininä) ollut tämän kokoinen. Olen siro. Rinnat on pienillä implanteilla sopusuhtaiset vartaloon. Kaikkia kolmea lastamme olen imettänyt n.1v. Olen 32v. Syömähäiriötä ei ole koskaan ollut ja raskauduin heti, kun aloitimme yrityksen. Kuukautiset tulee normaalisti ja minulla ei kasva nukkaa. Se että bmi on alhainen ei aina välttämättä viittaa sairaaseen olotilaan. Minut nyt vain on "rakennettu" näin. Luut ei pasta ja papua löytyy :)

Vierailija
31/42 |
20.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis luut ei paista :D

Vierailija
32/42 |
20.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse samanpituinen, mutta kun painoin joskus 58 kg, palelin jatkuvasti ja menkkakierto oli todella sekaisin. Parani muutamalla lisäkilolla. Tuollainen paino ei kyllä kuulosta terveeltä...

Vierailija
33/42 |
20.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2014 klo 18:15"]?

[/quote]

Oletko mielestäsi fatso lardass?

Vierailija
34/42 |
20.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnetko olevasi tasapainoinen ja normaali?

Vierailija
35/42 |
20.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässäkin vaikuttaa taas tämä kuuluisa ruumiinrakenne. Samanpituisena mutta 57 kg olin kuolla nälkään, luut törröttivät ja hento karva kasvoi. Kymmenen kiloa enemmän ja ongelmat poistuivat. Kaikille nyt kun ei vaan sama paino sovi ruumiinrakenteesta riippuen, itse olen mallia mesomorfi.

Vierailija
36/42 |
20.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön kyllä aivan normaalisti 5 kertaa päivässä, pyrin syömään terveellisesti.

Tähän asti ainakin oon löytänyt kaupoista vaatteita, en kulje alasti säikyttelemässä ihmisiä ;)

Kuukautiset ovat epäsäännölliset ja lanugoa on hieman. ap

Vierailija
37/42 |
20.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2014 klo 18:44"]

Ymmärräthän, että et ole terve?[/quote]

Todella törkeästi kommentoitu! Miten voit kenellekään sanoa noin, ihmiselle jota et edes tunne?? Kommentoitko tapaamillesi lihaville ihmislle myös noin?

Vierailija
38/42 |
20.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2014 klo 19:43"]Syön kyllä aivan normaalisti 5 kertaa päivässä, pyrin syömään terveellisesti.

Tähän asti ainakin oon löytänyt kaupoista vaatteita, en kulje alasti säikyttelemässä ihmisiä ;)

[/quote]

Tuo kertoo jo paljon, yööööök

Vierailija
39/42 |
20.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on selvästi ylpeä painostaan, no en näe siinä mitään mielenkiintoista joten ei kysyttävää ;)

Vierailija
40/42 |
20.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2014 klo 19:43"]Syön kyllä aivan normaalisti 5 kertaa päivässä, pyrin syömään terveellisesti.

[/quote]

Terveydenhuollon ammattilaisena annan vinkin, oletko tutkituttanut ettet kärsi imeytymishäiriöistä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi seitsemän