Miten söisit, jos millään ruoalla tai ruoka-aineella ei olisi mitään terveysvaikutuksia?
Ei hyviä tai huonoja? Voisi syödä ihan miten vaan haluaa välittämättä siitä, nouseeko paino tai verensokeri tai verenpaine jne. Ja jos vastauksesi on "ihan niin kuin tähänkin asti", kerro mitä syöt!
Itse söisin todella paljon enemmän suolaa. Lisäisin suolaa paljon paljon enemmän ja söisin suolaisia juttuja kuten oliiveja ja fetaa ja savukalaa kaksin käsin. Joisin todella paljon sokerilimpparia, ihan joka päivä, ja hedelmäsokeroituja kivennäisvesiä-kuplamehuja ja sellaisia. Lopettaisin kasviksista ja hedelmistä stressaamisen ja söisin niitä vain silloin kun huvittaisi, enkä todellakaan joka päivä. Söisin paljon erilaisia muroja. Vaaleaa höttöhiilarileipää söisin myös. Ja söisin paljon isompia annoksia, koska tykkään ruoasta.
Kommentit (317)
Tällä hetkellä syömisiäni rajoittaa enemmänkin raha kuin lihomisen pelko. Jos mitään rajoitteita mihinkään suuntaan ei olisi, söisin enemmän kasviksia, salaatteja, enemmän kaikenlaisia hedelmiä, ostaisin tuoreempia, lähellä tuotettuja ruokia. Satsaisin laatuun. Jos lihomista ei tarvitsisi miettiä, varmaan söisin vaan isompia annoksia ja ehkä vähän useammin sipsejä ja jäätelöä.
Salami-ananas-aurajuustopizzaa. Ja paljon Tabascoa päälle.
Vadelmia ja mansikoita. Erilaisia juustoja.
Vetäisin ihan h*lvetisti limsaa joka päivä. Lisäksi ainakin vaaleaa leipää, mysliä, suklaata, salmiakkia, pizzaa ja juustoa monta kertaa viikossa.
Juomana kokista tai appelsiinimehua, sushia, pasteijoita, croissanttei, munkkeja, tuulihattuja, täytekakkua, suklaata, mangoja, avokadoja, omenia, porkkanoita, mansikoita, kiiwejä (allerginen suurimalle osalle hedelmistä ja juureksista)
Olettaen että olisi myös varaa:
Joka päivä buffetpöytään syömään, useimmiten sushia. Wolttaisin myös paljon. Pizzaa, suklaata, karkkia joka päivä. En juuri söisi mitään terveellistä - nyt syön ihan terveellisyyssyistä, mutten oikeesti tykkää.
Silmittömästi suklaata, salmiakkia. sipsiä, pizzaa ja kokista. Mutta myös avokadoa, kanamunia ja lohta. Ja sushia. Oi, niin paljon sushia.
Mä en pidä makeasta enkä pikaruoasta. Söisin hyvää pizzaa, (hyvä verrattuna einekset ja halvimmat kebulat) sushia ja älyttömästi juustoa. Söisin myös hedelmiä ja salaatteja. (joissa olisi mukana juustoa)
Itselläni on ollut anoreksia jo vuoden ja yritän kovasti toipua siitä, joten helpottaisi elämää huomattavasti :D. Rakastan sipsejä, irtokarkkeja, ranskalaisia, Pepsi Maxia ja kaikkea muuta epäterveellistä eli niitä söisin paljon tosin välillä tekisi mieli varmaan myös ihan esim. salaattia
Tämä nyt on naurettavan helppo, pekonia bearnaisekastikkeella- Kaikki Miehet ovat samaa mieltä.
Vähentäisin vihanneksia ja hedelmiä ja marjoja. Lisäisin juustoja, alkoholia, leivoksia, suklaata, karkkia, pastaa ja kermaa, hampurilaisia, pizzaa. En miettisi, syönkö tänään lihaa, kanaa, kalaa vai kasvista. En miettisi sitä, mitä kasvista tarvitsen vitamiinien tms. aineiden takia.
Salaattilinjalle menisin.. kananmunaa, tonnikalaa, herneitä.. ja kaikkea asiaan kuuluvaa, ihanalla rasvaisella kastikkeella.
Kanasalaatti, se on herkkua. Tuliset mausteet kanaan, kurkut, tomaatit ja paprikat.. punasipulia unohtamatta sekä jalapenoa sekaan.. nam! Sweet chili kastike (sokeri varoitus) kruunaa tämän kokonaisuuden..
99,9% av-mammoista megapussi sipsejä, pari suklaalevyä, iso pullo cokista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen aina syönyt, vain niitä ruokia joita haluan. En pysty syömään mitään pahaa ruokaa.
Mun ruokavalion kolme peruspilaria on jugurtti, suklaa ja cokis. Jos eläisin yksin voisi mennä viikko pelkästään noilla ja ehkä viikonloppuna tekisin itselleni jotain ruokaa, tai viikolla ehkä kävisin jossain ulkona syömässä.
Ah, ihanaa löytää näistä kommenteista edes yksi samanlainen kuin minä! 🙈 Muut tuntuu puputtavan päivittäin terveellistä ruokaa, vaikkei se oikein edes maistuisi. Mun jokapäiväiseen ruokavalioon kuuluu limut, karkit ja sipsit. Ns. kunnon ruokaa en syö läheskään joka päivä. Nytkin elelty eineksien voimalla.. Hyi minua....
Täällä myös yksi! Tosin limsaa en juo ikinä, tykkään vedestä ja vissystä enemmän, mutta ruokaympyrä koostuu suklaasta, suolapähkinöitä, sipseistä, jugurtista ja satunnaisista voileivistä. Tai vihiksistä 🙂.
Söisin paljon vähemmän karkkia, jätskiä ja sipsejä kuin nyt, koska ne eivät sitten olisi enää kiellettyjä. En oikeasti edes tykkää kovin paljon suurimmasta osasta ns. herkkuja, syön niitä vain, koska tapa ja koska olen aikuinen ja voin. Ruby-suklaata söisin kyllä enemmän ja juustoja menisi varmasti kilokaupalla viikossa. Mutta söisin myös suomalaisia metsämarjoja, kaurapuuroa ja kotiruokaa, koska tykkään niistä.
Ruoan keskeisin terveysvaikutus on elimistön energiatarpeen tyydyttäminen. Toiseksi tärkein terveysvaikutus on tarjota "rakennustarvikkeita jatkuvaan korjausremppaan" eli solukkojen uusintamiseen. Eli emme söisi mitään, jos syömisellä ei olisi terveysvaikutuksia!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Söisin vain harvoin. Ei ole ollut ruokahalua pitkään aikaan, joudun syömään väkisin.
Teepä luomukananmunista munakas, niin saat cholinia - niistä keltuaisista saa. Hermosto ei toimi ilman sitä. Harmi et sitä ei tiedä edes lääkärit kertoa:-(
Mistäs sitä cholinia kananmunaan tulee eli voisiko jättää kananmunavaiheen kokonaan pois ja syödä sitä, mistä se kananmunaan tulee?
Jotain nopeaa, helposti saatavilla olevaa. Tuntuu, että aikaa ei vain ole ruuantekoon ja siksi tulee nyt tehtyä näitä huonompia valintoja, vaikka tykkään eniten terveellisestä ruuasta. Miksei pikaruokavalikoimaa ole enemmän? Olisi kyllä hienoa jos valmisruuasta tai karkeista ei tulisi päänsärkyä.
Joisin joka päivä ainakin 1,5 litraa Coca colaa.