Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten söisit, jos millään ruoalla tai ruoka-aineella ei olisi mitään terveysvaikutuksia?

Ap
04.11.2020 |

Ei hyviä tai huonoja? Voisi syödä ihan miten vaan haluaa välittämättä siitä, nouseeko paino tai verensokeri tai verenpaine jne. Ja jos vastauksesi on "ihan niin kuin tähänkin asti", kerro mitä syöt!

Itse söisin todella paljon enemmän suolaa. Lisäisin suolaa paljon paljon enemmän ja söisin suolaisia juttuja kuten oliiveja ja fetaa ja savukalaa kaksin käsin. Joisin todella paljon sokerilimpparia, ihan joka päivä, ja hedelmäsokeroituja kivennäisvesiä-kuplamehuja ja sellaisia. Lopettaisin kasviksista ja hedelmistä stressaamisen ja söisin niitä vain silloin kun huvittaisi, enkä todellakaan joka päivä. Söisin paljon erilaisia muroja. Vaaleaa höttöhiilarileipää söisin myös. Ja söisin paljon isompia annoksia, koska tykkään ruoasta.

Kommentit (317)

Vierailija
141/317 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söisin aamupalaksi lämmintä ruisleipää ja voimariinia, lounaalla pastaa, välipalaksi korvapuusteja jne

Minulla on keliakia

Vierailija
142/317 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten samalla tavalla kuin nytkin, mutta söisin vaan useammin suklaata, karkkia ja jäätelöä. Tähän vuodenaikaan tulee kyllä syötyä useampana päivänä viikossa yksi tai muutama suklaakonvehti nytkin. Karkkia ostan ja syön ehkä kerran kuukaudessa, sipsiä muutaman kerran vuodessa. Kesälomalla saatan kyllä normaalistikin syödä jäätelöä vaikka joka päivä. Heh. Yleensä herkkujen ostamisesta ja syömisestä tulee vain niin huono omatunto. Limsaa en juo lähes koskaan tai ehkä kerran vuodessa, koska siitäkin tulee todella huono omatunto (vaikka hampaistani on paikattu vain yksi). Lisäksi en ymmärrä koko konseptia, limsa on juoma, josta ei lähde jano, vaan siitä vain tulee enemmän jano.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/317 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aina syönyt, vain niitä ruokia joita haluan. En pysty syömään mitään pahaa ruokaa. 

Mun ruokavalion kolme peruspilaria on jugurtti, suklaa ja cokis. Jos eläisin yksin voisi mennä viikko pelkästään noilla ja ehkä viikonloppuna tekisin itselleni jotain ruokaa, tai viikolla ehkä kävisin jossain ulkona syömässä.

Ah, ihanaa löytää näistä kommenteista edes yksi samanlainen kuin minä! 🙈 Muut tuntuu puputtavan päivittäin terveellistä ruokaa, vaikkei se oikein edes maistuisi. Mun jokapäiväiseen ruokavalioon kuuluu limut, karkit ja sipsit. Ns. kunnon ruokaa en syö läheskään joka päivä. Nytkin elelty eineksien voimalla.. Hyi minua....

Vierailija
144/317 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pizzaa, hampurilaisia, suklaata, jätskiä, ohukaisia.

Vierailija
145/317 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasagne.

Vanukkaat! Suklaavanukkaat. Voisin syödä niitä litroittain.

Juustosämpylät.

Maissilastut + guacamole.

Vierailija
146/317 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jättäisin pois --- pähkinät,

Minä en ikinä jättäisi pähkinöitä pois!

Vierailija
147/317 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pizzaa, juustoja, viiniä, hampurilaisia, ruissipsejä rasvaisella dipeillä, wingsejä...

Vierailija
148/317 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen aina syönyt, vain niitä ruokia joita haluan. En pysty syömään mitään pahaa ruokaa. 

Mun ruokavalion kolme peruspilaria on jugurtti, suklaa ja cokis. Jos eläisin yksin voisi mennä viikko pelkästään noilla ja ehkä viikonloppuna tekisin itselleni jotain ruokaa, tai viikolla ehkä kävisin jossain ulkona syömässä.

Ah, ihanaa löytää näistä kommenteista edes yksi samanlainen kuin minä! 🙈 Muut tuntuu puputtavan päivittäin terveellistä ruokaa, vaikkei se oikein edes maistuisi. Mun jokapäiväiseen ruokavalioon kuuluu limut, karkit ja sipsit. Ns. kunnon ruokaa en syö läheskään joka päivä. Nytkin elelty eineksien voimalla.. Hyi minua....

Mä lopetin hedelmien syömisen, kun ei vaan maistu! Päättelin ettei minun kuulukaan haluta niitä, koska eihän banaanit Suomessa kasva. Syön mieluummin kasvikunnasta perunaa, porkkanaa, suolakurkkuja, etikkapunajuuria, puolukkaa, mustikkaa jne.

149/317 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

HP-kastiketta 🤎 ihanaa, että on tullut ruskea sydän emojeihin.

Vierailija
150/317 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä7437 kirjoitti:

Mihin laitat sitä? Ihan kaikkeen? Mä en ole koskaan edes maistanut.

Vierailija
151/317 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon salaatteja, juustoja, hedelmiä, vihanneksia, alkoholia vielä enemmän, söisin ulkona jatkuvasti.... karkkia, sipsiä, kivennäisvesiä enemmän!

Vierailija
152/317 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rusinoita ja muita kuivattuja hedelmiä. Nyt joutuu rajoittamaan, koska puoliso valittaa muuten kaasuntuotannosta :P

Vierailija
153/317 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin ajattelin, että varmaan kaikkea helppoa rasvaista ja suolaista roskaruokaa. Sitten tajusin, että kyllästyisin yhdenlaiseen makuun nopeasti ja mcdonalds roskaruuasta tulee helposti ällö olo, jos kahtena päivänä peräkkäin syö. Syön nykyään varsin tavallista kotiruokaa ja joskus pidän mässypäivän, jolloin haen jotain pikaruokaa. En usko, että syömistottumukseni muuttuisivat miksikään pääruokien osalta. En syö nimittäin mitään väkisin terveellisyyd

Vierailija
154/317 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uu, enemmän menisi pastaruokia, joissa on kunnolla juustoa, kermaa ja suolaa, sekä sushia, ranskalaisia, burgereita, majoneesipohjaisia ”salaatteja”, croissantteja, leipää, juustoja hillon kanssa, sipsejä, salmiakkia, valkkaria, kuoharia, skumppaa, kirpeitä drinkkejä ja erikoiskahveja.

Makeaa syön jonkin verran, mutta mitään himoa ei siihen ole, joten se ei varmaan muuttuisi. Söisin joka tapauksessa paljon kasvisruokaa, sillä lihaa ei tee mieli oikeastaan koskaan. Tykkään salaateista, mutta laittaisin niihin enemmän juustoa yms. lisuketta ja kastiketta.

Vierailija
155/317 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hnahenmaksapalleroita, kaviaaria, smetanaa, juustoja, enemmän juustoja, punaviiniä, suolaisia voitakinaan leivottuja piirakoita... sisäfilepihvejä punaviinikasteekkeella... voi, vaikka mitä!

Vierailija
156/317 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä varmasti tulisi syötyä paljon enemmän pizzaa ja kebab-tyylistä mättöä. Ja useammin täysi englantilainen aamiainen. Ja kyllähän se kokiskin ainakin viimeksi juodessani maistui ihan hyvältä.

Yksi "aikuisimmista" asioista joita olen elämässäni tehnyt on ollut totutella paljon lapsuudenkotini ruokavaliota terveempään ruokaan.

Vierailija
157/317 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä7437 kirjoitti:

Mihin laitat sitä? Ihan kaikkeen? Mä en ole koskaan edes maistanut.

En ole tuo jolta kysyit mutta minä olen tuupannut sitä lähinnä pataruokien mausteeksi. Yhteishyvä-lehdestä osui silmiin tällainen kuvailu: "HP-kastike. Peribrittiläinen hedelmächutney sisältää mallasviinietikkaa, tomaatteja, siirappia, taateleita, tamarindia, pippuria ja muita mausteita. HP-kastiketta käytetään usein ranskalaisten perunoiden mausteena, mutta se tuo makua myös lihapulliin tai lohen marinadiin"

Vierailija
158/317 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hampurialaisia ja ranskalaisia pääasiassa. Sitten napostelisin koko ajan jotain suklaata ja salmiakkifudgeja. Huuhtoisin sokerilimuilla hoidon alas.

Vierailija
159/317 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salmiakkia!!!!

Vierailija
160/317 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pihviä, suklaata, sipsejä, karkkia, leivonnaisia ja punaviiniä, aurajuustoa piparkakkujen päällä iltapalaksi :P 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yhdeksän