Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävin vajaan vuoden aikana yli 20 työhaastattelussa. Keskimäärin haastatteluja oli kuukautta kohden 2-3 kpl. Haluatko kysyä minulla jotakin?

Vierailija
04.11.2020 |

Mitä haluaisit tietää?

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hopsansaa.

Vierailija
42/52 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä näet itsesi viiden vuoden kuluttua?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut usean pestin, kun näppäsin jotain haastattelijan mielenkiinnon kohteista kiinni ja kyselin kiinnstuneesti. Yhdessä sellaisessa nytkin töissä. Ole myös kiinnostunut ihmisistä, älä ainoastaan työpaikasta.

Näiden kanssa tulet viettämään yhdessä aikaa, joten haluat hyvän työpaikan hyvillä ihmisillä, et mitä tahansa pestiä tylsien tyyppien kanssa.

Vierailija
44/52 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä näet itsesi viiden vuoden kuluttua?

Toivottavasti jossain muualla kuin juoksemassa työhaastatteluissa!

Vierailija
45/52 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cinco kirjoitti:

Olen saanut usean pestin, kun näppäsin jotain haastattelijan mielenkiinnon kohteista kiinni ja kyselin kiinnstuneesti. Yhdessä sellaisessa nytkin töissä. Ole myös kiinnostunut ihmisistä, älä ainoastaan työpaikasta.

Näiden kanssa tulet viettämään yhdessä aikaa, joten haluat hyvän työpaikan hyvillä ihmisillä, et mitä tahansa pestiä tylsien tyyppien kanssa.

Kiitos hyvästä vinkistä! 😊

Vierailija
46/52 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai sillä alalla on noin paljon avoimia paikkoja.

Voin kertoa että mainosalan asiantuntijana paikkoja on avoinna 2-3 vuodessa. Ja niihin sitten valitaan 22-v tyttö joka pyytää 1800 e kk palkkaa.

Vierailija
47/52 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cinco kirjoitti:

Millainen koulutus sinulla on? Ympäristöalalla työpaikoista on kova kilpailu. Moni on työttömänä. Vielä en ole ollut sellaisessa tilanteessa, että olisin voinut valita työpaikkojen välillä. Olen ollut hirveän tyytyväinen siihen, jos edes joku työpaikka on löytynyt.

Vierailija
48/52 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai sillä alalla on noin paljon avoimia paikkoja.

Voin kertoa että mainosalan asiantuntijana paikkoja on avoinna 2-3 vuodessa. Ja niihin sitten valitaan 22-v tyttö joka pyytää 1800 e kk palkkaa.

Kuten aiemmin mainitsin, olen hakenut laaja-alaisesti kaikenlaisia töitä, joihin minulla työkokemus ja koulutus jotenkin sopisi. En siis ole hakenut pelkästään jotain tiettyä työtä ympäristöalalta (tyyliin vesinäytteiden ottamista, analysointia ja niistä raportointia).

Vierailija
49/52 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi käydä noin monessa haastattelussa ilman, että saa työtä? Itse olen AINA saanut työn.

Vierailija
50/52 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten voi käydä noin monessa haastattelussa ilman, että saa työtä? Itse olen AINA saanut työn.

Ahaa. Suurin osa työhaastattelussa kävijöistä ei saa hakemaansa työtä. Jos vaikka yhtä paikkaa varten 3-6 ihmistä haastatellaan, niin enemmistö haastatteluvaiheeseen edenneistä jää silloin tässä vaiheessa prosessia rannalle.

Vierailija
51/52 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko lääkäri? Heillä vaikuttaa työpaikkoja riittävän, varsinkin jos syrjäseuduista puhutaan.

Vierailija
52/52 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä kysymyksiä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi viisi