Karkkigallup
Kommentit (21)
Mulla jim, dacapo, kick -lakritsitoffee, fazer sini-keltainen pähkinäsuklaa ja keltaiset pantterit.
[quote author="Vierailija" time="20.02.2014 klo 15:10"]
Mulla jim, dacapo, kick -lakritsitoffee, fazer sini-keltainen pähkinäsuklaa ja keltaiset pantterit.
[/quote] tämä siis Ap:n
Irtokarkeissa salmiakkisammakot, ufot, joissa salmiakkijauhoa sisällä ja vanhat autot (salmiakkia)
KAIKKI! Meikä on todellinen sokerifriikki, mutta kyllä suklaa vetää parhaimmat pisteet. Ahh...
smash, suffeli, suffeli salt sweet sekoitus ja onhan niitä vaikka kuinka paljon.
Mun suosikit on Geisha (parhaimpia konvehdit, sitten rullapakkauksesta napit..ja sitten patukka 37 g), Wiener Nougat, Pätkis, suklaarusinat.. :) Ja kun välttelen sokereita, niin ostan Brunbergin sokeritonta riisisuklaata. :)
Pandan All Natural -lakritsipatukka
raskaana ollessa oikein mikään ei oo hyvää... joskus fazerin parhaat
Parhaat päältä Geishat, Fazerinat, DaCapot, Jimit, Salmiakki Pantterit ja Brunbergin lakut.
Listatessa tuli vielä monta muutakin vaihtoehtoa mieleen, mutta antaa olla. Nälkä kasvaa syödessä.
Kiskis - ja Pihlajanmarja karkit, sukulakut ja apteekin salmiakki (ne pienet rasiat on vaan älyttömän kalliita sisällön määrään nähden).
Mustat (ritari ässän :P ) autot ja Haribon salmiakkitutit <3
center suklaanapit <3 ja kaikki makuunin irtokarkit ahh nam! ja yleensäki suklaaa!!
center suklaanapit <3 ja kaikki makuunin irtokarkit ahh nam! ja yleensäki suklaaa!!
Useimmiten tulee ostettua sirkus-aakkosia ja sinisiä pollyja.
Mieluiten tumma suklaa (noin 70% kaakaota), mutta satunnaisesti myös Fazerina-patukka.
Mun suurimpia herkkuja ei saa enää: aidot vanhat isot merkkarit, salmiakki-, lakritsi- ja sitruunapommit, Black Pete-lakritsi (Ärrältä sai aikanaan.) Lisäksi nykyisiä Geisha-konvehdit, Dracula-pillerit, Lakrisal-pötkö.
Jos yksi, niin Hopeatoffee