Mitä ihmeen kiksejä te saatte bloggaajien haukkumisesta?
Aiheen Vierestä-palstalla vähän vierailleena, olenpa pistänyt merkille moisen ilmiön, että täällä otetaan joku bloggaaja silmätikuksi. (No shit, Sherlock.)
Sitten häntä haukutaan oikein urakalla ja syynätään joka ikistä asiaa, mistä bloggaaja kirjoittaa blogiinsa. Aloitetaan useita eri ketjuja samasta bloggaajasta ja jokaisessa ketjussa keksitään vaikka tikusta uusi asia. Vielä parempi, jos saadaan blogin ulkopuolelta muutakin tietoa etsittyä. Kun löydetään uusi uhri, joutuu tämäkin vastaavanlaiseen pyöritykseen. Sitten otetaan vanha tuttu uudestaan syyniin jonkun päivityksen takia.
On totta, että bloggaaja on itse tehnyt valinnan jakaa joitakin asioita itsestään blogissaan ja toki nämä ovat julkisia. Mutta bloggaajallakin on yksityiselämänsä ja asiansa, joita hän ei välttämättä halua jakaa. Toki bloggaaja jakaa mielipiteitä, mikä on normaalia, mutta täällä tuo touhu menee joillakin aivan naurettavaksi.
Ei, minä en lue heistä kenenkään blogeja. Silloin tällöin olen käynyt vilkaisemassa, että minkä ihmeen takia akkalauma täällä hysterisoi ja joukkolynkkaa jotakuta bloggaajaa. Ihan normaaleja ihmisiä normaaline valintoineen, mutta koska muoti- ja tyyliblogit eivät minua kiinnosta, en pahemmin edes jää seurailemaan. Minulla on muut intressit, jotka onneksi eivät teitä kiinnosta.
Mitä pirua te saatte siitä, että täällä vain haukutte toisia ja lietsotte negatiivista ilmapiiriä? Onko teidän elämänne oikeasti niin perseestä, että sitä pitää joka asiasta vetää hernepussi nenään ja purkaa se paha olo haukkumalla jotakuta toista? Vaiko vastaavasti niin saatanan täydellistä, että kaikkia muita ja heidän valintojaan pitää katsoa kieroon, muiden yläpuolelta ja arvostella koppavasti?
Miksi kuluttaa niin suunnattomasti energiaa jonkun melko tuntemattoman ihmisen haukkumiseen? En kerta kaikkiaan ymmärrä, mistä tuo valtaisa negatiivisuus kumpuaa.
Kommentit (4)
[quote author="Vierailija" time="20.02.2014 klo 16:00"]
Mitä ap sai tästä aloituksesta?
[/quote]
Toivottavasti joillekin teistä edes vähän valoja tauluun.
Hyvin sanottu! Voisi nämä itselleen bloggaajien haukkumisen puolustajat mennä vähän syvemmälle sinne itseensä. Ihme touhua, surullista!
Tämä sietäisi niiden haukkujien lukea.