Arvostelkaa Lidlin äskeinen kauppakäyntini. maksoi 25 euroa.
2 1, 5 litran kivennäisvesipulloa
2 suihkugeeliä
i litra maitoa
1 lihamakaronilaatikko
3 paistopisteen sämpylää
juustopaketti
keksipaketti
Nutrilett-patukka
Maalaisviipaleet-leipäpaketti
maitokahvijuoma
Kommentit (58)
Mitä ihmeen roskaa olet ostanut 25 eurolla?
Minun suosikkini ovat:
maitoa
Tilsiter juustoa
maustettua turkkilaista jugurttia
Kartanon suolaliha
hedelmiä
Reissumies leipää
Voimariini
Nyt karjalanpaisti jotain 3,70 (?) euroa pakkaus (katso mainoksesta hinta). Tähänkin taitaa riittää tuo 25 euroa.
Ei paha ollenkaan. Jossain lähikaupassa samat olis maksaneet 50e. Ainakin Tarmo-kaupoissa. Lidl on mun suosikki, vaikken niin köyhä ookkaan. En vain viiti maksaa siitä mikä paskana pois tulee.
Olet sinkku. Et tykkää ruuanlaitosta ja laihdutat.
2 1, 5 litran kivennäisvesipulloa => vettä saa Suomessa hanasta ja kuplavettä sodastreamilla
2 suihkugeeliä => Lidlissä kamalaa pastaa
i litra maitoa => ok (Lidl:ssä ei ole luomua, joten itse en osta sieltä maitoa)
1 lihamakaronilaatikko => tee itse, ei eineksille
3 paistopisteen sämpylää =>ok
juustopaketti=> ok
keksipaketti=> aivan turhaa sokeria ja rasvaa
Nutrilett-patukka => turhake
Maalaisviipaleet-leipäpaketti => ok
maitokahvijuoma=> keitä oikeaa kahvia
Miksi et osta jauhelihaa ja makaronia, saisit moneksi päiväksi ruokaa melkeen samaan hintaan. Missä on heldelmät ja vihannekset ??
No ei nuo ostokset maksaisi millään 50 euroa edes Stokkalla.
aika vähän on kamaa HeVi-osastolta...
[quote author="Vierailija" time="20.02.2014 klo 11:42"]
Mitä ihmeen roskaa olet ostanut 25 eurolla?
Minun suosikkini ovat:
maitoa
Tilsiter juustoa
maustettua turkkilaista jugurttia
Kartanon suolaliha
hedelmiä
Reissumies leipää
Voimariini
Nyt karjalanpaisti jotain 3,70 (?) euroa pakkaus (katso mainoksesta hinta). Tähänkin taitaa riittää tuo 25 euroa.
[/quote]
Mitä hedelmiä sä saat tuohon mahdutettua? Ihan vaan mielenkiinnosta kysyn, kun viinirypäleet näyttää olevan tällä hetkellä melkein 3e rasia ja banaanit saman verran. 2 banaania?
Tuo on vain yksi kauppakäynti. Minkä takia täällä porukka luulee että tuossa oli jonkun koko viikon ostokset? Jos hän kävi vain täydentämässä jääkaappia ja hevi-ostokset on tehty jo aiemmin joku päivä.
Itse en osaa tuosta listasta antaa mitään kommenttia. Ihan peruskauraa.
Kiitos vastauksista. Olen vasta hiljattain löytänyt Lidlin ja on totta vieköön sanottava, että, kun tähän asti tein samat ostokset Siwassa, olisi siellä maksanut lähemmäs 50 euroa. Olen sinkku. Viikonloppuäiti. t.ap
Jotain mätää ostoksissasi on, koska itse käytän Lidliä ja selviän kyllä halvemmalla... Mitä juustoa ostit? Lidlissä 700g edamjuustoa maksaa alle 4 euroa. En tosin tiedä paljon maksaa Nutrilett-patukka, keksipaketti, lihamakaronilaatiko ja maitokahvijuoma, mutta ilmeisesti aika paljon.
2 1, 5 litran kivennäisvesipulloa tämä ok
2 suihkugeeliä tämä ok
i litra maitoa tämä ok
1 lihamakaronilaatikko ihan turha
3 paistopisteen sämpylää ihan turha
juustopaketti tämä ok
keksipaketti ihan turha
Nutrilett-patukka ihan turha
Maalaisviipaleet-leipäpaketti ihan turha
maitokahvijuoma ihan turha
[quote author="Vierailija" time="20.02.2014 klo 11:52"]
[/quote]
No tuossahan on selvästi vain yhden päivän ruuat. Hänellä voi olla kasviksia kotona.
Hirveesti lisäaineita ja hiilaria.
[quote author="Vierailija" time="20.02.2014 klo 12:08"]
[quote author="Vierailija" time="20.02.2014 klo 11:52"]
[/quote]
No tuossahan on selvästi vain yhden päivän ruuat. Hänellä voi olla kasviksia kotona.
[/quote]
25e/ pvä ruokakauppaan yhdeltä?! Ihan järjetön summa siinä tapauksessa.. mulla menee n. 100e 4-5 päivän ostoksiin 5lle hengelle. Ja ihan K-kaupoissa asioin. Eli se on n. 5/pvä/henki.
5:lle
Lidlistä saa luomumaitoa, hinta muistaakseni 0,99€/l.
Mä kävin kans äsken Lidlissä ja ostokset oli seuraavanlaiset (Tytöllä vkonloppuna synttärit, joten niihin liittyvää tavaraa lähinnä)
kahvipaketti
banaania
keksipussi
sipsejä
limsaa
rieskoja
patonkia
pakastepizzaa
vaippoja
nestekäsisaippua
juustoa
maustamatonta jogurttia
danonino rahkaa
kirsikkatomaatteja
lohta
16: Joskus menee enemmän, joskus vähemmän. Ei yhden ostoskorin perusteella kannata sanoa, että summa on sama jokaiselle kuun päivälle.
Kaksi suihkugeeliä ei kulu päivässä. Minulla riittää juusto, leipä ja keksit (jos niitä ostaisin) myös vähintään viikoksi. En ostaisi kolmea sämpylää leipäpaketin lisäksi. En tiedä tuon makaronilaatikon kokoa, mutta sellaisesta tavallisesta (onkohan 400gr?) syön kolme ateriaa. Maitokin voi riittää viikoksi.
Vettä en osta kaupasta enkä tiedä mitä tuo maitokahvijuoma tarkoittaa.
[{quote]mulla menee n. 100e 4-5 päivän ostoksiin 5lle hengelle. Ja ihan K-kaupoissa asioin. Eli se on n. 5/pvä/henki.
[/quote]
Saanen tiedustella mitä teidän perheessä syödään aamiaisella, (lounaalla) ja päivällisen? Resepteistäkin olisin kiinnostunut, koska niiden täytyy olla K-kaupan hintatason tietäen todella kekseliäitä :)
[quote author="Vierailija" time="20.02.2014 klo 17:02"]
[quote author="Vierailija" time="20.02.2014 klo 16:52"]Siis oikeastiko joku kehottaa ostamaan jauhoja!!! Miksi ette viljele itse. Ja missä teidän lehmät on? Ihme avutonta taas.
[/quote]
Haista sinä vittuileva runkkarikusiainen pitkä kuukautisverinen vittu, ja vedä kaulasi jojoon ettei muut joudu paskaasi kuuntelemaan, sinä mamupatjan epäonnistunut abortti.
[/quote]
AAHHHAHHHAA!! Tässä kommentissa on kiteytettynä, pähkinänkuoressa, tosi wt:n sielunelämä ja sanavarasto :D