Ovatko nämä hiukset mielestäsi kauniit?
https://cdn-img.prettylittlething.com/8/d/b/3/8db3d9d931b0d7aa537511b20…
Jos ei niin mitä vikaa niissä näet?
Kommentit (35)
On ja oikea kaunotar kyllä muutenkin. Miksi AP kyselet?
Vierailija kirjoitti:
Tosi kauniit, ja pitkät.
Ei nuo kyllä järin pitkät ole?
Suhteellisen paksu hiuslaatu, hiuksia on paljon ja niiden elinkaari on ilmeisen pitkä, koska pisimmät ovat kasvaneet ainakin tuohon pituuteen. Kaikki nuo ovat ominaisuuksia, joita perinteisesti pidetään kauniiden hiusten merkkinä. Väristä on vaikea sanoa mitään, mutta kantajalleen sopivan värisiksi värjätyt. Eli kyllä, noita hiuksia voi sanoa kauniiksi.
Mitä sitten? Ymmärrät varmaan, ettei kuka tahansa saa tuollaisia hiuksia kasvattamalla? Jos hiuslaatu on ohut tai hiuksia on vähemmän tai niiden elinkaari on lyhyt, niin lopputuloskin on ihan erilainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosi kauniit, ja pitkät.
Ovathan ne ainakin keskivertoa mittavammat.
On kauniit, ja todella kaunis nainen muutenkin.
Tasoittaisin latvoja, mutta muuten kauniit ja kantajalleen sopivat. Ponnarille vaan ja menoksi.
Hiukset ovat kauniit, ruma leikkaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosi kauniit, ja pitkät.
Aijaa. Okei. Vaikea sanoa kun yleensä naisilla on hiukset kiinni. Itse kutsuisin noita juuri puolipitkiksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosi kauniit, ja pitkät.
Aijaa. Okei. Vaikea sanoa kun yleensä naisilla on hiukset kiinni. Itse kutsuisin noita juuri puolipitkiksi
Mä sanoisin, että puolipitkät on noin hartioille, nuo on pitkät ja mitä sitten sen jälkeen tulee, tosi pitkät? Vai AV:n mukaan liian pitkät?
Muuten oikein hyvät, mutta edes järsitty typeriksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosi kauniit, ja pitkät.
Mä sanoisin, että puolipitkät on noin hartioille, nuo on pitkät ja mitä sitten sen jälkeen tulee, tosi pitkät? Vai AV:n mukaan liian pitkät?
Miellän itse että pitkät hiukset ulottuu lapaluiden alle ja siitä pidemmiksi, sitä lyhyemmät puolipitkät. Taidan kyllä olla yksin tämän ajatuksen kanssa
Onhan ne, hyväkuntoisen näköiset ja kiiltävät. Värisävy lämmin. En leikkaisi omiani noin, mutta se ei pilaa kokonaisvaikutelmaa.
Ei noissa mitään ihmeellistä ole, paksut ovat toki. Tulee kyllä tuosta leikkauksesta mieleen vähän omat hiukseni, jotka on liiallisen käsittelyn seurauksena kuluneet sivuilta tolleen lyhyemmiksi...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosi kauniit, ja pitkät.
Miellän itse että pitkät hiukset ulottuu lapaluiden alle ja siitä pidemmiksi, sitä lyhyemmät puolipitkät. Taidan kyllä olla yksin tämän ajatuksen kanssa
No tuo nyt on suunnilleen se, mitä mä sanoin. Onhan nuo kuvan hiukset lapaluiden alle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosi kauniit, ja pitkät.
Itse sanoisin rintaan yltäviä hiuksia jo pitkiksi, solisluiden kohlalta leikatut alkavat olla suht lyhyet naisella, ja siinä välissä on puolipitkät. Mutta ei kai tuohon ole oikeaa tai väärää vastausta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosi kauniit, ja pitkät.
http://badassmiracleworker.blogspot.com/2016/11/hiusten-pituuden-maarit…
Tykkään enemmän blondeista pitkistä hiuksista, mutta on nuokin nätit ja hyvinhoidetut
Ovat ihan kauniit, tosin en leikkaisi tuolla tavalla.