KOMEIN OLYMPIALEIJONA 2014? :)
Kommentit (89)
[quote author="Vierailija" time="20.02.2014 klo 01:08"]
Eipä huvita paljon suomalaisia metsäläis kiekkoilijoita ihmetellä kun komeampia miehiä näkee päivittäin ruokakaupassa...
t. Italiassa asuva
[/quote]
osaako ne edes käyttää mailaansa?
komarovista oon tykänny vuosia ja toisena (mutta kaukana komarovista ;) ) tulee rask.
Iso Musta eli Veli-Pekka Ketola. Pekka Marjamäkikin oli kyllä komea.
No Korpikoski tietennii! :) Kattokaa nyt tätäki kuvaa:http://www.google.fi/search?client=ms-android-samsung&gl=fi&rlz=1Y1XIUG_fiFI514FI514&biw=360&bih=615&tbm=isch&sa=1&ei=2QkJU8bhO8TaygOy24HAAQ&q=korpikoski+lauri&oq=lkorpikoski&gs_l=mobile-gws-serp.1.1.0i13l3.18877.20710.0.22992.10.7.0.0.0.2.258.813.1j3j1.5.0....0...1c.1.35.mobile-gws-serp..7.3.616.Jvnga1vlOw4#biv=i%7C72%3Bd%7CTDDVNoyd9CXgvM%3A
Tuukka Rask, näyttää ihan nuorelta Leonardo Dicapriolta brunena.
Jari Litmanen <<<333333 Upee kapteeniluonne, ja niissä blondeissa hiuksissaan niin järkyttävän seksikäs siellä maalissa ettei mitään rajaa<3 ja se finaalin maaliki jotain iha uskomantonta <3
Helppo! Jarkko Immonen, tietenkin. :)
En yleensä tykkää jääkiekkoilijoista, mutta Juhamatti Aaltonen on mielestäni todella hyvännäköinen vaikkei olekaan "perinteisen komea".
Mikael Granlund on paras ja söpöin ikuna ku se teki sillon sen ilmaveivin ja pelannu stadis joka on parempi paikka ku joku nolo lahti. Käykää lukee mun blogii rakkaat!! <3 <3
T: Chicago-Iida, http://chicago187.blogspot.fi/
xD
Hyi, mitä kulmikasnaamaisia harvahampaita.
Juhamatti Aaltonen on nyt astetta komeampi, kun leikkasi sen takatukan pois.
Juhamatti Aaltone näyttää sammakolta.
Granlund on pikkupoika. 10 vuoden päästä voi olla komeakin...
Hannu Jortikka. Urheilijoista Janne Ahonen, miehistynyt paljon.
Teemu Selänne!
Ei ole Papan voittanutta. Hemmetti, että onkin vielä komea. Tuomo Ruutu kakkosena, vaikka muistuttaa liikaa Leppilampea.
Granlundit ja Aaltoset on ihan finninaamaisia pikkupoikia, en lämpene.
Ne on ku pellosta repästyjä. Usalaiset, venäläiset komeampia!
Olli Jokinen! Mä jotenkin nyt rupesin sille lämpee vaikka ikinä ennen en oo edes tullut ajatelleeksi sitä sillä tavalla. Ei oo mikään mallipoika ja hieman omaperäiset piirteet, mutta jotenkin vaan uppoo se koko olemus ;) Ei oo tainnut kukaan muu (tai ainakaan moni) mainita sitä täällä, joten jättäkää se mulle :P