KOMEIN OLYMPIALEIJONA 2014? :)
Kommentit (89)
[quote author="Vierailija" time="20.02.2014 klo 01:30"]Googlettakaapa Italian jalkapallomaajoukkue ja verratkaa noihin Suomen lätkä-miehiin. Eihän tuota öykkäri lajia edes sivistysmaissa tunneta!
-italiassa asuva
[/quote]
Hei, oikeesti tosi hienoo ja ihanaa että asut italiassa, siis ihanaa unelmaa oikeesti oon niin kateellinen, sulla on varmaan myös rikas puoliso jolla on hieno auto? Oikeesti muista mainita toi jokasessa viestissäs.
T. Mulla on 343 000€ tilin saldo ja kiinteistöjä jyväskylässä ja tampereella.
Tuomo Ruutu, Tuukka Rask ja Kimmo Timonen. Komeuteen vaikuttaa myös yleinen sympaattisuus:)
[quote author="Vierailija" time="20.02.2014 klo 21:49"]
Tuomo Ruutu, Tuukka Rask ja Kimmo Timonen. Komeuteen vaikuttaa myös yleinen sympaattisuus:)
Sami Lepistö, ainoa joka miellyttää Leijonista ulkonäkönsä puolesta.
ai että, kaikki niin komeita! Mutta Teemu aina ja ikuisesti ykkönen, niin komea että ei mitään rajaa. Sit Ruutu tulee hyvänä kakkosena. Komarov, Granlund, O. Jokinen ja Rask myös todella kuumia..
[quote author="Vierailija" time="21.02.2014 klo 09:46"]
Leijonista ei löydy yhtään komeaa kiekkoilijaa.
[/quote]
Olitkos sinä se, jolle kelpaa vain 160 senttinen turkkilainen tai zoomalialainen koulutettu siltainsinööri?
[quote author="Vierailija" time="20.02.2014 klo 20:48"]
[quote author="Vierailija" time="20.02.2014 klo 17:05"]
[quote author="Vierailija" time="20.02.2014 klo 00:35"]
Mikael Granlund on paras ja söpöin ikuna ku se teki sillon sen ilmaveivin ja pelannu stadis joka on parempi paikka ku joku nolo lahti. Käykää lukee mun blogii rakkaat!! <3 <3
T: Chicago-Iida, http://chicago187.blogspot.fi/
xD
[/quote]
Onpa noloa mainostaa omaablogiaan joka ketjussa. Oot ruma ja blogis on paska, en lue.
[/quote]
Tuskin on oikea Iida, blogissaan profiloitunut jokerifaniksi kun taas Granlund on ifk-miehiä. Ja Iida on sanonut ettei katso lajia hyvännäköisten miesten vuoksi.
[/quote]
Granlund on kylläkin Haukiputtaan miehiä ja myöhemmin pelasi sitten Kärpissä ja HIFK:ssa.
Tuukka! On vaan niin kovin nuori vielä!
Selänne, Timonen Lepistö, Immonen ja Ruutu ovat komeita, Salminen taas aivan syötävän suloinen :)
[quote author="Vierailija" time="20.02.2014 klo 22:25"]
Sami Lepistö, ainoa joka miellyttää Leijonista ulkonäkönsä puolesta.
[/quote]
Komppi tälle. Eli Lepistölle menee ääni.
Ei ainakaan Antti Pihlström, näytti ainakin tuossa palkintojenjaossa erittäin epäseksikkäältä. Mikko Koivu ja Tuomo Ruutu aika namuja molemmat.
Teemu Selänne ehdottomasti! Myös Kimmo Timonen on suloinen ja oli ihanan tunteellinen siinä haastattelussa.
[quote author="Vierailija" time="20.02.2014 klo 19:32"]Lauri Korpikoski ja Teemu Selänne.
[/quote]
Samat mulla :-)