Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä nimestä Ninni?

Vierailija
19.02.2014 |

Ykkösvaihtoehtona vauvalle tällä hetkellä.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 23:33"]Ihan sävytön ja väritön, tylsä nimi. Siitä tosiaan väännetään tuo Nänni ennemmin tai myöhemmin. Ja Ninniä voidaan myös kiusata siitä hienostelevasti puhuvasta tyttösestä Muumeissa.

[/quote]

Höpö höpö. Tuolla periaatteella Auraa ja Violaa kiusataan juustosta, Siniä siivousvälineistä, Pirkkaa tuotemerkistä, Kaislaa laitureista ja Akua ankoista.

Kaikista nimistä voi keksiä jotakin kiusattavaa.

Vierailija
22/34 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä ei kannata täältä kysyä mielipiteitä jos jostain nimestä tykkää :( tyrmätään kuitenkin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hirveä nimi.

Vierailija
24/34 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 23:38"][quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 23:33"]Ihan sävytön ja väritön, tylsä nimi. Siitä tosiaan väännetään tuo Nänni ennemmin tai myöhemmin. Ja Ninniä voidaan myös kiusata siitä hienostelevasti puhuvasta tyttösestä Muumeissa.

[/quote]

Höpö höpö. Tuolla periaatteella Auraa ja Violaa kiusataan juustosta, Siniä siivousvälineistä, Pirkkaa tuotemerkistä, Kaislaa laitureista ja Akua ankoista.

[/quote]

Miten tuo liittyi mielipiteeseeni? Ei siis kai mitenkään? Äläpä ala selittelemään mitään siivousvälineistä ja ankoista, se oli minun mielipiteeni. Kaikista nimistä voi keksiä jotain juu, jos on oikein kekseliäitä kiusaajia. Joistain nimistä vain syntyy aihetta helpommin. Tämä ei tietenkään ole kiusatun syy, mutta ei vanhempien väen vängällä tarvitse tunkea lapsen nimeksi Ninni, kun lapsi varmasti jo ekaluokalla kuulee olevansa Nänni.

Tämä oki vain minun mielipiteeni.

Höppelihöö vain itsellesi.

Vierailija
25/34 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi assosiaatiota:

Tove Janssonin Näkymättömän lapsen päähenkilö.

Lempi- tai hellittelynimi esim Niinasta, Kristiinasta, Janinasta tms. 

Nimeähän ei valita vauvalle; pisimmän ajan elämästään ihminen on aikuinen. 

Vierailija
26/34 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 23:42"][quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 23:38"][quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 23:33"]Ihan sävytön ja väritön, tylsä nimi. Siitä tosiaan väännetään tuo Nänni ennemmin tai myöhemmin. Ja Ninniä voidaan myös kiusata siitä hienostelevasti puhuvasta tyttösestä Muumeissa.

[/quote]

[/quote]

Miten tuo liittyi mielipiteeseeni? Ei siis kai mitenkään? Äläpä ala selittelemään mitään siivousvälineistä ja ankoista, se oli minun mielipiteeni. Kaikista nimistä voi keksiä jotain juu, jos on oikein kekseliäitä kiusaajia. Joistain nimistä vain syntyy aihetta helpommin. Tämä ei tietenkään ole kiusatun syy, mutta ei vanhempien väen vängällä tarvitse tunkea lapsen nimeksi Ninni, kun lapsi varmasti jo ekaluokalla kuulee olevansa Nänni.

[/quote]

Höpö höpö. Ei sitä varmasti voi ennustaa, tuleeko Ninni kiusatuksi. Paitsi jos itse aiot huutaa Ninnejä Nänneiksi kadulla, niin sitten niin. On kuitenkin vaikeaa ennustaa kun ei niistä lapsista tiedä.

Vierailija
27/34 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 23:45"][quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 23:42"][quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 23:38"][quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 23:33"]Ihan sävytön ja väritön, tylsä nimi. Siitä tosiaan väännetään tuo Nänni ennemmin tai myöhemmin. Ja Ninniä voidaan myös kiusata siitä hienostelevasti puhuvasta tyttösestä Muumeissa.

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Höpö höpö. Ei sitä varmasti voi ennustaa, tuleeko Ninni kiusatuksi. Paitsi jos itse aiot huutaa Ninnejä Nänneiksi kadulla, niin sitten niin. On kuitenkin vaikeaa ennustaa kun ei niistä lapsista tiedä.

[/quote]

En ymmärrä, miten yhtäkkiä väität, että minä huutelisin ihmisille haukkuja ulkona heidän nimistään? Huvittavaa, että se että epäilen lapsen joskus kuulevan ilkeää kuittailua Nänneistä tulkitaan siksi, että itse olisin sellainen. No, jos itse olet tottunut käyttäytymään sillä tavoin, niin sitten niin.

Vierailija
28/34 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään, oma lapseni on Ninni. Aikaisemmin oli mielestäni vähän pikku tytön nimi, mutta missi Ninnin yms. myötä totesin, että sopii aikuisellekin.

Vierailija
29/34 |
20.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta Ninni ei ole ihmisen nimi, sopii jollekin lemmikille, esimerkiksi marsulle tai kanille.

Vierailija
30/34 |
20.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marsujemme nimet ovat Minni ja Ninni :D

Vierailija
31/34 |
20.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitätön nimi. WT-nimien vahva nousija.

Vierailija
32/34 |
20.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saariston lapsi ruotsalaisesta TV-sarjasta Saariston lapset 1970-luvulta.

Vierailija
33/34 |
20.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotikadun Ninni. Söpö nimi, ap!

Vierailija
34/34 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurissani on kultainennoutaja nimeltä Ninni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kolme