Mitä mieltä nimestä Ninni?
Kommentit (34)
ehkä ei kannata täältä kysyä mielipiteitä jos jostain nimestä tykkää :( tyrmätään kuitenkin
[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 23:38"][quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 23:33"]Ihan sävytön ja väritön, tylsä nimi. Siitä tosiaan väännetään tuo Nänni ennemmin tai myöhemmin. Ja Ninniä voidaan myös kiusata siitä hienostelevasti puhuvasta tyttösestä Muumeissa.
[/quote]
Höpö höpö. Tuolla periaatteella Auraa ja Violaa kiusataan juustosta, Siniä siivousvälineistä, Pirkkaa tuotemerkistä, Kaislaa laitureista ja Akua ankoista.
Kaikista nimistä voi keksiä jotakin kiusattavaa.
[/quote]
Miten tuo liittyi mielipiteeseeni? Ei siis kai mitenkään? Äläpä ala selittelemään mitään siivousvälineistä ja ankoista, se oli minun mielipiteeni. Kaikista nimistä voi keksiä jotain juu, jos on oikein kekseliäitä kiusaajia. Joistain nimistä vain syntyy aihetta helpommin. Tämä ei tietenkään ole kiusatun syy, mutta ei vanhempien väen vängällä tarvitse tunkea lapsen nimeksi Ninni, kun lapsi varmasti jo ekaluokalla kuulee olevansa Nänni.
Tämä oki vain minun mielipiteeni.
Höppelihöö vain itsellesi.
Kaksi assosiaatiota:
Tove Janssonin Näkymättömän lapsen päähenkilö.
Lempi- tai hellittelynimi esim Niinasta, Kristiinasta, Janinasta tms.
Nimeähän ei valita vauvalle; pisimmän ajan elämästään ihminen on aikuinen.
[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 23:42"][quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 23:38"][quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 23:33"]Ihan sävytön ja väritön, tylsä nimi. Siitä tosiaan väännetään tuo Nänni ennemmin tai myöhemmin. Ja Ninniä voidaan myös kiusata siitä hienostelevasti puhuvasta tyttösestä Muumeissa.
[/quote]
Höpö höpö. Tuolla periaatteella Auraa ja Violaa kiusataan juustosta, Siniä siivousvälineistä, Pirkkaa tuotemerkistä, Kaislaa laitureista ja Akua ankoista.
[/quote]
Miten tuo liittyi mielipiteeseeni? Ei siis kai mitenkään? Äläpä ala selittelemään mitään siivousvälineistä ja ankoista, se oli minun mielipiteeni. Kaikista nimistä voi keksiä jotain juu, jos on oikein kekseliäitä kiusaajia. Joistain nimistä vain syntyy aihetta helpommin. Tämä ei tietenkään ole kiusatun syy, mutta ei vanhempien väen vängällä tarvitse tunkea lapsen nimeksi Ninni, kun lapsi varmasti jo ekaluokalla kuulee olevansa Nänni.
[/quote]
Höpö höpö. Ei sitä varmasti voi ennustaa, tuleeko Ninni kiusatuksi. Paitsi jos itse aiot huutaa Ninnejä Nänneiksi kadulla, niin sitten niin. On kuitenkin vaikeaa ennustaa kun ei niistä lapsista tiedä.
[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 23:45"][quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 23:42"][quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 23:38"][quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 23:33"]Ihan sävytön ja väritön, tylsä nimi. Siitä tosiaan väännetään tuo Nänni ennemmin tai myöhemmin. Ja Ninniä voidaan myös kiusata siitä hienostelevasti puhuvasta tyttösestä Muumeissa.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Höpö höpö. Ei sitä varmasti voi ennustaa, tuleeko Ninni kiusatuksi. Paitsi jos itse aiot huutaa Ninnejä Nänneiksi kadulla, niin sitten niin. On kuitenkin vaikeaa ennustaa kun ei niistä lapsista tiedä.
[/quote]
En ymmärrä, miten yhtäkkiä väität, että minä huutelisin ihmisille haukkuja ulkona heidän nimistään? Huvittavaa, että se että epäilen lapsen joskus kuulevan ilkeää kuittailua Nänneistä tulkitaan siksi, että itse olisin sellainen. No, jos itse olet tottunut käyttäytymään sillä tavoin, niin sitten niin.
Tykkään, oma lapseni on Ninni. Aikaisemmin oli mielestäni vähän pikku tytön nimi, mutta missi Ninnin yms. myötä totesin, että sopii aikuisellekin.
Minusta Ninni ei ole ihmisen nimi, sopii jollekin lemmikille, esimerkiksi marsulle tai kanille.
Marsujemme nimet ovat Minni ja Ninni :D
Mitätön nimi. WT-nimien vahva nousija.
Saariston lapsi ruotsalaisesta TV-sarjasta Saariston lapset 1970-luvulta.
Naapurissani on kultainennoutaja nimeltä Ninni.
[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 23:33"]Ihan sävytön ja väritön, tylsä nimi. Siitä tosiaan väännetään tuo Nänni ennemmin tai myöhemmin. Ja Ninniä voidaan myös kiusata siitä hienostelevasti puhuvasta tyttösestä Muumeissa.
[/quote]